Lukbro Opublikowano 19 Stycznia 2008 Opublikowano 19 Stycznia 2008 witam serdecznie, poszukuje informacji nt 80 cabrio. ciezko cos znalezc w necie, moze ktos ma jakis ciekawy adres. nt wersji, wyposazenie, silnikow, ew zmian w przeciez bardzo dlugim okresie produkcji itd itp. bede szukał takiego auta i chce sie dobrze przygotowac. z gory bardzo dziekuje za wszystkie info.
Reggi Opublikowano 19 Stycznia 2008 Opublikowano 19 Stycznia 2008 Ja powiem tyle , że to najczęściej jumane Audi :gwizdanie:
Lukbro Opublikowano 19 Stycznia 2008 Autor Opublikowano 19 Stycznia 2008 Ja powiem tyle , że to najczęściej jumane Audi :gwizdanie: no kolego akurat nie pomogles autko tylko dla hobby, do garazu i tylko na sezon na przejazdzki. o kradziez sie akurat nie martwie.
sokolnh Opublikowano 19 Stycznia 2008 Opublikowano 19 Stycznia 2008 silniki takie same jak w coupejkach b4 + 1.9 Tdi wyposażenie raczej bogate na AKP szukaj
Lukbro Opublikowano 19 Stycznia 2008 Autor Opublikowano 19 Stycznia 2008 silniki takie same jak w coupejkach b4 + 1.9 Tdi wyposażenie raczej bogate na AKP szukaj a dziekuje juz cos wiem ale malo tam info motornia interesuje mnie 2.3 2.6 2.8 szukam porad, komentarzy opini itd. ale to info z akp juz cos tam nakresla. thx
bratpit Opublikowano 19 Stycznia 2008 Opublikowano 19 Stycznia 2008 silniki takie same jak w coupejkach b4 + 1.9 Tdi wyposażenie raczej bogate na AKP szukaj a dziekuje juz cos wiem ale malo tam info motornia interesuje mnie 2.3 2.6 2.8 szukam porad, komentarzy opini itd. ale to info z akp juz cos tam nakresla. thx Z tych akurat najlepszy to 2.8 poza tym technicznie to zwykła B4 bez dachu ale moim skromnym zdaniem najładniejsze audi tamtych lat. Kupuj 2.8 ale z końcowych lat produkcji najlepiej black w czerwonej skórze
Reggi Opublikowano 19 Stycznia 2008 Opublikowano 19 Stycznia 2008 motornia interesuje mnie 2.3 2.6 2.8 Akurat silnik 2.3 bym odradzał -mój brat miał ten silnik w Audi 90 2.3 + Q .. elektryka płatała figle . Czasami zamierał i nie dało sie go odpalić , a po 15 minutach palił z pierwszego .Może nie we wszystkich tak jest ,ale w tym przypadku było troche zabawy i wycieczek po mechanikach . Zapomniałem dodać ze akurat był na gazie a te silniki straaaasznie gazu nie trawią . Ja bym sie rozglądał za 2.8 no kolego akurat nie pomogles autko tylko dla hobby, do garazu i tylko na sezon na przejazdzki. o kradziez sie akurat nie martwie. Znajomy miał podobe podejście ..wracał z Monachium ..poszedł na stacje po fajki , nie było go chwilke ...Cabrioleta juz nie było .
talib1990 Opublikowano 19 Stycznia 2008 Opublikowano 19 Stycznia 2008 kolega ma cabrio z 96 roku 2.6 v6 z LPG sekwencją od jakiegoś roku i nie narzeka .. robi trasy Śląsk- Holandia .. i nie narzeka .. pali mu okolo 12-14 gazu .. szara skóra grzane fotele itp. i zero problemów .. chwali sobie
Lukbro Opublikowano 19 Stycznia 2008 Autor Opublikowano 19 Stycznia 2008 kolega ma cabrio z 96 roku 2.6 v6 z LPG sekwencją od jakiegoś roku i nie narzeka .. robi trasy Śląsk- Holandia .. i nie narzeka .. pali mu okolo 12-14 gazu .. szara skóra grzane fotele itp. i zero problemów .. chwali sobie ciesza mnie takie wlasnie posty generalnie ja mam ochote na takie autko tylko dla hobby, zadnego lpg 2.0 odpada bo za slabe 2.3 wlasnie ponoc najmniej awaryjne a 2.6 i 2.8 piekne motory tylko stosunkowo drozsze w utrzymaniu ( nie tylko same paliwo ) ale silnik nie jest priorytetem. byle ladnie cykał, nie nastawiam sie tylko na jeden motor. autko ma byc piekne, bezwypadkowe i jak najmniej uzywane. powoli zaczynam sie przymierzac od rozpoczecia poszukiwań, licze sie z tym ze moge szukac wymarzonego egzemplarza nawet rok, nie ma problemu
talib1990 Opublikowano 19 Stycznia 2008 Opublikowano 19 Stycznia 2008 wszystko pięknie ładnie... tylko że stuknął tył jak cofał .. na lampy ori czekał 4 tygodnie ..a na tą " szybe " czeka do dzisiejszego dnia... trudno o części do nich nadwozia itp. a i jesli chodzi o jazde w zimne dni nie ma tragedii .. sam jechałem.. tylko że jadąc z założonym dachem przy " wyższych " predkosciach czuc troche ze jedzie sie cabrio.. przez swist na łączeniu dachu a przednią szybą....
