D4NTE 137 Opublikowano 26 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2017 Powitać Siema Pany Poradzi mi ktoś gdzie w Krakowie znajdę speca co mi podłączy fabrycznego subwoofera w a4 b5 z niefabrycznym radiem? Pozdro Spróbuj podjechać do car audio mają siedzibę na tyłach media Markt w m1 Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edraven 10 Opublikowano 26 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2017 Kto się dzisija spoci? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radekst 6 Opublikowano 26 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2017 ja juz sie spociłem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KERCZI 5 Opublikowano 26 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2017 Kto się dzisija spoci? Jak nie zejdzie mi długo u klienta to może się pojawię Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radek_siara 0 Opublikowano 26 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2017 8 godzin temu, D4NTE napisał: Powitać Spróbuj podjechać do car audio mają siedzibę na tyłach media Markt w m1 Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka A jakieś namiary (www, @, tel. ) możesz dać? Robote kończe w takich godzinach, że autem najwcześniej jestem w stanie tam wjechać 17/18 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
D4NTE 137 Opublikowano 26 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2017 A jakieś namiary (www, @, tel. ) możesz dać? Robote kończe w takich godzinach, że autem najwcześniej jestem w stanie tam wjechać 17/18 Chyba to jest to https://g.co/kgs/ZLZC6jWysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edraven 10 Opublikowano 27 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2017 Dante, graty lifta! Dopiescić trochę i będzie malina ! Pakiet Kompetyszyn Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
D4NTE 137 Opublikowano 27 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2017 (edytowane) 1 godzinę temu, edraven napisał: Dante, graty lifta! Dopiescić trochę i będzie malina ! Pakiet Kompetyszyn Pany jaki akumulator byście polecili do mojej benzynki? Moc i producent PS. Dzięki za spota miło było porozmawiać PS2. Kerczi wysłałeś mi te skany? Bo nic mi nie doszło z tego Twojego japka Edytowane 27 Września 2017 przez D4NTE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KERCZI 5 Opublikowano 27 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2017 Moc musisz sprawdzić po tym co powinno być nominalnie....z aku jak chcesz mieć wypas to albo moll ale to chory pieniądz albo bosch s5 średnio wyższa Polka...potem już bez znaczenia czy weźmiesz warte, czy S4 czy centrę future...pamiętaj ze nie możesz kupić za dużego aku bo się nigdy nie doładuje No nie wysłałem, zaraz wyślęPs zacny pakiet i gleba...teraz tylko dystanse i kolo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
D4NTE 137 Opublikowano 27 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2017 (edytowane) 16 minut temu, KERCZI napisał: Moc musisz sprawdzić po tym co powinno być nominalnie....z aku jak chcesz mieć wypas to albo moll ale to chory pieniądz albo bosch s5 średnio wyższa Polka...potem już bez znaczenia czy weźmiesz warte, czy S4 czy centrę future...pamiętaj ze nie możesz kupić za dużego aku bo się nigdy nie doładuje No nie wysłałem, zaraz wyślę Ps zacny pakiet i gleba...teraz tylko dystanse i kolo Pewnie kupię BOSCH S5 a nominalną moc aku dojdę po winie czy z jakiegoś katalogu? Druga sprawa kodować go jakoś też trzeba? Nowe Koło będzie na przyszły sezon Na str boscha wyskoczyły mi 3 różne do mojego motoru: Akumulator Bosch S5A Parametry 70Ah, 760A, L- Akumulator Bosch S5 Parametry 77Ah, 780A, L- Akumulator Bosch S4 Parametry 74Ah, 680A, L- Edytowane 27 Września 2017 przez D4NTE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KERCZI 5 Opublikowano 27 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2017 Pany gdyby ktoś coś: https://www.olx.pl/oferta/stala-praca-dla-kierowcy-na-jeden-dzien-w-tygodniu-czwartek-kat-b-CID4-IDp1GBD.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KERCZI 5 Opublikowano 27 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2017 Pewnie kupię BOSCH S5 a nominalną moc aku dojdę po winie czy z jakiegoś katalogu? Druga sprawa kodować go jakoś też trzeba? Nowe Koło będzie na przyszły sezon Na str boscha wyskoczyły mi 3 różne do mojego motoru: Akumulator Bosch S5A Parametry 70Ah, 760A, L- Akumulator Bosch S5 Parametry 77Ah, 780A, L- Akumulator Bosch S4 Parametry 74Ah, 680A, L- Przecież aku musisz dobrać do motoru i wyposażenia a nie samego motoru...sprawdź co było seryjnie, teraz masz Ori aku jeszcze? Czy już wymieniony? