david_n Opublikowano 21 Lutego 2012 Opublikowano 21 Lutego 2012 Co tam testujesz Czekolade Pablo wpierdalam na okraglo na powaznie to odpalam/uruchamiam dosc duza linie dystrybucji czekolad i pawełków
FANTOMAS Opublikowano 21 Lutego 2012 Opublikowano 21 Lutego 2012 Co tam testujesz schyla sie po czekoladki co spadły z taśmy Dawid uważaj na szybkiego Lopeza .......... .......... Pany nie panikujcie tak bo silnik nie jest z wosku co by się miał zaraz rozstopić. Kiedyś widziałem taki test/reklame takiego preparatu coś tam coś tam z nazwą .....teflon na you tube nie pamiętam jak to się nazywało. W każdym razie zalali to do silnika pojeździli jakiś czas a potem zlali wszystko (cały olej) i dawali tak na "sucho" przez 80km zanim silnik się zatarł że niby molekuły tego coś tam teflonu zabezpieczyły silnik mimo że był "suchy". "Coś tam coś tam teflon" może i pomogło ale nie wierzę 100% w tą teorie. Silnik który nie był suchy i nagle traci smarowanie nigdy się nie zatrze po dwóch minutach pracy czy dwóch kilometrach zawsze jest jeszcze tyle oleju w kanałach i tzw. filmu że elementy są nadal smarowane pierścienie też mają nagar który po części powoduje smarowanie tłoków a że silnik jest już dotarty więc więc tego tarcia aż takiego żeby zaraz motor stanął to nie ma (no chyba że ktoś akurat licznik zamyka). Co do turbiny to się zgodze że mogą to być "minuty" i nawet mniej i może będzie trzeba powiedzieć turbinie pa pa (ale to też zależy od obrotów) bo ona faktycznie kręci się dzięki filmowi olejowemu (olej nadaje poślizg i "wyważa" ośke łopatek). Gdy go nie ma może zrysować się ten ślizg poprzez bicie ośki napędzanej spalinami i już się nie będzie potem tak kręcić jak powinna ale generalnie co do silnika to nie ma co panikować że już do kosza bo mu się kontrolka od silnika zapaliła nie dobijajcie chłopaka w jego urodziny
boseron Opublikowano 21 Lutego 2012 Opublikowano 21 Lutego 2012 w pierwszej kolejności dziekuje za życzeni Wszystkim w drugiej powiem ze...... autko dzisiaj zrobiło mi preznet na urodziny i sie zdup...o wyjechałem spod domu nagle czerwona kontrolka oil..... brak ciśnienia oleju zgasiłem pojazd, po chwili odpaliłem wszystko było ok prze ok 2 minuty, przejechałem około 1 km i znów to samo więc koniec jazdy, lawet, mechanik i.... mechanik sprawdził mi ciśnienie oleju i miernik pokazywał ze jest ok --- cisnienie około 0,5 bara według jego zdania czujnik nawalił. wymienił na nowy z ASO koszt 30 zł i odjechał , na wolnych obrotach wszystko było ok a jak wrzuciłem 2 bieg znów czerwona kontrolka powrót do mechanika i według Niego pompa oleju jest juz na tyle zużyta ze widocznie na wolnych obrotach jeszcze dawała rade a na wysokich zaniemogła, wniosek pompa oleju do wymiany i.... Siemian troche przekręcasz nie powiedział mechanik ze nie ma to żadnego wpływu na silnik tylko ze w pierwszej kolejności brak smarowania wpłynał by na turbine i jak wszystko rozkręci to zobaczy w jakiej kondycji jest silnik. w piątek bede wszystko wiedział to podziele sie z Wami informacją kochane BLB :wallbash:
FANTOMAS Opublikowano 21 Lutego 2012 Opublikowano 21 Lutego 2012 ....powrót do mechanika i według Niego pompa oleju jest juz na tyle zużyta ze widocznie na wolnych obrotach jeszcze dawała rade a na wysokich zaniemogła, wniosek pompa oleju do wymiany i.... Łukasz albo się pomyliłeś albo machanik bo powinno być na odwrót jak pompa już nie wydala to objawia się to tym że na wolnych obrotach nie utrzymuje ciśnienia a na wysokich je potrafi jeszcze wykręcić. Z tego co opisujesz to moja teoria jest taka że masz zjedzoną ząbtkę i na wolnych obrotach łańcuch się jeszcze jako tako zgrywa z zębami a na wyższych obrotach po prostu się zrywa z zebów i zaczyna gonić po zębatce i stąd pompa staje i "brak ciśnienia" zgaszenie i ponowne zapalenie może powodować że znowu wszystko wraca do "normy" do czasu wejścia na obroty takie moje gdybanie
