Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 1Z] Kolejny problem z napinaczem paska wieloklinowego


damianek33

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich posiadaczy A4. Mam kolejny problem z moim 1Z-em. We wrzesniu zeszłego roku zerwało mi pasek wieloklinowy, wymieniłem ale pazdzierniku wymieniłem napinacz paska wieloklinowego /Febi/ z powodu piszczenia na zimnym silniku. Rolka nie szła w jednej lini z paskiem. Mineło parę miesiecy /przejechane 7tys km/ i ponownie zaczął piszczec na zimnym silniku, diagnoza napinacz nie idzie w jednej lini z paskiem. W innych modelach silnika TDI powodem awari napinaczy jest sprzegiełko alternatora ale w moim 1Z nie ma takowego sprzegiełka. Silnik jest po czipie /Aligator/ Co może być powodem tak częstych awari napinacza?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ile zapłaciles za ten napinacz Febi? Kup oryginal i bedziesz miał spokoj, :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Własnie cena i jakosc,Dobry zamiennik Ruville koszt okolo 300pln,i powinien smigac :hi:,a najlepiej oryginał :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja zamontowalem zamiast tej rolki wieloklinowej rolke ze sprzegielkiem i napinacz najtanszy i juz dawno zapomnialem o problemie. Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie nie pamiętam ale koło 150zł

ja za febi zaplacilem 240zl :gwizdanie:

wiec ten Twoj to raczej nie byl febi... :gwizdanie:

znajomy tez kupil napinacz za 130zl i tez wytrzymal 10tys km u mnie febi juz 23tys i dalej idzie prosto

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...