PABLO Opublikowano 21 Lipca 2012 Opublikowano 21 Lipca 2012 pamietasz moze nazwy tych tematow bo sobie wlepie Jeden wpis na google i masz W poszukiwaniu serii w S4 4.2 V8 - Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum Na forum w technicznych poszukaj.
fantowski Opublikowano 21 Lipca 2012 Opublikowano 21 Lipca 2012 podziękowania dla Wąskiego za zrezanie oświetlenia nad tablicą i nie tylko pogoda piękna.. jak znalazł do snu więc ide bo w nocy krótko spałem
radimm Opublikowano 21 Lipca 2012 Opublikowano 21 Lipca 2012 podziękowania dla Wąskiego za zrezanie oświetlenia nad tablicą i nie tylko pogoda piękna.. jak znalazł do snu więc ide bo w nocy krótko spałem poka poka coście tam przyrezali? :naughty:
boseron Opublikowano 21 Lipca 2012 Opublikowano 21 Lipca 2012 dzień dobry włąsnie wstałem...... Fantowski poka coś tam dorezał Pany jako ze od miesiąca słyszalne miałem łożysko w prawym przednim kole dziś rano po pracy pojechałem do mechanika i zdecydowałem sie na wymiane, nie wiedziałem ze wymiana łożyska to taka kosztowna impreza, całe łożysko z piastą 270 zł robota 80 razem 350 zł czy to normalna cena ? za to miałbym juz pół programu ah te nieplanowane wydatki kocham to
radimm Opublikowano 21 Lipca 2012 Opublikowano 21 Lipca 2012 Fantowski orientujesz się czy w naszych okolicach jest jakiś sklep elektryczny, potrzebuje przełącznik kołyskowy ale dwuścieżkowy i takie blaszki które zaczepia się na przewód z jednej strony, a zdrugiej na bolce przełącznika (ahhh mój fachowy język elektryczny:banan:) ? ---------- Post dopisany at 15:27 ---------- Poprzedni post napisany at 15:26 ---------- dzień dobry włąsnie wstałem......Fantowski poka coś tam dorezał Pany jako ze od miesiąca słyszalne miałem łożysko w prawym przednim kole dziś rano po pracy pojechałem do mechanika i zdecydowałem sie na wymiane, nie wiedziałem ze wymiana łożyska to taka kosztowna impreza, całe łożysko z piastą 270 zł robota 80 razem 350 zł czy to normalna cena ? za to miałbym juz pół programu ah te nieplanowane wydatki kocham to oooo, to mi teraz sęka zabiłeś, mnie czeka wymiana 2 z tyłu
FANTOMAS Opublikowano 21 Lipca 2012 Opublikowano 21 Lipca 2012 Fantowski orientujesz się czy w naszych okolicach jest jakiś sklep elektryczny Fantowski nie jestem ale Ci odpowiem MONSTER-ELEKTRONIK jeden z najlepiej chyba zaopatrzonych sklepów w Krakowie dla druciarzy :-) wiem bo od lat u nich się zaopatruje w bzdety
michail55 Opublikowano 21 Lipca 2012 Opublikowano 21 Lipca 2012 dzień dobry włąsnie wstałem......Fantowski poka coś tam dorezał Pany jako ze od miesiąca słyszalne miałem łożysko w prawym przednim kole dziś rano po pracy pojechałem do mechanika i zdecydowałem sie na wymiane, nie wiedziałem ze wymiana łożyska to taka kosztowna impreza, całe łożysko z piastą 270 zł robota 80 razem 350 zł czy to normalna cena ? za to miałbym juz pół programu ah te nieplanowane wydatki kocham to trzeba bylo po forum poszukac czesci ori nowych napewno bys mniej wydal
FANTOMAS Opublikowano 21 Lipca 2012 Opublikowano 21 Lipca 2012 całe łożysko z piastą 270 zł no po tyle to mniej więcej biega zależy jaka firma łożyska nie wiem jakie tobie włożył tu jest SKF za 220 + 18 wysyłka wyszło by ~240zł ŁOŻYSKO AUDI A4 B6 B7 od '00 A6 C5 A8 NOWE - SKF (2490013630) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.
