FANTOMAS Opublikowano 20 Lutego 2012 Opublikowano 20 Lutego 2012 co do stylu jazdy: po 1 na zimnym silniku nigdy nie krece wyzej niz 2 tys obrotow.. Ja przez 3 lata użytkowania 1.9 tdi, może kilka razy wyszedłem poza 2.5 tys obr czy to na zimnym czy na ciepłym , oleju nie dolewam w ogóle od wymiany do wymiany . Za 1100 km czeka mnie wymiana. Wydaje mi się że z tym dolewaniem oleju też dużo zależy od stylu jazdy, no chyba że są jakieś problemy z silnikiem, ale to już inna sprawa niestety ale to zły sposób jazdy z turbo. Turbo musi być co jakiś czas "przepalone" inaczej łopatki po stronie wydechu tak oblepi sadza że tracą one wyważenie i turbina przestaje osiągać takie prędkości jak powinna. Dlatego jazda typu taś-taś po pewnym czasie obiża znacząco osiągi. I po to są właśnie spoty a zwłaszcza powroty z nich aby turbina sobie przypomniała po jakiego h... jest w aucie
boseron Opublikowano 20 Lutego 2012 Opublikowano 20 Lutego 2012 jakby ktoś chciał Motula Ori z pewnego źrudła to mój kuzyn pracuje w hurtowni olejowej w Myślenicach A mam Cię udało Ci sie w końcu każdy popełnia błędy zgadzam sie z Tomkiem co jakis czas trzeba dać po piź..e , znam to z autopsji a właściwie ze strony Ojca, kupiłem od niego B7 jeździł przez 2 lata taś-taś jak to Fanti określił i co..... turbinka sie rozleciała pewnego dnia ;( odkąd ja przejałem stery i co jakiś czas wciskam pedał w podłogę hula aż miło powiem więcej mechanik polecił mi zrobienie programu jak stwierdził to wydłuży życie turbinki bo nagar nie bedzie sie na niej zbierał od wyższych obrotów , nie wiem ile jest w tym prawdy ale cos w tym musi być
fantowski Opublikowano 20 Lutego 2012 Opublikowano 20 Lutego 2012 chłopaki ale ja nie jeżdzę caly czas na "taś taś"... deptam go jak mi się silnik nieco rozgrzeje... nie nalezy do niedzielnych kierowcow
boseron Opublikowano 20 Lutego 2012 Opublikowano 20 Lutego 2012 20 Urodziny: M@rcus (28), 7JK8 (34), titanx (32), chołek_płock (32), Boseron (34), A4TDI (31), rosol882 (30), audin1.8t (22), tomaszzz (32), kris.de (41), kozzi (32), comarek (31), MichałPe (28), jankes82 (30), Sysiek (27), Gzylu (30), GRE2r (28), Fernandes (27), sylwekking (40), Maly6259 (29), Abbi (27), goscin (22), A4-2.8-V6-quattro (27), ziobber (35) jeszcze macie okazje sie zrehabilitować
fantowski Opublikowano 20 Lutego 2012 Opublikowano 20 Lutego 2012 Boseron zatem wszystkiego najlepszego
boseron Opublikowano 20 Lutego 2012 Opublikowano 20 Lutego 2012 Boseron zatem wszystkiego najlepszego dziękuje za pamięć
fantowski Opublikowano 20 Lutego 2012 Opublikowano 20 Lutego 2012 Boseron zatem wszystkiego najlepszego dziękuje za pamięć PW
boseron Opublikowano 20 Lutego 2012 Opublikowano 20 Lutego 2012 thx , popijam własnie drina i pale dobre cygaro a co tam raz na rok popykac można dla rozluźnienia
FANTOMAS Opublikowano 20 Lutego 2012 Opublikowano 20 Lutego 2012 thx , popijam własnie drina i pale dobre cygaro a co tam raz na rok popykac można dla rozluźnienia to wszystkiego naj i co by łebek przez balkon nie zaglądał Ci dzisiaj jak żona będzie śpiewała happpy birth.......
boseron Opublikowano 20 Lutego 2012 Opublikowano 20 Lutego 2012 Najlepszego Boseronek zdążył przed północą dzięki
jarko Opublikowano 20 Lutego 2012 Opublikowano 20 Lutego 2012 Wszystkiego dobrego Łukaszu, zaraz przechylę za Twe zdrowie
boseron Opublikowano 20 Lutego 2012 Opublikowano 20 Lutego 2012 Wszystkiego dobrego Łukaszu, zaraz przechylę za Twe zdrowie najlepszego , mam cos dla Ciebie zaległego
boseron Opublikowano 21 Lutego 2012 Opublikowano 21 Lutego 2012 Hmmm dla mnie ? nie pij tyle bo masz zaniki pamięci
nex Opublikowano 21 Lutego 2012 Opublikowano 21 Lutego 2012 co do stylu jazdy: po 1 na zimnym silniku nigdy nie krece wyzej niz 2 tys obrotow.. Ja przez 3 lata użytkowania 1.9 tdi, może kilka razy wyszedłem poza 2.5 tys obr czy to na zimnym czy na ciepłym , oleju nie dolewam w ogóle od wymiany do wymiany . Za 1100 km czeka mnie wymiana. Wydaje mi się że z tym dolewaniem oleju też dużo zależy od stylu jazdy, no chyba że są jakieś problemy z silnikiem, ale to już inna sprawa niestety ale to zły sposób jazdy z turbo. Turbo musi być co jakiś czas "przepalone" inaczej łopatki po stronie wydechu tak oblepi sadza że tracą one wyważenie i turbina przestaje osiągać takie prędkości jak powinna. Dlatego jazda typu taś-taś po pewnym czasie obiża znacząco osiągi. I po to są właśnie spoty a zwłaszcza powroty z nich aby turbina sobie przypomniała po jakiego h... jest w aucie każdy ma swoją teorię, ja użytkuje 3 lata passata i nie wiem że mam auto, bo oprócz co rocznej wymiany filtrów i oleju to nie dołożyłem złamanego centa. Wymieniłem sobie tylko klocki i rozrząd. Wszystko chodzi jak lalunia, zima nie zima auto pali od cyka. Oczywiście zgodzę się że powinno się raz na czas pociągnąć po obrotach
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się