KERCZI Opublikowano 6 Czerwca 2011 Opublikowano 6 Czerwca 2011 Srebrne lepsze, tylko pozniej ten dach :/ pasowaloby zebys cos czarnego dorzucil do dachu...
PABLO Opublikowano 6 Czerwca 2011 Opublikowano 6 Czerwca 2011 W tej chwili bardziej przemawiają te czarne fele bo masz czarny dach i się dobrze będzie komponowało :gwizdanie:[br]Dopisany: 06 Czerwiec 2011, 17:04_________________________________________________Gabriel jak będziesz miał chwilę to zrób fajne fotki B8 i załóż temat w moja A4 http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?board=73.0
_Gabriel_ Opublikowano 6 Czerwca 2011 Opublikowano 6 Czerwca 2011 kurde... gdzie ja fajna B8 znajde ?... nie moze byc skoda 105-tka?
sokolnh Opublikowano 6 Czerwca 2011 Opublikowano 6 Czerwca 2011 Doradźcie jak się tego kleju pozbyć najlepiej niech zaprosi paru kolegów i wciągnijcie nosami no tak Pablo ma dużooooo kolegów [br]Dopisany: 06 Czerwiec 2011, 14:39_________________________________________________ wybiera się ktoś z wyjątkiem Gruszki http://www.wysciggorski.pl/?aktualnosci,25,,1 moze ja bym się wybrał
pawel1380 Opublikowano 6 Czerwca 2011 Opublikowano 6 Czerwca 2011 Mam pytanko. Dopalał ktoś z was kiedyś DPF-a Vagiem i umie to zrobić? Bo sprawdzenie procentowo zapełnienia to chyba nie problem?
_Gabriel_ Opublikowano 6 Czerwca 2011 Opublikowano 6 Czerwca 2011 Mam pytanko. Dopalał ktoś z was kiedyś DPF-a Vagiem i umie to zrobić? Bo sprawdzenie procentowo zapełnienia to chyba nie problem? Tak, jest taka procedura. Z tym, ze o ile wiem, to nie jest na tyle skuteczna jak poprostu przejechanie "kawalek" na STAŁYCH obrotach w okolicy 2500 tys rpm... Powiem tak, Widzialem jak przebiega taka procedura: Przyjechal Pan, zatankowal do pelna samochód... Panowie podpieli, troche rozmow, i początek procesu. Panowie przepalali, przepalali... proces zakonczyli, Pan odebral samochod z pustym bakiem i w drodze powrotnej zaświeciła mu sie kontrolka (nie zgadniecie jaka??) To troche tak, jakbys chcial wydobyc ze swojego Turbo pelne doladnowanie, gazując na biegu N. Silnik musi byc obciązony, najlepiej właczyć dodatkowo klime i reszte odbiorników, aby filtr sie skutecznie rozpoczął wypalać
pawel1380 Opublikowano 6 Czerwca 2011 Opublikowano 6 Czerwca 2011 Mam pytanko. Dopalał ktoś z was kiedyś DPF-a Vagiem i umie to zrobić? Bo sprawdzenie procentowo zapełnienia to chyba nie problem? Tak, jest taka procedura. Z tym, ze o ile wiem, to nie jest na tyle skuteczna jak poprostu przejechanie "kawalek" na STAŁYCH obrotach w okolicy 2500 tys rpm... Powiem tak, Widzialem jak przebiega taka procedura: Przyjechal Pan, zatankowal do pelna samochód... Panowie podpieli, troche rozmow, i początek procesu. Panowie przepalali, przepalali... proces zakonczyli, Pan odebral samochod z pustym bakiem i w drodze powrotnej zaświeciła mu sie kontrolka (nie zgadniecie jaka??) To troche tak, jakbys chcial wydobyc ze swojego Turbo pelne doladnowanie, gazując na biegu N. Silnik musi byc obciązony, najlepiej właczyć dodatkowo klime i reszte odbiorników, aby filtr sie skutecznie rozpoczął wypalać Cały bak przepalił?????Ech to chyba niemożliwe..ile by to trwało.... Że taka procedura jest to ja oczywiście wiedziałem ale pierwsze słyszę że jest mniej skuteczna skoro jeśli nie uda się użytkownikowi zrobić tego samemu jest właśnie wysyłany na dopalanie w serwisie...Gdyby była mniej skuteczna to po co wogóle by ją robili.. Poza tym chcę sprawdzić procentowo stan zapełnienia.[br]Dopisany: 06 Czerwiec 2011, 19:33_________________________________________________
_Gabriel_ Opublikowano 6 Czerwca 2011 Opublikowano 6 Czerwca 2011 nikt nie powiedzieł, ze trwa to 10 minut. Do regeneracji filtra potrzeba spelnić kilka warunków(opisane poniżej) a ile potrzebujesz czasu by spalic paliwa w baku np na hamowni? uzytkownik wysylany jest do serwisu, jesli stopien zabrudzenia filtra przekroczy xx% - wtedy jest to ostatecznosc i nie zawsze pomaga. Decyzja nalezy do Ciebie Procedura czyszczenia: [Wybierz] [01 - Engine] [Coding-II - 11] * Włącz Regeneracja wprowadzając 21295. [Do It!] [Meas. Blocks - 08] Wybrać obie grupy, tzn. 070 i 075. [Go!] MVB 070,1: Regeneracja Status (xxxxxxx1 = Normalna Regeneracja , xxxxxx1x = Przymusowa Regeneracja) MVB 070.3: Regeneration Counter/Timer MVB 075.1: Temperatura spalin przed turbosprężarką MVB 075.2: Temperatura spalin przed filtrem cząstek stałych (DPF) MVB 075.3: Poziom zapełnienia filtra cząstek stałych... MVB 075.4: Temperatura spalin za filtrem cząstek stałych (DPF) Mając ustawione powyższe parametry rozpoczynamy jazdę obserwując na bieżąco bloki pomiarowe, robimy do koniecznie w towarzystwie drugiej osoby. [Done, Go Back] [Close Controller, Go Back - 06] MVB 075.3: Poziom zapełnienia filtra cząstek stałych - ten wskaznik chyba Cie interesuje
gucio07 Opublikowano 6 Czerwca 2011 Opublikowano 6 Czerwca 2011 Panowie potrzebuje wsadzić normalne H7 do moich soczewek czy potrzebują inną końcówkę do zwykłej żarówki nie podejdzie mi ta od Xenona??
