Skocz do zawartości
IGNOROWANY

SPOCIKI KRAKOWSKIE - WTOREK godzina 20:00 Galeria Kazimierz!


Cuber

Rekomendowane odpowiedzi

Srebrne lepsze, tylko pozniej ten dach :/ pasowaloby zebys cos czarnego dorzucil do dachu...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 121.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • PABLO

    11320

  • Cuber

    10897

  • KERCZI

    8573

  • Wąski

    6617

Top użytkownicy w tym temacie

W tej chwili bardziej przemawiają te czarne fele bo masz czarny dach i się dobrze będzie komponowało :gwizdanie:[br]Dopisany: 06 Czerwiec 2011, 17:04_________________________________________________Gabriel jak będziesz miał chwilę to zrób fajne fotki B8 i załóż temat w moja A4 :naughty:

http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?board=73.0

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Doradźcie jak się tego kleju pozbyć :decayed:

najlepiej niech zaprosi paru kolegów i wciągnijcie nosami :kox:

no tak Pablo ma dużooooo kolegów :wink4:[br]Dopisany: 06 Czerwiec 2011, 14:39_________________________________________________ wybiera się ktoś z wyjątkiem Gruszki

http://www.wysciggorski.pl/?aktualnosci,25,,1

moze ja bym się wybrał :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanko.

Dopalał ktoś z was kiedyś DPF-a Vagiem i umie to zrobić?

Bo sprawdzenie procentowo zapełnienia to chyba nie problem?

Tak, jest taka procedura. Z tym, ze o ile wiem, to nie jest na tyle skuteczna jak poprostu przejechanie "kawalek" na STAŁYCH obrotach w okolicy 2500 tys rpm...

Powiem tak, Widzialem jak przebiega taka procedura:

Przyjechal Pan, zatankowal do pelna samochód... Panowie podpieli, troche rozmow, i początek procesu. Panowie przepalali, przepalali... proces zakonczyli, Pan odebral samochod z pustym bakiem i w drodze powrotnej zaświeciła mu sie kontrolka (nie zgadniecie jaka??)

To troche tak, jakbys chcial wydobyc ze swojego Turbo pelne doladnowanie, gazując na biegu N.

Silnik musi byc obciązony, najlepiej właczyć dodatkowo klime i reszte odbiorników, aby filtr sie skutecznie rozpoczął wypalać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanko.

Dopalał ktoś z was kiedyś DPF-a Vagiem i umie to zrobić?

Bo sprawdzenie procentowo zapełnienia to chyba nie problem?

Tak, jest taka procedura. Z tym, ze o ile wiem, to nie jest na tyle skuteczna jak poprostu przejechanie "kawalek" na STAŁYCH obrotach w okolicy 2500 tys rpm...

Powiem tak, Widzialem jak przebiega taka procedura:

Przyjechal Pan, zatankowal do pelna samochód... Panowie podpieli, troche rozmow, i początek procesu. Panowie przepalali, przepalali... proces zakonczyli, Pan odebral samochod z pustym bakiem i w drodze powrotnej zaświeciła mu sie kontrolka (nie zgadniecie jaka??)

To troche tak, jakbys chcial wydobyc ze swojego Turbo pelne doladnowanie, gazując na biegu N.

Silnik musi byc obciązony, najlepiej właczyć dodatkowo klime i reszte odbiorników, aby filtr sie skutecznie rozpoczął wypalać

Cały bak przepalił?????Ech to chyba niemożliwe..ile by to trwało.... :mysli:

Że taka procedura jest to ja oczywiście wiedziałem ale pierwsze słyszę że jest mniej skuteczna skoro jeśli nie uda się użytkownikowi zrobić tego samemu jest właśnie wysyłany na dopalanie w serwisie...Gdyby była mniej skuteczna to po co wogóle by ją robili..

Poza tym chcę sprawdzić procentowo stan zapełnienia.[br]Dopisany: 06 Czerwiec 2011, 19:33_________________________________________________

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nikt nie powiedzieł, ze trwa to 10 minut. Do regeneracji filtra potrzeba spelnić kilka warunków(opisane poniżej)

a ile potrzebujesz czasu by spalic paliwa w baku np na hamowni?

uzytkownik wysylany jest do serwisu, jesli stopien zabrudzenia filtra przekroczy xx% - wtedy jest to ostatecznosc i nie zawsze pomaga.