michail55 Opublikowano 21 Lipca 2012 Opublikowano 21 Lipca 2012 w zasadzie skf jest polecane na pierwszy montaz
radimm Opublikowano 21 Lipca 2012 Opublikowano 21 Lipca 2012 Fantowski orientujesz się czy w naszych okolicach jest jakiś sklep elektryczny Fantowski nie jestem ale Ci odpowiem MONSTER-ELEKTRONIK jeden z najlepiej chyba zaopatrzonych sklepów w Krakowie dla druciarzy :-) wiem bo od lat u nich się zaopatruje w bzdety dzięki Fantomas jeśli nie znajdę coś w bliżej siebie (okolice Bronowic) to podjadę do tego Monstera
FANTOMAS Opublikowano 21 Lipca 2012 Opublikowano 21 Lipca 2012 3.0TDI od którego roku został poprawiony ?
michail55 Opublikowano 21 Lipca 2012 Opublikowano 21 Lipca 2012 3.0TDI od którego roku został poprawiony ? zapewne powyzej 2007 jest juz ok
PABLO Opublikowano 21 Lipca 2012 Opublikowano 21 Lipca 2012 3.0TDI od którego roku został poprawiony ? Po 2008r. poprawione napinacze łańcucha oraz poprawione wtryskiwacze paliwa (ASB)
nex Opublikowano 23 Lipca 2012 Opublikowano 23 Lipca 2012 Powrócę jeszcze do tematu chiptuningu . Pamiętacie Wasze wypowiedzi dotyczące mojego wykresu po programie?? Ty masz AVF czy AWX ? Jak NM sa ok tak w te koniki średnio wierzę Dużo konia, mało niutkow, ciekawe...:confused: Dużo konia, mało niutkow, ciekawe...:confused: to samo miałem pisać już o aucie radimm ale ok, może ja mam te 357 nm nadmuchane a turbinę mam pewnie pół raza mniejszą i 30 KM mniej:shock3: Ostatnio nie dawało mi spokoju :decayed: to dlaczego wyszła mi po programie taka duża moc, a stosunkowo mały moment obrotowy, nie śledziłem wcześniej tego tematu bo mnie to nie interesowało, ale ostatnio pogrzebałem i poczytałem o tym więcej i teraz wiem że wszystko się zgadza co do poniższego i rozwieje wasze wątpliwości: Moc a moment obrotowy (Tu można o tym poczytać - http://a4-klub.pl/turbo-chiptuning-tuning-mechaniczny-15/all-moc-vs-moment-87117/):) MOC = Moment * obroty / 7022 Przy 4 tyś obrotów mam moment 310nM co widać na wykresie i tu wychodzi największa moc, więc wszystko jest tu czarno na białym . MOC = 310nM x 4000obr-min / 7022 = 176.6KM Daniel zrobił za***isty program, który nie daje pierdolnięcia od samego dołu, dzięki czemu nie ma dużego przeciążenia co negatywnie wpłynęło by na sprzęgło i półosie z czasem. Auto jest dynamiczne na całym zakresie obrotów i chyba o to chodzi jeżeli robimy program aby auto było do jeżdżenia, a nie pod wyścigi . Utwierdziło mnie to tylko w tym, że jest On naprawdę dobrym tunerem i mogę go śmiało polecić . Nie ma się co podniecać wielkością nM jeżeli moc jest mała bo to nie to jest ważne, lecz moc i to jak przebiega krzywa momentu w całym zakresie obrotów
KERCZI Opublikowano 23 Lipca 2012 Opublikowano 23 Lipca 2012 a ja powroce do tematu telefonow i sieci komorkowych. W piatek doznalem szoku. Zadzwonili do mnie z Play i zaproponowali mi nową taryfę, ponieważ ta którą mam obecnie jest w skrócie "mało opłacalna" - oczywiście ubrali to ładnie w słowa i tak o to od nastepnego okresu rozliczeniowego za 125zł brutto będe miał nielimitowane rozmowy do wszystkich sieci w tym stacjonarne, nielimitowane smsy/mmsy do wszystkich, nielimitowany internet i co miesiąc 100minut za granice. w samej taryfie nie ma nic nadzwyczajnego poza 10zł upustem abonamentu, ale szoku doznalem ze zadzwonili sami i zaproponowali, bo teraz bede placil 125 zamiast 160zł i co więcej nie przedłużyli umowy dodatkowo tylko zostało to w ramach tej umowy ktora podpisałem w lutym tego roku. p.s. Nex z ciekawości stanąłbym z Toba na kreske (ile wazy Ci auto?)