pre_pl Opublikowano 19 Stycznia 2008 Opublikowano 19 Stycznia 2008 piękne auto... z całym szacunkiem dla akp, ale ja bym raczej tutaj pytał: www.audi80.pl
Gość gugas Opublikowano 20 Stycznia 2008 Opublikowano 20 Stycznia 2008 Znajomy miał podobe podejście ..wracał z Monachium ..poszedł na stacje po fajki , nie było go chwilke ...Cabrioleta juz nie było. Różnie to bywa. Akurat nie widzę różnicy jeśli chodzi o kradzież 80 cabrio i sedana. Mi do 80 B4 włamali się dwa razy i dwa razy zastałem auto ze złamanym łamakiem w stacyjce )) U znajomego to samo. Bardzo twarde były te stacyjki Natomiast otworzenie drzwi to było parę chwil roboty. Wykupić AC śmigać i cieszyć się z jazdy :>
audia4s4 Opublikowano 20 Stycznia 2008 Opublikowano 20 Stycznia 2008 Ja bym 2.3 odradzał mialem kiedys 90tke z tym silnikiem. Najlepiej to 2.8 v6 lub oszczednie jak chcesz jezdzic to TDI. A jeszcze w koncowych latach wyszly 1.8 20v ale nie wiem jak to idzie w 80tce.
sokolnh Opublikowano 20 Stycznia 2008 Opublikowano 20 Stycznia 2008 2.3 10 V fajny silnik, ale fakt troche kłopotliwy, najlepsze by było 2.3 20V no ale w b4 nie montowali, w sumie do cabrio ze wzgledu na mase raczej tylko 2.8 V6 z quattrem
Lukbro Opublikowano 20 Stycznia 2008 Autor Opublikowano 20 Stycznia 2008 2.8 V6 z quattrem nie spotkalem jeszcze cabrio z quattrem? a 2.6 motor ? tdi raczej nie chce, raz ze sa wyjatkowo drogie a dwa ma byc wedlug mnie jakas klasyka wlasnie np 2.8 a4 mam klekota cabrio chetnie benzynkę jakos mi do tego auta bardziej pasuje.
sokolnh Opublikowano 21 Stycznia 2008 Opublikowano 21 Stycznia 2008 2.8 V6 z quattrem nie spotkalem jeszcze cabrio z quattrem? no chyba faktycznie nie było, lipa w takim razie ja bym na Twoim miejscu kupił sobie coupete na funcara zamiast cabrioleta
Gość MorgothV8 Opublikowano 21 Stycznia 2008 Opublikowano 21 Stycznia 2008 Na akp jakoś tak polecają silniki V6 do cabrio, czytałem jakiś wątek na ten temat ostatnio. Podobno Cabrio cięzkie i przy np. 2.0 słabo jeździ.... a przecież ma to być samochód dla fun-u, tylko na sezon więc raczej dużych przebiegów nie będzie, możesz np. barc bardzo prosty i dośc tani V6 2.6 9niby ma plastikowy kolektor, ale gazu też pewnie nie będziesz montował więc chyba spoko, silniczek jest podobno prostszy w budowie od 2.8 i relatywnie tani w utrzymaniu, oczywiście 2.8 też jest bardzo dobry)
Lukbro Opublikowano 21 Stycznia 2008 Autor Opublikowano 21 Stycznia 2008 zgadza sie, autko tylko na letnie przejazdzki na gdynski bulwar itd ma byc w benzynie, zadnego lpg! generalnie najchetniej 2.6 lub 2.8 ale tak jak mowie silnik nie jest priorytetem i jesli całe autko było by idealne ( kolor, wypas, nie bite, mały przebieg ) to pewnie nawet z 2.0 bym wzial ale to juz ostatecznie, na pewno sie slabo odpycha. w takim razie ja bym na Twoim miejscu kupił sobie coupete na funcara zamiast cabrioleta coupe tez sa piekne, i moze kiedys uda mi sie tez zakupic, poki co zdecydowanie cabrio chce
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się