Dastin Opublikowano 1 Czerwca 2011 Opublikowano 1 Czerwca 2011 Są to moje pierwsze logi, więc proszę o wyrozumiałość. Auto łapie notlaufy powyżej 3000 obr. Gruszka rusza się niewiele, więc obstawiam zapieczone kierownice. Jutro będę zamawiał uszczelki i zabieram się za czyszczenie. Proszę o diagnozę, czy dobrze obstawiam. BS: http://vaglog.rtnet.pl/martin.szostek_47327.html 01 Engine -011 dynamiczne: http://vaglog.rtnet.pl/martin.szostek_47328.html Jeszcze jedna bardzo ważna uwaga. Wskazówka temperatury zatrzymuje się powyżej 70 stopni, czasem (wyjątkowo) dochodzi do 90, ale auto normalnie rozgrzane pokazuje collant temp. na poziomie 76. Przy takiej temperaturze były robione logi. Czyżby to oznaczało padnięty termostat?
spanky Opublikowano 1 Czerwca 2011 Opublikowano 1 Czerwca 2011 01 Engine -011 dynamiczne: http://vaglog.rtnet.pl/martin.szostek_47328.html Patrzac na 011 to auto jest po jakims chiptuningu ...
Dastin Opublikowano 2 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 2 Czerwca 2011 No podobno. Ja kupiłem auto z niemiec i niecały rok po pierwszej rejestracji została podniesiona moc do 120kW włącznie ze zmiana w dowodzie rejestracyjnym. Najgorsze jest to, że narazie nie czuć tej mocy Ale mam nadzieję, że po przeczyszczeniu turba, kolektora, egr'a i wymianie termostatu będę mógł się cieszyć z tego dobrodziejstwa.
spanky Opublikowano 2 Czerwca 2011 Opublikowano 2 Czerwca 2011 No podobno. Ja kupiłem auto z niemiec i niecały rok po pierwszej rejestracji została podniesiona moc do 120kW włącznie ze zmiana w dowodzie rejestracyjnym. Najgorsze jest to, że narazie nie czuć tej mocy Ale mam nadzieję, że po przeczyszczeniu turba, kolektora, egr'a i wymianie termostatu będę mógł się cieszyć z tego dobrodziejstwa. zrob komplet logow bedzie wiadomo czy jest te 160 PS ...
Dastin Opublikowano 2 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 2 Czerwca 2011 podrzucę logi, ale najwcześniej w sobotę. Dzisiaj po południu zabieram się za turbinę i jak uda mi się ją skończyć w sobotę to zrobię jeszcze wszystkie logi i podrzucę. Tylko nie wiem czy nie wymienić najpierw termostatu, ale jeszcze dzisiaj spróbuje sprawdzić temperaturę na klimie, czy to aby na pewno termostat. A tak poza tym to skoro mam wbitą w kartę pojazdu-brief zmianę z 96kW/4000 (max speed200) na 120kW/4000 (max speed220) to czy to był czip? Nie znam się kompletnie na tuningu, więc pytam.[br]Dopisany: 02 Czerwiec 2011, 09:23_________________________________________________ Jeszcze jedno pytanie. Czy w B6 faktycznie kody klimatyzacji nie działają? Tzn. nie sprawdzę tam temperatury "silnika"?
Dastin Opublikowano 2 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 2 Czerwca 2011 Turbo wymontowane Zajeło nam to 2 godzinki, ale rozebranie turbiny to już większa jazda, jakies 3 godziny. teraz to wszystko siedzi w nafcie, a jutro czyszczonko i montaż
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się