Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] Proszę o analize logów


Dastin

Rekomendowane odpowiedzi

Są to moje pierwsze logi, więc proszę o wyrozumiałość.

Auto łapie notlaufy powyżej 3000 obr. Gruszka rusza się niewiele, więc obstawiam zapieczone kierownice. Jutro będę zamawiał uszczelki i zabieram się za czyszczenie. Proszę o diagnozę, czy dobrze obstawiam.

BS:

http://vaglog.rtnet.pl/martin.szostek_47327.html

01 Engine -011 dynamiczne:

http://vaglog.rtnet.pl/martin.szostek_47328.html

Jeszcze jedna bardzo ważna uwaga. Wskazówka temperatury zatrzymuje się powyżej 70 stopni, czasem (wyjątkowo) dochodzi do 90, ale auto normalnie rozgrzane pokazuje collant temp. na poziomie 76. Przy takiej temperaturze były robione logi. Czyżby to oznaczało padnięty termostat?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No podobno. Ja kupiłem auto z niemiec i niecały rok po pierwszej rejestracji została podniesiona moc do 120kW włącznie ze zmiana w dowodzie rejestracyjnym.

Najgorsze jest to, że narazie nie czuć tej mocy :slina:

Ale mam nadzieję, że po przeczyszczeniu turba, kolektora, egr'a i wymianie termostatu będę mógł się cieszyć z tego dobrodziejstwa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No podobno. Ja kupiłem auto z niemiec i niecały rok po pierwszej rejestracji została podniesiona moc do 120kW włącznie ze zmiana w dowodzie rejestracyjnym.

Najgorsze jest to, że narazie nie czuć tej mocy :slina:

Ale mam nadzieję, że po przeczyszczeniu turba, kolektora, egr'a i wymianie termostatu będę mógł się cieszyć z tego dobrodziejstwa.

zrob komplet logow bedzie wiadomo czy jest te 160 PS ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podrzucę logi, ale najwcześniej w sobotę. Dzisiaj po południu zabieram się za turbinę i jak uda mi się ją skończyć w sobotę to zrobię jeszcze wszystkie logi i podrzucę. Tylko nie wiem czy nie wymienić najpierw termostatu, ale jeszcze dzisiaj spróbuje sprawdzić temperaturę na klimie, czy to aby na pewno termostat.

A tak poza tym to skoro mam wbitą w kartę pojazdu-brief zmianę z 96kW/4000 (max speed200) na 120kW/4000 (max speed220) to czy to był czip? Nie znam się kompletnie na tuningu, więc pytam.[br]Dopisany: 02 Czerwiec 2011, 09:23_________________________________________________

Jeszcze jedno pytanie. Czy w B6 faktycznie kody klimatyzacji nie działają? Tzn. nie sprawdzę tam temperatury "silnika"?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...