Skocz do zawartości
IGNOROWANY

SPOCIKI KRAKOWSKIE - WTOREK godzina 20:00 Galeria Kazimierz!


Cuber

Rekomendowane odpowiedzi

Miłego weekendu wszystkim życzę!! ja jade na zadupie i będę odcięty od świata do niedzieli :confused4: Ale na spocie mam zamiar się pojawić :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 121.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • PABLO

    11320

  • Cuber

    10897

  • KERCZI

    8573

  • Wąski

    6617

Top użytkownicy w tym temacie

:bry:

Czy ktoś wie czy zawiecha 1BD jest dużo twardsza od 1BE lub 1BV (to 1BD to S4) i czy jest jakaś różnica w wysokości między nimi na + lub -? (między BD a BE , BV) i ile względem 1BA komfort

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1BA - standardowe zawieszenie

1BR - komfortowe zawieszenie

1BD - sportowe zawieszenie (20mm)

1BE - sportowe zawieszenie (20mm)

1BV - sportowe zawieszenie (30mm)[br]Dopisany: 04 Luty 2011, 11:41_________________________________________________

Ależ Wy to mnie znacie :kox:

Zadzwoń wcześniej :wink4:

właśnie kurcze gdzieś posiałem do Ciebie numer :/[br]Dopisany: 04 Luty 2011, 11:44_________________________________________________dobra znalazłem hehe ;-) przedzownię do Ciebie około 20-stej ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:hi:

Jak już zszedł temat na zawieszenia potrzebuje numeru kat najlepiej sachs amorów z 1bd i 1be

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

do B5 Ci mogę podać ale chyba Ci nie spasi ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1BA - standardowe zawieszenie

1BR - komfortowe zawieszenie

1BD - sportowe zawieszenie (20mm)

1BE - sportowe zawieszenie (20mm)

1BV - sportowe zawieszenie (30mm)[br]Dopisany: 04 Luty 2011, 11:41_________________________________________________

Ależ Wy to mnie znacie :kox:

Zadzwoń wcześniej :wink4:

właśnie kurcze gdzieś posiałem do Ciebie numer :/[br]Dopisany: 04 Luty 2011, 11:44_________________________________________________dobra znalazłem hehe ;-) przedzownię do Ciebie około 20-stej ;-)

w b7 1bv też jest -20mm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A do czego porównać BD do BE (śr. tward.) czy BV (twarde) nie chciałbym pójść ze skrajności w skrajnosć z BA w BV[br]Dopisany: 04 Luty 2011, 12:08_________________________________________________David

http://allegro.pl/show_item.php?item=1443707158

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w b7 1bv też jest -20mm

dokładnie! :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:hi: Pablo pan z Zapustej skończył mi dzisiaj robotę z tumnikiem wszystko teraz jest :good:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w b7 1bv też jest -20mm

dokładnie! :good:

Pancie zagłębiłem się w temat i niestety nie jest tak jak to mi mówili koledzy X i Y na spocie :wink4: że nie ma znaczenia jakie spreżyny tylko jak 1BE to 20 a BV to 30 itp. od razu nie chciało mi się w to wierzyć bo nie spotkałem się żeby sprężyny mogły być tak uniwersalne w aucie w którym moga być tak duże różnice mas w zależności od wersji.

Sprężyn jest kilkanaście rodzajów i praktycznie na każdej auto może inaczej wiseć mimo że każda będzie np. BV lub BE itp. Wszystko zależy pod jaką wagę pojazdu jest dana sprężyna (ciężar na przednią i ciężar na tylnią oś) dlatego nie można sobie wybierać sprężyn tylko pod względem "BE" czy "BV" ale trzeba też dokładnie sprawdzać pod jakie masy są spreżyny jakie chcemy wmodzić.

