Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFB] Problemy z odpalaniem na ciepłym siniku.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam serdecznie. Potrzebuje pilnie rady. Posiadam Audi a4 z silnikiem 2.5 tdi v6 150 km. Niestety mam pewne problemy. audi swietnie odpala za pierwszym razem na zimnym silniku, lecz gdy jest ciepły ma problem z odpaleniem. zaskakuje za 2 albo 3 razem po dłuższym kreceniu. zaprowadziłem ja na warsztat specjalizujacy sie naprawą silników diesla .wymienili mi filtr paliwa , sprawdzili wtryski i pompe wtryskową .wszystko jest ok z pompa i wtryskami i nie potrafili stwierdzić zbytnio co jej dolega.i nadal mam ten sam problem. nie wykazuje błedów po podłaczeniu do kompa. wymieniłem tez akumulator na nowy. jesli ktoś już spotkał sie z takim przypadkiem to prosze o pomoc i rade z dalszym postepowaniem w tej sprawie., zgory dziekuje

Opublikowano

sprawdz rozrusznik ... jesli bedzie OK - mala korekta w sofcie rozwiaze problem

Opublikowano

Rozrusznik może mieć za małe obroty ze względu na jego zużycie. Zbyt małe obroty silnika i sterownik "nie daje paliwa".

Opublikowano

Podstawa dobry rozrusznik tak jak pisali goscie i akumulator.Jesli to nie pomoze to korekta w sofcie :hi:

Opublikowano

Witam serdecznie. Potrzebuje pilnie rady. Posiadam Audi a4 z silnikiem 2.5 tdi v6 150 km. Niestety mam pewne problemy. audi swietnie odpala za pierwszym razem na zimnym silniku, lecz gdy jest ciepły ma problem z odpaleniem. zaskakuje za 2 albo 3 razem po dłuższym kreceniu. zaprowadziłem ja na warsztat specjalizujacy sie naprawą silników diesla .wymienili mi filtr paliwa , sprawdzili wtryski i pompe wtryskową .wszystko jest ok z pompa i wtryskami i nie potrafili stwierdzić zbytnio co jej dolega.i nadal mam ten sam problem. nie wykazuje błedów po podłaczeniu do kompa. wymieniłem tez akumulator na nowy. jesli ktoś już spotkał sie z takim przypadkiem to prosze o pomoc i rade z dalszym postepowaniem w tej sprawie., zgory dziekuje

Szkoda że daleko mieszkasz, zrobiłbym Ci to za grosze. Pozdrawiam.

Opublikowano

jedyne co mogę ci poradzic w tej sytuacji to poświęcenie sporo czasu na studiowaniu postów na tym forum. Jest tego sporo, sam przypomianm sobie dość dobrze, że były już tu podobne historie odnośnie takich problemów z silnikiem V6. Do sprawdzenia kąt wtrysku, czujnik temperatury na początek. Kontrola poprawności ustawienia rozrządu by się przydała. Resztę doczytaj samodzielnie, ja mimo szczerych chęci nie jestem w stanie bardziej pomóc bo V6 to póki co nie moje klimaty a nie chcę robić niepotrzebnego zamieszania. Moich przedmówców też bym prosił o nie sianie zamętu z rozrusznikiem, akumulatorem itd itp. A już próby korygowania VAG-iem, panowie zmiana dawki rozruchowej to próba przykrycia problemu a nie jego rozwiązanie. Polecam się dwa razy zastanowić zanim się coś podobnego zaproponuje. A potem są opowieści dziwnej treści o fatalnych V6...

Opublikowano

aku mam nowe . na tym warsztacie na ktorym sprawdzali mi wtryski i pompe powiedzili mi własnie ze może to być wina rozrusznika ze ma za małe obroty. wspomnieli takze ze istnieje cos takiego jak tak zwany oszukiwacz ktory przekłamuje komputer na cipłym pokazuje mu ze jest zimy dajac tym samym wiekszą dawkę paliwa. (pirszy raz słyszałem w sumie o czyms takim ) póki co zaczne od rozrusznika .

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...