Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B6] A4 2002 1.8 t multitronik -po programie pali za dużo


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

kanal 32 sprawdzony wartosci to 0,8% i 2.3 i ta 2 pozycja z czasem spadłana 1.6%, jakies pomysły ? czyli jesli przeplywka ok lambda ok, to program musi byc bardzo nie ok, na ssaniu jak stanolem chwile na switałch fir wywalił 24 litry , pozniejj sie normuje po miescie w granicach 11-15 l nieraz 16,[br]Dopisany: 02 Czerwiec 2011, 10:05_________________________________________________powiem ze ze duza roznica temp na zewn i dosc spora czuje roznice

Opublikowano

ciężko jest powiedzieć czy wszystko OK bo taki jest urok gotowców, nie ma porówania do tego co było wcześniej :dontknow:

Opublikowano

no tak, najlepiej wgrac orginał, tylko ten koles mi go jeszcze nie wyslal, shit jego mac wtedy porownac i zrobic od nowa tak jak ma byc

Opublikowano

powiem ze ze duza roznica temp na zewn i dosc spora czuje roznice

przy normalnym IC-seryjnym-temperatura będzie oscylować około 20* więcej ,niż temp. otoczenia,przy temp. wyższej niż 20 stopni na dworze-auto się zmaga i po prostu nie jedzie,tak, jakbyśmy chcieli :wink4:

a jeszcze pytanko-różnicę w spalaniu widzisz tylko po FISie,czy po wlanym paliwie?wlej ,jak włączy się rezerwa-5 litrów-średnio,nawet przy dużym spalaniu w trasie ok.50km zrobić-to by wychodziło, jakieś 10/100km-sprawdzałeś tak spalanie?

Opublikowano

zaleje od rezerwy do rezerwy i sprawdze w ten sposob no chyba ze, tak program jest powalony ze ecu wysyla niepoprawne dane do licznika , no niewiem ale chyba mozliwe to jest

Opublikowano

Statyczne - 001 - korekcja sondy Lambda

Statyczne - 004 - temperatura w dolocie

Statyczne - 031 032,033, 034 - wszystkie dotycza sondy

Dynamiczne - 002 - wskazania MAF

Dynamiczne - 115 - wymagany i aktualny boost

Dynamiczne - 118 - wymagany i aktualny boost + N75

... obstawiam sonde

Opublikowano

porobie tylko znowu czasu brakuje

Opublikowano

Statyczne - 001 - korekcja sondy Lambda

Statyczne - 004 - temperatura w dolocie

Statyczne - 031 032,033, 034 - wszystkie dotycza sondy

Dynamiczne - 002 - wskazania MAF

Dynamiczne - 115 - wymagany i aktualny boost

Dynamiczne - 118 - wymagany i aktualny boost + N75

... obstawiam sonde

ale statycznych w benzynie się nie robi :cool1: z resztą jakieś są w pierwszym poście :gwizdanie:

statyczne -temp. w dolocie co powie? jak mieszanka jest stała na wolnych obrotach,bez względu na temperaturę

statyczny log sondy pokaże AFR około 1,0 i będzie oscylować do 0,9 i wróci do 1

korekcji nie pokaże na wolnych,bo ECU nie adaptuje wartości z wolnych obrotów,tylko pod obciążeniem

przepływka na wolnych pokaże około 2-4g/s i jaki to będzie mieć wpływ na skład mieszanki?

dynamiczne boostu już są

n75 sprawny,bo trzyma -jeśliby był niesprawny-nie byłoby takiego boostu i po logach z przepływki byłoby widać,że wartości by spadały,jeśliby był niesprawny,a tak nie jest

Opublikowano

zmienie soft na orginal i sprawdze jak sie to ma do spalania i jazdy[br]Dopisany: 06 Czerwiec 2011, 09:43_________________________________________________powrocilem do serii spalanie wrocilo do normy, robie soft u kogo innego

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...