Skocz do zawartości
IGNOROWANY

SPOCIKI KRAKOWSKIE - WTOREK godzina 20:00 Galeria Kazimierz!


Cuber

Rekomendowane odpowiedzi

co do stylu jazdy:

po 1 na zimnym silniku nigdy nie krece wyzej niz 2 tys obrotow..

Ja przez 3 lata użytkowania 1.9 tdi, może kilka razy wyszedłem poza 2.5 tys obr czy to na zimnym czy na ciepłym :decayed:, oleju nie dolewam w ogóle od wymiany do wymiany :). Za 1100 km czeka mnie wymiana. Wydaje mi się że z tym dolewaniem oleju też dużo zależy od stylu jazdy, no chyba że są jakieś problemy z silnikiem, ale to już inna sprawa

:confused4: niestety ale to zły sposób jazdy z turbo. Turbo musi być co jakiś czas "przepalone" inaczej łopatki po stronie wydechu tak oblepi sadza że tracą one wyważenie i turbina przestaje osiągać takie prędkości jak powinna. Dlatego jazda typu taś-taś po pewnym czasie obiża znacząco osiągi. I po to są właśnie spoty a zwłaszcza powroty z nich aby turbina sobie przypomniała po jakiego h... jest w aucie :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 121.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • PABLO

    11320

  • Cuber

    10897

  • KERCZI

    8573

  • Wąski

    6617

Top użytkownicy w tym temacie

jakby ktoś chciał Motula Ori z pewnego źrudła to mój kuzyn pracuje w hurtowni olejowej w Myślenicach

A mam Cię :kox::banan2::decayed:

udało Ci sie w końcu każdy popełnia błędy :good::naughty:

zgadzam sie z Tomkiem co jakis czas trzeba dać po piź..e , znam to z autopsji a właściwie ze strony Ojca, kupiłem od niego B7 jeździł przez 2 lata taś-taś jak to Fanti określił i co..... turbinka sie rozleciała pewnego dnia ;( odkąd ja przejałem stery i co jakiś czas wciskam pedał w podłogę hula aż miło :wink4:

powiem więcej mechanik polecił mi zrobienie programu jak stwierdził to wydłuży życie turbinki bo nagar nie bedzie sie na niej zbierał od wyższych obrotów , nie wiem ile jest w tym prawdy ale cos w tym musi być

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chłopaki ale ja nie jeżdzę caly czas na "taś taś"... deptam go jak mi się silnik nieco rozgrzeje... nie nalezy do niedzielnych kierowcow

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20

Urodziny: M@rcus (28), 7JK8 (34), titanx (32), chołek_płock (32), Boseron (34), A4TDI (31), rosol882 (30), audin1.8t (22), tomaszzz (32), kris.de (41), kozzi (32), comarek (31), MichałPe (28), jankes82 (30), Sysiek (27), Gzylu (30), GRE2r (28), Fernandes (27), sylwekking (40), Maly6259 (29), Abbi (27), goscin (22), A4-2.8-V6-quattro (27), ziobber (35)

jeszcze macie okazje sie zrehabilitować :baseball:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

thx , popijam własnie drina i pale dobre cygaro a co tam raz na rok popykac można dla rozluźnienia :tongue4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

thx , popijam własnie drina i pale dobre cygaro a co tam raz na rok popykac można dla rozluźnienia :tongue4:

:oops: to wszystkiego naj i co by łebek przez balkon nie zaglądał Ci dzisiaj jak żona będzie śpiewała happpy birth.......:naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystkiego dobrego Łukaszu, zaraz przechylę za Twe zdrowie :drunk:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystkiego dobrego Łukaszu, zaraz przechylę za Twe zdrowie :drunk:

najlepszego :drunk: , mam cos dla Ciebie zaległego :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do stylu jazdy:

po 1 na zimnym silniku nigdy nie krece wyzej niz 2 tys obrotow..

Ja przez 3 lata użytkowania 1.9 tdi, może kilka razy wyszedłem poza 2.5 tys obr czy to na zimnym czy na ciepłym :decayed:, oleju nie dolewam w ogóle od wymiany do wymiany :). Za 1100 km czeka mnie wymiana. Wydaje mi się że z tym dolewaniem oleju też dużo zależy od stylu jazdy, no chyba że są jakieś problemy z silnikiem, ale to już inna sprawa

:confused4: niestety ale to zły sposób jazdy z turbo. Turbo musi być co jakiś czas "przepalone" inaczej łopatki po stronie wydechu tak oblepi sadza że tracą one wyważenie i turbina przestaje osiągać takie prędkości jak powinna. Dlatego jazda typu taś-taś po pewnym czasie obiża znacząco osiągi. I po to są właśnie spoty a zwłaszcza powroty z nich aby turbina sobie przypomniała po jakiego h... jest w aucie :kox:

każdy ma swoją teorię, ja użytkuje 3 lata passata i nie wiem że mam auto, bo oprócz co rocznej wymiany filtrów i oleju to nie dołożyłem złamanego centa. Wymieniłem sobie tylko klocki i rozrząd. Wszystko chodzi jak lalunia, zima nie zima auto pali od cyka. Oczywiście zgodzę się że powinno się raz na czas pociągnąć po obrotach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...