FANTOMAS Opublikowano 6 Czerwca 2011 Opublikowano 6 Czerwca 2011 Srebrne lepsze, tylko pozniej ten dach :/ pasowaloby zebys cos czarnego dorzucil do dachu... ale co ja mam jeszcze dorzucić czarnego do tego dachu chyba przyczepe z węglem już czarniejszy nie będzie w czwartek lece do Gdańska chciałbym to załatwić przed wyjazdem a mam klin gdyby auto było czarne to srebrne bez dwóch zdań ale u mnie to i tak i tak pasuje eehhhh..... było kupić stalówki i czarne i srebne kołpaki bym sobie zmieniał kiedy bym chciał :> Panowie potrzebuje wsadzić normalne H7 do moich soczewek czy potrzebują inną końcówkę do zwykłej żarówki nie podejdzie mi ta od Xenona?? co ty chcesz zrobić bo nie jarze masz ori xeny i chcesz założyć H7 ?! nie rozumiem co poeta chciał wyrazić w tym wierszu ale na pewno nie dasz rady włożyć zwykłych żarówek bo cokół pod żarnik xenon jest całkiem inny nie wspominając o elektryce
KERCZI Opublikowano 6 Czerwca 2011 Opublikowano 6 Czerwca 2011 Fantomas np grill, tylna dokladke s-line i lusterka w czarnosci
jarko Opublikowano 6 Czerwca 2011 Opublikowano 6 Czerwca 2011 No chyba że ma hidy to spokojnie wsadzi
FANTOMAS Opublikowano 6 Czerwca 2011 Opublikowano 6 Czerwca 2011 No chyba że ma hidy to spokojnie wsadzi no to tym bardziej nie rozumiem jego pytania bo jak ma HID-y to ma zwykłe lampy a jak ma zwykłe to ma pod H7 a jak ma pod H7 to czemu ma nie pasowac żarówka H7 Karol tylni dyfuzor w s-line i kolor czarny poł. myślę że tak kiedyś będzie grill cały w połysk - never - agro ma być tak jak jest czarna obwódka w połysk reszta ori mat (jak w ori wersji) lusterka czarne myślałem też kiedyś o tym ale to może być już przerost treści nad forme
PABLO Opublikowano 6 Czerwca 2011 Opublikowano 6 Czerwca 2011 gucio nie ma ori ksenonów tylko dokładane Hidy jak u mnie i chcę włożyć na chwilę H7 bo musi zrobić przegląd ale nie ma tej redukcji co była zwykła żarówka wcześniej.
KERCZI Opublikowano 6 Czerwca 2011 Opublikowano 6 Czerwca 2011 patrzcie jaki przebieg - auto rowne 4lata )) http://szukaj.pl.mobile.eu/pojazdy/showDetails.html?id=145370964&__lp=1&scopeId=VUT75&sortOption.sortBy=creationTime&sortOption.sortOrder=DESCENDING&makeModelVariant1.makeId=12100&vehicleCategory=VanUpTo7500&segment=Truck&maxPrice=30001&siteId=POLAND&negativeFeatures=EXPORT&crossBorderSearchEnabled=true&minConstructionYear=2007&lang=pl&pageNumber=1
gucio07 Opublikowano 6 Czerwca 2011 Opublikowano 6 Czerwca 2011 gucio nie ma ori ksenonów tylko dokładane Hidy jak u mnie i chcę włożyć na chwilę H7 bo musi zrobić przegląd ale nie ma tej redukcji co była zwykła żarówka wcześniej. tak dokładnie o to mi chodziło jest to zwykły zestaw Hidów ,który narazie chcę wyciągnąć żeby wsadzić normalną żarówkę H7
FANTOMAS Opublikowano 6 Czerwca 2011 Opublikowano 6 Czerwca 2011 No to jeśli masz wszystkie elementy które były wcześniej w lampie czyli ten cokół (chociaż nie wiem o co bangla bo H7 przeważnie zapina się sprężyną z drutu i tyle ale w B5 żarówek nie wymieniałem) i nikt nie uciął ori wtyczki to nie powinno być żadnego problemu
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się