pawullonn Opublikowano 27 Maja 2011 Opublikowano 27 Maja 2011 Witam Koledzy nie ma co owijać w bawełnę w moim Audi przebieg mam 197 tys prawdziwy przebieg, wymienione płyny eksploatacyjne, wczoraj jechałem i samochodzik stracił moc, wyłączyłem go poczekałem chwile i na nowo śmigał, dziś niestety stało się to na nowo ale wyłączenie i włączenie już nie pomogło, zrobiłem logi dynamiczne grupy 003 010 011 a po wejściu do sekcji silnika mam następujący błąd: 1 Fault Found: 17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation P1557 - 35-00 - - logi BS Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/pawullonn_46936.html Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/pawullonn_46937.html logi statystyczne: Grupy: 001,003,007 - http://vaglog.rtnet.pl/pawullonn_46938.html Grupy: 013,018,023 - http://vaglog.rtnet.pl/pawullonn_46939.html Grupy: 000,018,023 - http://vaglog.rtnet.pl/pawullonn_46940.html logi dynamiczne: Grupy: 003 010 011 http://vaglog.rtnet.pl/pawullonn_46929.html Proszę powiedzcie czy starczy wymienić N75 czy to coś poważniejszego z turbina?
Krzysztof Opublikowano 27 Maja 2011 Opublikowano 27 Maja 2011 Każda grupa osobno by się przydała ale po tym co dałeś już widać przeładowanie w 011: obr wymagane aktualne 2583 2203.2 2509.2 2919 2142.0 2509.2 Zrób komplet logów, każdą grupę osobno. Zrób statyczne, BS i dynamiczne.
przemik Opublikowano 27 Maja 2011 Opublikowano 27 Maja 2011 Z pobieznej analizy wynika ze sprezarka bedzie do czyszczenia. I nie zwlekałbym z tym. Nastepnym razem pamietaj ze wykonujemy kazdą grupe osobno. Pzdr
Sztomel Opublikowano 28 Maja 2011 Opublikowano 28 Maja 2011 Tryb awaryjny z powodu przeładowania - OK ale jeszcze musi być jakiś błąd zapisany w ECU skoro reset trybu awaryjnego nie pomógł chyba, że problem będzie dotyczył układu zasilania w paliwo itp.
pawullonn Opublikowano 28 Maja 2011 Autor Opublikowano 28 Maja 2011 Tryb awaryjny z powodu przeładowania - OK ale jeszcze musi być jakiś błąd zapisany w ECU skoro reset trybu awaryjnego nie pomógł chyba, że problem będzie dotyczył układu zasilania w paliwo itp. kolego możesz jaśniej co to może być pierwszego dnia pomógł reset wczoraj nie pomagało dziś jeździłem i po pewnym czasie złapał muła ale nie wyłączałem go tylko dojechałem do domu (czyt wkurzyłem się)
goldi Opublikowano 30 Maja 2011 Opublikowano 30 Maja 2011 Turbinka do czyszczenia jeśli jest katalizator to wydłub go będzie lepiej dla turbiny
Sztomel Opublikowano 31 Maja 2011 Opublikowano 31 Maja 2011 Każde przeładowanie trwające odpowiednio długo by "wkur...ić" sterownik silnika skutkuje trybem awaryjnym, który można zresetować po ponownym uruchomieniu silnika. Jeśli jednak w ten sposób trybu awaryjnego nie da się zresetować - silnik po ponownym uruchomieniu nie ma dynamiki podczas rozpędzania to samo czyszczenie turbo nie pomoże. Trzeba jeszcze raz dokładnie sprawdzić parametry z logów dynamicznych i sprawdzić czy sterownik silnika nie zapisał żadnego błędu o podłożu elektrycznym np. "N75 - open or short to ground."
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się