Transitpower Opublikowano 21 Lutego 2012 Opublikowano 21 Lutego 2012 w pierwszej kolejności dziekuje za życzeni Wszystkim w drugiej powiem ze...... autko dzisiaj zrobiło mi preznet na urodziny i sie zdup...o wyjechałem spod domu nagle czerwona kontrolka oil..... brak ciśnienia oleju zgasiłem pojazd, po chwili odpaliłem wszystko było ok prze ok 2 minuty, przejechałem około 1 km i znów to samo więc koniec jazdy, lawet, mechanik i.... mechanik sprawdził mi ciśnienie oleju i miernik pokazywał ze jest ok --- cisnienie około 0,5 bara według jego zdania czujnik nawalił. wymienił na nowy z ASO koszt 30 zł i odjechał , na wolnych obrotach wszystko było ok a jak wrzuciłem 2 bieg znów czerwona kontrolka powrót do mechanika i według Niego pompa oleju jest juz na tyle zużyta ze widocznie na wolnych obrotach jeszcze dawała rade a na wysokich zaniemogła, wniosek pompa oleju do wymiany i.... Siemian troche przekręcasz nie powiedział mechanik ze nie ma to żadnego wpływu na silnik tylko ze w pierwszej kolejności brak smarowania wpłynał by na turbine i jak wszystko rozkręci to zobaczy w jakiej kondycji jest silnik. w piątek bede wszystko wiedział to podziele sie z Wami informacją kochane BLB :wallbash: A nie chcesz kupić AFN ode mnie?? PS: Czemuś się dziadu nie pochwalił koledze że masz urodziny?? Załatwiłbym Ci jakąś panią co by z tortu wyskoczyła NAJLEPSZEGO BYKU
Wąski Opublikowano 21 Lutego 2012 Opublikowano 21 Lutego 2012 Łukasz jak coś to jest do pożyczenia wozidło http://otomoto.pl/dodge-viper-zygzak-mcqueen-cars-auta-C22275016.html
FANTOMAS Opublikowano 21 Lutego 2012 Opublikowano 21 Lutego 2012 Jak byś chciał Łukasz wiedzieć dokładnie to chodzi o tą zębatkę z nr 5. Łańcuch (10) przenosi obroty przez tą zębatke na cały ten zespół wałków wyrównażających które pośrednio poprzez imbus (25 - który też się kasztani) napędzają pompę olejową. Widziałem tu u nas na forum jak ktoś wklejał foty tego kółka i było prawie że gładkie (miało lekkie wgłębienia) i stąd może być taki objaw póki niskie obroty łańcuch potrafi się zazębiać z kołem przy wyższych obrotach łańcuch się "zrywa" z koła i siępo nim ślizga a cały zespół wałków wyrów. w tym pompa praktycznie staje. po lewej sprawny komplet po prawej zjedzony
boseron Opublikowano 21 Lutego 2012 Opublikowano 21 Lutego 2012 Fanti a mozna dokupić samą zębatkę dobrze prawisz Wąski dobry ten wózek
FANTOMAS Opublikowano 21 Lutego 2012 Opublikowano 21 Lutego 2012 Fanti a mozna dokupić samą zębatkę dobrze prawisz Wąski dobry ten wózek nie chciałem Ci tego pisać żeby Ci do reszty nie psuć urodzin bo to tylko na razie gdybanie ale jesli to jest ta zębatka (większa) wału to z tego co wiem to QPA bo ona jest wprasowywana na gorąco na wał i nie występuje osobno jako część zamienna (jest to ta część wału po lewej). ....ale gdzieś kiedyś na formu wyczytałem że chłopaki jednak znalazły jakiś sposób jej wymiany ale o co dokładnie kaman to już nie pamiętam bo tak tylko to liznąłem jako ciekawostkę musisz poszukać ale na razie to jeszcze nie wiadmo co jest więc może poczekajmy. Niech Ci ten mechanik zrzuci miche i od razu będzie widać od spodu jak te kółka wyglądają bo i tak od tego musi zacząć tzn. od odkręcenia miski. [br]Dopisany: 21 Luty 2012, 23:32_________________________________________________Jest tu u nas ktoś kto sie może bawi instalacjami na PLC vel. Inteligenty dom ?
FANTOMAS Opublikowano 21 Lutego 2012 Opublikowano 21 Lutego 2012 Themon najpredzej ale on teraz pewnie karmi piersią i go na spocie długo jeszcze nie budziet
FANTOMAS Opublikowano 21 Lutego 2012 Opublikowano 21 Lutego 2012 ale On ma telefon ale to rozmowa nie na telefon bo by mi pewnie ucho spuchło[br]Dopisany: 22 Luty 2012, 00:43_________________________________________________pewny jesteś tej poduchy od A8 bo gość mi napisał co tym handluje że nie pasi
jarko Opublikowano 22 Lutego 2012 Opublikowano 22 Lutego 2012 Lipka... Pablo zamknął, nie ma gdzie spamować
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się