Decyzja nalezy do Ciebie

Procedura czyszczenia:

[Wybierz]

[01 - Engine]

[Coding-II - 11]

* Włącz Regeneracja wprowadzając 21295.

[Do It!]

[Meas. Blocks - 08]

Wybrać obie grupy, tzn. 070 i 075.

[Go!]

MVB 070,1: Regeneracja Status (xxxxxxx1 = Normalna Regeneracja , xxxxxx1x = Przymusowa Regeneracja)

MVB 070.3: Regeneration Counter/Timer

MVB 075.1: Temperatura spalin przed turbosprężarką

MVB 075.2: Temperatura spalin przed filtrem cząstek stałych (DPF)

MVB 075.3: Poziom zapełnienia filtra cząstek stałych...

MVB 075.4: Temperatura spalin za filtrem cząstek stałych (DPF)

Mając ustawione powyższe parametry rozpoczynamy jazdę obserwując na bieżąco bloki pomiarowe, robimy do koniecznie w towarzystwie drugiej osoby.

[Done, Go Back]

[Close Controller, Go Back - 06]

MVB 075.3: Poziom zapełnienia filtra cząstek stałych - ten wskaznik chyba Cie interesuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie potrzebuje wsadzić normalne H7 do moich soczewek czy potrzebują inną końcówkę do zwykłej żarówki nie podejdzie mi ta od Xenona??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Srebrne lepsze, tylko pozniej ten dach :/ pasowaloby zebys cos czarnego dorzucil do dachu...

:mysli: ale co ja mam jeszcze dorzucić czarnego do tego dachu chyba przyczepe z węglem już czarniejszy nie będzie w czwartek lece do Gdańska chciałbym to załatwić przed wyjazdem a mam klin gdyby auto było czarne to srebrne bez dwóch zdań ale u mnie :mysli: to i tak i tak pasuje eehhhh..... było kupić stalówki i czarne i srebne kołpaki bym sobie zmieniał kiedy bym chciał :>

Panowie potrzebuje wsadzić normalne H7 do moich soczewek czy potrzebują inną końcówkę do zwykłej żarówki nie podejdzie mi ta od Xenona??

co ty chcesz zrobić bo nie jarze

masz ori xeny i chcesz założyć H7 ?!

nie rozumiem co poeta chciał wyrazić w tym wierszu

ale na pewno nie dasz rady włożyć zwykłych żarówek bo cokół pod żarnik xenon jest całkiem inny nie wspominając o elektryce

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fantomas np grill, tylna dokladke s-line i lusterka w czarnosci

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No chyba że ma hidy to spokojnie wsadzi :rolleyes:

no to tym bardziej nie rozumiem jego pytania bo jak ma HID-y to ma zwykłe lampy a jak ma zwykłe to ma pod H7 a jak ma pod H7 to czemu ma nie pasowac żarówka H7 :mysli:

Karol

tylni dyfuzor w s-line i kolor czarny poł. myślę że tak kiedyś będzie

grill cały w połysk - never - agro ma być tak jak jest czarna obwódka w połysk reszta ori mat (jak w ori wersji)

lusterka czarne myślałem też kiedyś o tym ale to może być już przerost treści nad forme

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gucio nie ma ori ksenonów tylko dokładane Hidy jak u mnie i chcę włożyć na chwilę H7 bo musi zrobić przegląd ale nie ma tej redukcji co była zwykła żarówka wcześniej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gucio nie ma ori ksenonów tylko dokładane Hidy jak u mnie i chcę włożyć na chwilę H7 bo musi zrobić przegląd ale nie ma tej redukcji co była zwykła żarówka wcześniej.

tak dokładnie o to mi chodziło jest to zwykły zestaw Hidów ,który narazie chcę wyciągnąć żeby wsadzić normalną żarówkę H7

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to jeśli masz wszystkie elementy które były wcześniej w lampie czyli ten cokół (chociaż nie wiem o co bangla bo H7 przeważnie zapina się sprężyną z drutu i tyle ale w B5 żarówek nie wymieniałem) i nikt nie uciął ori wtyczki to nie powinno być żadnego problemu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...