Ale dalej nie znalazłem odpowiedzi na moje pytanie czym rózni się 1BD od BE/BV :confused4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cała kupa ludzi obniża zmieniając same sprężyny bez zmiany amorów a te też mają różną twardość i różny skok a to bład. Jak chcesz coś zmieniać to kupuj komplet lub od razu gwint ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cała kupa ludzi obniża zmieniając same sprężyny bez zmiany amorów a te też mają różną twardość i różny skok a to bład. Jak chcesz coś zmieniać to kupuj komplet lub od razu gwint ;-)

A kto powiedział że ja zmieniam same sprężyny jest cały komplet springi i amory tyle że nie mam jeszcze danych co do rodzaju sprężyn bo rodzaj amorów podałem co świadczy o typie zawiechy ale nikt mi nie może nic powiedzieć jak do tej pory co się po tym spodziewać czy to będzie twarde czy spox

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A wracając do tematu zawieszenia w A5, zakup sportowego zawieszenia przy opcji bez wewnetrznego Slina to nie to samo...te zawieszenia się róźnią jednak.

Kupując wewnętrzny Sline masz dodatkowo utwardzone i obniżone o 10mm zawieszenie w stosunku do standardowego.

Nie mając Slina wewnetrznego dokupujac sportowe zawieszenie jest tylko sztywniejszy uklad amortyzatorow i sprezyn,ale nie jest ono obnizone wzgledem standardowego.

Ja mam 1BA,przy sportowym jest oznaczenie 1BE,ciekawe jakie jest oznaczenie jak masz Slina wewnetrznego..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w b7 1bv też jest -20mm

dokładnie! :good:

Pancie zagłębiłem się w temat i niestety nie jest tak jak to mi mówili koledzy X i Y na spocie :wink4: że nie ma znaczenia jakie spreżyny tylko jak 1BE to 20 a BV to 30 itp. od razu nie chciało mi się w to wierzyć bo nie spotkałem się żeby sprężyny mogły być tak uniwersalne w aucie w którym moga być tak duże różnice mas w zależności od wersji.

Sprężyn jest kilkanaście rodzajów i praktycznie na każdej auto może inaczej wiseć mimo że każda będzie np. BV lub BE itp. Wszystko zależy pod jaką wagę pojazdu jest dana sprężyna (ciężar na przednią i ciężar na tylnią oś) dlatego nie można sobie wybierać sprężyn tylko pod względem "BE" czy "BV" ale trzeba też dokładnie sprawdzać pod jakie masy są spreżyny jakie chcemy wmodzić.

Ale dalej nie znalazłem odpowiedzi na moje pytanie czym rózni się 1BD od BE/BV :confused4:

kto Ci tak nagadał o tych sprężynach??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:hi: Pablo pan z Zapustej skończył mi dzisiaj robotę z tumnikiem wszystko teraz jest :good:

Super :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w b7 1bv też jest -20mm

dokładnie! :good:

Pancie zagłębiłem się w temat i niestety nie jest tak jak to mi mówili koledzy X i Y na spocie :wink4: że nie ma znaczenia jakie spreżyny tylko jak 1BE to 20 a BV to 30 itp. od razu nie chciało mi się w to wierzyć bo nie spotkałem się żeby sprężyny mogły być tak uniwersalne w aucie w którym moga być tak duże różnice mas w zależności od wersji.

Sprężyn jest kilkanaście rodzajów i praktycznie na każdej auto może inaczej wiseć mimo że każda będzie np. BV lub BE itp. Wszystko zależy pod jaką wagę pojazdu jest dana sprężyna (ciężar na przednią i ciężar na tylnią oś) dlatego nie można sobie wybierać sprężyn tylko pod względem "BE" czy "BV" ale trzeba też dokładnie sprawdzać pod jakie masy są spreżyny jakie chcemy wmodzić.

Ale dalej nie znalazłem odpowiedzi na moje pytanie czym rózni się 1BD od BE/BV :confused4:

kto Ci tak nagadał o tych sprężynach??

hmm.... rano jeszcze byłeś zielony :mysli:

poczytaj

http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=153414.0

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zielony byłem i jestem w kwesti zawieszenie 1BD bo nigdy nic o nim nie słyszałem. Co do reszty zawsze służe pomocą :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Quwa ale bym się najebał a tu nie ma jak bo grypsko trzyma :kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...