nex Opublikowano 23 Lipca 2012 Opublikowano 23 Lipca 2012 p.s. Nex z ciekawości stanąłbym z Toba na kreske (ile wazy Ci auto?) KERCZI, nie wiem nie ważyłem auta. W dowodzie jest napisane: G-Masa własna: 1501kg, F1-Maksymalna masa całkowita: 1990kg - nie wiem jak się to ma do rzeczywistości Nie wiem czy mam z Tobą szanse bo z tego co pisałeś to masz pod 190kucy?? To chyba nie sam program? Turbo BRD? dolot? Nie ma żadnego problemu się spróbować, tylko żebyś wiedział że ja nie pije do Ciebie ani do nikogo tym co napisałem i wcale nie uważam że każdego prześcignę, po prostu byłem ciekaw dlaczego tak jest.
Yoghurt Opublikowano 23 Lipca 2012 Opublikowano 23 Lipca 2012 Powrócę jeszcze do tematu chiptuningu . Pamiętacie Wasze wypowiedzi dotyczące mojego wykresu po programie?? http://img854.imageshack.us/img854/2894/wykreso.jpg Ty masz AVF czy AWX ? Jak NM sa ok tak w te koniki średnio wierzę Dużo konia, mało niutkow, ciekawe...:confused: Dużo konia, mało niutkow, ciekawe...:confused: to samo miałem pisać już o aucie radimm ale ok, może ja mam te 357 nm nadmuchane a turbinę mam pewnie pół raza mniejszą i 30 KM mniej:shock3: Ostatnio nie dawało mi spokoju :decayed: to dlaczego wyszła mi po programie taka duża moc, a stosunkowo mały moment obrotowy, nie śledziłem wcześniej tego tematu bo mnie to nie interesowało, ale ostatnio pogrzebałem i poczytałem o tym więcej i teraz wiem że wszystko się zgadza co do poniższego i rozwieje wasze wątpliwości: Moc a moment obrotowy (Tu można o tym poczytać - http://a4-klub.pl/turbo-chiptuning-tuning-mechaniczny-15/all-moc-vs-moment-87117/):) MOC = Moment * obroty / 7022 Przy 4 tyś obrotów mam moment 310nM co widać na wykresie i tu wychodzi największa moc, więc wszystko jest tu czarno na białym . MOC = 310nM x 4000obr-min / 7022 = 176.6KM Daniel zrobił za***isty program, który nie daje pierdolnięcia od samego dołu, dzięki czemu nie ma dużego przeciążenia co negatywnie wpłynęło by na sprzęgło i półosie z czasem. Auto jest dynamiczne na całym zakresie obrotów i chyba o to chodzi jeżeli robimy program aby auto było do jeżdżenia, a nie pod wyścigi . Utwierdziło mnie to tylko w tym, że jest On naprawdę dobrym tunerem i mogę go śmiało polecić . Nie ma się co podniecać wielkością nM jeżeli moc jest mała bo to nie to jest ważne, lecz moc i to jak przebiega krzywa momentu w całym zakresie obrotów U Ciebie wyszla prawie identyczna moc jak u mnie w serii wiec wrzuce dla porownania moj wykres
nex Opublikowano 23 Lipca 2012 Opublikowano 23 Lipca 2012 bardzo ładny wykres Yoghurt , z takim autem mógłbym pójść z rolki, nie wiem tylko jak z Wagą B7 2.0
Yoghurt Opublikowano 23 Lipca 2012 Opublikowano 23 Lipca 2012 bardzo ładny wykres Yoghurt , z takim autem mógłbym pójść z rolki, nie wiem tylko jak z Wagą B7 2.0 ja mam Q wiec auto ciezsze niz Twoje (B7 chyba nawet w osce ciezsze niz pasek). A w ogole to jest wykres z serii, samochod od roku jest po programie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się