endriu321 Opublikowano 29 Maja 2011 Opublikowano 29 Maja 2011 Witam ! układ szczelny i nabity wlączajac klime słysze jak włącza sie sprzęglo ,spoglądając na nie wdze jak się obraca tak jak ma byc ,w momencie włączenia klimy włącza sie również wentylator czyli wszystko wydaje sie być w pożądku lecz nie ma efektu nie chłodzi ! Vag pokazuje zerowe obroty kompresora ,kanał 29 na panelu klimatronika pokazuje również zero ,żadnych innych błędów . POMOCY !!!
Góral.tz Opublikowano 29 Maja 2011 Opublikowano 29 Maja 2011 a jak załączasz klimę obroty spadają mnie to jednak wygląda na niesprawny elektromagnes
endriu321 Opublikowano 29 Maja 2011 Autor Opublikowano 29 Maja 2011 widac ze elektromagnes zwiera słychac taki trzask jak zwiera i zaczyna sie obracac z cala reszta
Góral.tz Opublikowano 29 Maja 2011 Opublikowano 29 Maja 2011 u mnie wąż (koniec aluminiowy był spłaszczony i klima nie działała jak powinna, więcej mi do głowy nie przychodzi, może ktoś poradzi a jak nie to chyba wizyta w zakładzie
endriu321 Opublikowano 29 Maja 2011 Autor Opublikowano 29 Maja 2011 to raczej nie to ale bede ogladał przewody ,każda rada jest cenna moze jeszcze ktos pomoze
majkel_majki Opublikowano 29 Maja 2011 Opublikowano 29 Maja 2011 Sprężarki Denso nie mają czujnika obrotów, występował tylko w kompresorach Zexela i czasem pada. Montowane były zamiennie oba typy, musiałbyś sprawdzić co masz w aucie. Przy obsłudze układu sprawdzał ktokolwiek jak wygląda dysza rozprężna? Jedź do zakładu, niech pomierzą ciśnienia przy pracującej klimie i wszystko będize jasne.
endriu321 Opublikowano 29 Maja 2011 Autor Opublikowano 29 Maja 2011 Gdzie znajduje sie ta dysza rozpręzna
majkel_majki Opublikowano 29 Maja 2011 Opublikowano 29 Maja 2011 W podszybiu, na rurce wysokiego ciśnienia, masz tam połaczenie gwintowane i bezpiecznie można rozkręcać po opróżnieniu układu. Chociaż w twoim przypadku stawiałbym raczej na niedrożny osuszacz, jest przed prawym przednim kołem w dole, powinien być ciepły, jeżeli przymarza to do wymiany. To jest wszystko gdybanie, trzeba podpiąć manometry i sprawdzić jakie są ciśnienia pracy żeby postawić diagnozę.
endriu321 Opublikowano 29 Maja 2011 Autor Opublikowano 29 Maja 2011 :wallbash:musze troche poogladac te gadżety
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się