Skocz do zawartości
IGNOROWANY

SPOCIKI KRAKOWSKIE - WTOREK godzina 20:00 Galeria Kazimierz!


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

co do stylu jazdy:

po 1 na zimnym silniku nigdy nie krece wyzej niz 2 tys obrotow..

Ja przez 3 lata użytkowania 1.9 tdi, może kilka razy wyszedłem poza 2.5 tys obr czy to na zimnym czy na ciepłym :decayed:, oleju nie dolewam w ogóle od wymiany do wymiany :). Za 1100 km czeka mnie wymiana. Wydaje mi się że z tym dolewaniem oleju też dużo zależy od stylu jazdy, no chyba że są jakieś problemy z silnikiem, ale to już inna sprawa

:confused4: niestety ale to zły sposób jazdy z turbo. Turbo musi być co jakiś czas "przepalone" inaczej łopatki po stronie wydechu tak oblepi sadza że tracą one wyważenie i turbina przestaje osiągać takie prędkości jak powinna. Dlatego jazda typu taś-taś po pewnym czasie obiża znacząco osiągi. I po to są właśnie spoty a zwłaszcza powroty z nich aby turbina sobie przypomniała po jakiego h... jest w aucie :kox:

  • Odpowiedzi 121.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • PABLO

    11313

  • Cuber

    10898

  • KERCZI

    8572

  • Wąski

    6617

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

jakby ktoś chciał Motula Ori z pewnego źrudła to mój kuzyn pracuje w hurtowni olejowej w Myślenicach

A mam Cię :kox::banan2::decayed:

udało Ci sie w końcu każdy popełnia błędy :good::naughty:

zgadzam sie z Tomkiem co jakis czas trzeba dać po piź..e , znam to z autopsji a właściwie ze strony Ojca, kupiłem od niego B7 jeździł przez 2 lata taś-taś jak to Fanti określił i co..... turbinka sie rozleciała pewnego dnia ;( odkąd ja przejałem stery i co jakiś czas wciskam pedał w podłogę hula aż miło :wink4:

powiem więcej mechanik polecił mi zrobienie programu jak stwierdził to wydłuży życie turbinki bo nagar nie bedzie sie na niej zbierał od wyższych obrotów , nie wiem ile jest w tym prawdy ale cos w tym musi być

Opublikowano

chłopaki ale ja nie jeżdzę caly czas na "taś taś"... deptam go jak mi się silnik nieco rozgrzeje... nie nalezy do niedzielnych kierowcow

Opublikowano

20

Urodziny: M@rcus (28), 7JK8 (34), titanx (32), chołek_płock (32), Boseron (34), A4TDI (31), rosol882 (30), audin1.8t (22), tomaszzz (32), kris.de (41), kozzi (32), comarek (31), MichałPe (28), jankes82 (30), Sysiek (27), Gzylu (30), GRE2r (28), Fernandes (27), sylwekking (40), Maly6259 (29), Abbi (27), goscin (22), A4-2.8-V6-quattro (27), ziobber (35)

jeszcze macie okazje sie zrehabilitować :baseball:

Opublikowano

Boseron zatem wszystkiego najlepszego :)

Opublikowano

Boseron zatem wszystkiego najlepszego :)

dziękuje za pamięć :polew::good:

Opublikowano

Boseron zatem wszystkiego najlepszego :)

dziękuje za pamięć :polew::good:

:cool1: PW

Opublikowano

Bry :hi:

najlepszego Boseron :wink4:

Opublikowano

thx , popijam własnie drina i pale dobre cygaro a co tam raz na rok popykac można dla rozluźnienia :tongue4:

Opublikowano

thx , popijam własnie drina i pale dobre cygaro a co tam raz na rok popykac można dla rozluźnienia :tongue4:

:oops: to wszystkiego naj i co by łebek przez balkon nie zaglądał Ci dzisiaj jak żona będzie śpiewała happpy birth.......:naughty:

Opublikowano

damy radę :wink4:

Opublikowano

Najlepszego Boseronek :good:

Opublikowano

Najlepszego Boseronek :good:

zdążył przed północą :tongue4: dzięki

Opublikowano

Wszystkiego dobrego Łukaszu, zaraz przechylę za Twe zdrowie :drunk:

Opublikowano

Wszystkiego dobrego Łukaszu, zaraz przechylę za Twe zdrowie :drunk:

najlepszego :drunk: , mam cos dla Ciebie zaległego :wink4:

Opublikowano

Hmmm dla mnie ? :mysli:

Opublikowano

Hmmm dla mnie ? :mysli:

nie pij tyle bo masz zaniki pamięci :wink4:

Opublikowano

Starość nie radość :decayed:

Opublikowano

co do stylu jazdy:

po 1 na zimnym silniku nigdy nie krece wyzej niz 2 tys obrotow..

Ja przez 3 lata użytkowania 1.9 tdi, może kilka razy wyszedłem poza 2.5 tys obr czy to na zimnym czy na ciepłym :decayed:, oleju nie dolewam w ogóle od wymiany do wymiany :). Za 1100 km czeka mnie wymiana. Wydaje mi się że z tym dolewaniem oleju też dużo zależy od stylu jazdy, no chyba że są jakieś problemy z silnikiem, ale to już inna sprawa

:confused4: niestety ale to zły sposób jazdy z turbo. Turbo musi być co jakiś czas "przepalone" inaczej łopatki po stronie wydechu tak oblepi sadza że tracą one wyważenie i turbina przestaje osiągać takie prędkości jak powinna. Dlatego jazda typu taś-taś po pewnym czasie obiża znacząco osiągi. I po to są właśnie spoty a zwłaszcza powroty z nich aby turbina sobie przypomniała po jakiego h... jest w aucie :kox:

każdy ma swoją teorię, ja użytkuje 3 lata passata i nie wiem że mam auto, bo oprócz co rocznej wymiany filtrów i oleju to nie dołożyłem złamanego centa. Wymieniłem sobie tylko klocki i rozrząd. Wszystko chodzi jak lalunia, zima nie zima auto pali od cyka. Oczywiście zgodzę się że powinno się raz na czas pociągnąć po obrotach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...