Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] Wyłączająca się turbina.


Kampong_Chhnang

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Panowie jest problem taki jak w temacie. Mianowicie dochodze do 2800- 3000tys obrotów, a turbina przestaje działać. Ja pedał w podłoge a auto zamiast przyspieszyć- zwalnia. Podjechałem z tym problemem do mechanika który stwierdził że będzie potrzebna regeneracja i czyszczenie jej. Tak też zrobiliśmy, tyle że auto na jeździe testowej zregenerowanej i wyczyszczonej turbiny ma to samo... obroty 3000tys a turbina znów nie ciągnie. Stwierdził że to może być dziad turbina, wiec zapożyczyliśmy od innej A4 turbinke żeby sie upewnić... ale znów to samo. Wyczytałem na forum że jest możliwość uszkodzonego przepływomierza. Został on wymieniony a problem dalej taki sam : ///...

Panowie! O co tu ku**a chodzi? :/

Jest możliwe że to będzie przez katalizator? Poradźcie coś.

Jak ktoś zna temat i wie jak to rozwiązać można sie spotkać na terenie Wawy? ; )

Dla osoby która słusznie wytypuje powód 0,7l!

pozdro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po pierwsze zrób logi, a potem będziemy typować

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podmienialiście zawór N75? Chociaż to generowałoby błąd, który zapisywałby się w sterowniku silnika...

Manual czy automat?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hejka. Powodów może być kilka ja obstawiam nieszczelnićś przewodów podciśnieniowych do n75 lub nieszczelność w dolocie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego widzę że jesteś z Pionek ;) odezwij sie do mnie na weekendzie będę jutro, podjedziesz do mnie, zrobimy logi i zobaczymy co go boli. vag to podstawa, w ciemno nie wolno nic wymieniac, bo przyczyn może być kilkanaście.

pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy przypadkiem nie kopci na czarno? Jesli tak to łapie lewe powietrze i wchodzi w tryb awaryjny. W tym przypadku trzeba sprawdzić dolot i intercooler.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zmien mechanika i oddaj auto do osoby ktora nie tylko umie odczytac bledy ...

p.s tak strzelajac, to z tego co opisujesz w najlepszym przypadku naprawa auta nie powinna zajac wiecej niz 15 minut ... :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zmien mechanika i oddaj auto do osoby ktora nie tylko umie odczytac bledy ...

p.s tak strzelajac, to z tego co opisujesz w najlepszym przypadku naprawa auta nie powinna zajac wiecej niz 15 minut ... :wink4:

dobrze gada :)

zmień mechanika bo ten to chyba co najwyżej koła może zmienić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja miałem przetarty wąż i te same objawy były ... o wymianie wszystko wrociło do normy .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...