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wurger 1 Opublikowano 27 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2017 (edytowane) @D4NTE, Kerczi dobrze pisze, ja w swoim 2.0TFSI miałem ori aku 110Ah. Po VIN możesz sprawdzić w kodach wyposaźenia, albo zobacz jaki masz aktualnie zakodowany. https://a4-klub.pl/topic/246890-zmiana-ladowanie-kodowanie-akumulatora/ Edytowane 27 Września 2017 przez Wurger Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radekst 6 Opublikowano 27 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2017 Pozdrowienia z jak zwykle mokrego Londynu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shadow 7 Opublikowano 28 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2017 https://in-krakow.pl/news-details/kolejowy-absurd-do-kwadratu-zamkna-nowiutka-estakade-/59cb89e0b9c7832900942db6 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
D4NTE 137 Opublikowano 28 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2017 [mention=77374]D4NTE[/mention], Kerczi dobrze pisze, ja w swoim 2.0TFSI miałem ori aku 110Ah. Po VIN możesz sprawdzić w kodach wyposaźenia, albo zobacz jaki masz aktualnie zakodowany.https://a4-klub.pl/topic/246890-zmiana-ladowanie-kodowanie-akumulatora/ Podjadę do aso i zapytam [emoji1] Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KERCZI 5 Opublikowano 28 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2017 No a ten co masz teraz??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edraven 10 Opublikowano 28 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2017 6 godzin temu, D4NTE napisał: Podjadę do aso i zapytam Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka A jestes pewien że masz zakodowany ten akumulator? Bo ostatnio zakodowałem znajomemu który juz kreskę na swojego postawił i nagle ożył i jeździ juz z rok na nim. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KERCZI 5 Opublikowano 28 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2017 A co Wy macie z tym kodowaniem???Kodowanie musi być tylko do start stopu...w innym przypadku jedynie może tylko niedokładnie wskazywać na mmi... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FANTOMAS 10 Opublikowano 28 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2017 2 godziny temu, KERCZI napisał: A co Wy macie z tym kodowaniem??? Kodowanie musi być tylko do start stopu...w innym przypadku jedynie może tylko niedokładnie wskazywać na mmi... Kodowanie musi być bo inaczej nie będzie ładowało właściwie nowego aku. Ja to miałem u siebie w A6. Kupiłem na wypasie aku Boscha (żeby był na lata ) i się okazało , że w kodowaniu sterownika akumulatora (61 - Battery Regulationanie ) nie ma go w wykazie tj. nie przyjmowało mi kodu z nalepki która była na akumulatorze pomimo tego , że aku było o tej samej pojemności jak stary. Trwało to jakiś czas zanim w necie namierzyłem kod na który mi w końcu wkodowało ten akumulator. Do póki tego nie zrobiłem akumulator cały czas był nie doładowany. Wystarczyło , że pograłem radiem na postoju tak z 15 min. i zaraz wywalało komunikat że BATTERY LOW. Dlatego tak jak Edraven napisał kodowanie ma znaczenie. Szarpej po co ty kombinujesz ? Kupuj takie aku jakie miałeś bo i tak ci nic dużo mocniejszego nie naładuje twój alternator który masz fabrycznie pod taką konfiguracje jak auto wyszło z fabryki. Jeśli miałeś bide to masz bidny alternator jeśli miałeś wypas to i masz grubszy alternator a co za tym idzie i aku. To alternator pośrednio poprzez sterownik akumulatora decyduje o tym co jest w stanie szybko naładować . Owszem możesz sobie założyć i nawet 150Ah ale to naładuje może wtedy jak postawisz auto na całą noc z włączonym motorem i wyłączonym wszystkim co się da. Alternator musi mieć wydajność prądową która jest w stanie obsłużyć wszystko co masz w aucie i jeszcze z zapasem dla ładowania aku. Ja jak kupowałem kilka lat temu aku to zrobiłem błąd bo nie sprawdziłem sobie wcześniej na forum A6-stek jakie firmy i modele aku bez problemu przyjmuje sterownik i przez to miałem takie klocki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się