Skocz do zawartości
IGNOROWANY

SPOCIKI KRAKOWSKIE - WTOREK godzina 20:00 Galeria Kazimierz!


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 121.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • PABLO

    11313

  • Cuber

    10898

  • KERCZI

    8572

  • Wąski

    6617

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

:hi:

podziękowania dla Wąskiego za zrezanie oświetlenia nad tablicą i nie tylko :wink:

pogoda piękna.. jak znalazł do snu więc ide bo w nocy krótko spałem :decayed:

Opublikowano
:hi:

podziękowania dla Wąskiego za zrezanie oświetlenia nad tablicą i nie tylko :wink:

pogoda piękna.. jak znalazł do snu więc ide bo w nocy krótko spałem :decayed:

poka poka coście tam przyrezali? :naughty::naughty:

Opublikowano

dzień dobry włąsnie wstałem......

Fantowski poka coś tam dorezał :wink:

Pany jako ze od miesiąca słyszalne miałem łożysko w prawym przednim kole dziś rano po pracy pojechałem do mechanika i zdecydowałem sie na wymiane, nie wiedziałem ze wymiana łożyska to taka kosztowna impreza, całe łożysko z piastą 270 zł robota 80 razem 350 zł czy to normalna cena ? za to miałbym juz pół programu :kwasny: ah te nieplanowane wydatki kocham to :facepalm:

Opublikowano

Fantowski orientujesz się czy w naszych okolicach jest jakiś sklep elektryczny, potrzebuje przełącznik kołyskowy ale dwuścieżkowy i takie blaszki które zaczepia się na przewód z jednej strony, a zdrugiej na bolce przełącznika (ahhh mój fachowy język elektryczny:banan:) ?

---------- Post dopisany at 15:27 ---------- Poprzedni post napisany at 15:26 ----------

dzień dobry włąsnie wstałem......

Fantowski poka coś tam dorezał :wink:

Pany jako ze od miesiąca słyszalne miałem łożysko w prawym przednim kole dziś rano po pracy pojechałem do mechanika i zdecydowałem sie na wymiane, nie wiedziałem ze wymiana łożyska to taka kosztowna impreza, całe łożysko z piastą 270 zł robota 80 razem 350 zł czy to normalna cena ? za to miałbym juz pół programu :kwasny: ah te nieplanowane wydatki kocham to :facepalm:

oooo, to mi teraz sęka zabiłeś, mnie czeka wymiana 2 z tyłu

Opublikowano
Fantowski orientujesz się czy w naszych okolicach jest jakiś sklep elektryczny

Fantowski nie jestem ale Ci odpowiem MONSTER-ELEKTRONIK jeden z najlepiej chyba zaopatrzonych sklepów w Krakowie dla druciarzy :-) wiem bo od lat u nich się zaopatruje w bzdety

Opublikowano
dzień dobry włąsnie wstałem......

Fantowski poka coś tam dorezał :wink:

Pany jako ze od miesiąca słyszalne miałem łożysko w prawym przednim kole dziś rano po pracy pojechałem do mechanika i zdecydowałem sie na wymiane, nie wiedziałem ze wymiana łożyska to taka kosztowna impreza, całe łożysko z piastą 270 zł robota 80 razem 350 zł czy to normalna cena ? za to miałbym juz pół programu :kwasny: ah te nieplanowane wydatki kocham to :facepalm:

trzeba bylo po forum poszukac czesci ori nowych napewno bys mniej wydal

Opublikowano
całe łożysko z piastą 270 zł

no po tyle to mniej więcej biega zależy jaka firma łożyska nie wiem jakie tobie włożył tu jest SKF za 220 + 18 wysyłka wyszło by ~240zł

ŁOŻYSKO AUDI A4 B6 B7 od '00 A6 C5 A8 NOWE - SKF (2490013630) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.

Opublikowano

w zasadzie skf jest polecane na pierwszy montaz

Opublikowano
Fantowski orientujesz się czy w naszych okolicach jest jakiś sklep elektryczny

Fantowski nie jestem ale Ci odpowiem MONSTER-ELEKTRONIK jeden z najlepiej chyba zaopatrzonych sklepów w Krakowie dla druciarzy :-) wiem bo od lat u nich się zaopatruje w bzdety

dzięki Fantomas :hi: jeśli nie znajdę coś w bliżej siebie (okolice Bronowic) to podjadę do tego Monstera :decayed:

Opublikowano

3.0TDI od którego roku został poprawiony ?

Opublikowano
3.0TDI od którego roku został poprawiony ?

zapewne powyzej 2007 jest juz ok

Opublikowano
3.0TDI od którego roku został poprawiony ?

Po 2008r. poprawione napinacze łańcucha oraz poprawione wtryskiwacze paliwa (ASB)

Opublikowano

Powrócę jeszcze do tematu chiptuningu :grin:. Pamiętacie Wasze wypowiedzi dotyczące mojego wykresu po programie??

wykreso.jpg

Ty masz AVF czy AWX ? Jak NM sa ok tak w te koniki średnio wierzę
Dużo konia, mało niutkow, ciekawe...:confused:
Dużo konia, mało niutkow, ciekawe...:confused:

to samo miałem pisać już o aucie radimm

ale ok, może ja mam te 357 nm nadmuchane :naughty: a turbinę mam pewnie pół raza mniejszą i 30 KM mniej:shock3:

Ostatnio nie dawało mi spokoju :decayed::decayed: to dlaczego wyszła mi po programie taka duża moc, a stosunkowo mały moment obrotowy, nie śledziłem wcześniej tego tematu bo mnie to nie interesowało, ale ostatnio pogrzebałem i poczytałem o tym więcej i teraz wiem że wszystko się zgadza co do poniższego i rozwieje wasze wątpliwości:

Moc a moment obrotowy (Tu można o tym poczytać - http://a4-klub.pl/turbo-chiptuning-tuning-mechaniczny-15/all-moc-vs-moment-87117/):)

MOC = Moment * obroty / 7022

Przy 4 tyś obrotów mam moment 310nM co widać na wykresie i tu wychodzi największa moc, więc wszystko jest tu czarno na białym :).

MOC = 310nM x 4000obr-min / 7022 = 176.6KM

Daniel zrobił za***isty program, który nie daje pierdolnięcia od samego dołu, dzięki czemu nie ma dużego przeciążenia co negatywnie wpłynęło by na sprzęgło i półosie z czasem. Auto jest dynamiczne na całym zakresie obrotów i chyba o to chodzi jeżeli robimy program aby auto było do jeżdżenia, a nie pod wyścigi ;). Utwierdziło mnie to tylko w tym, że jest On naprawdę dobrym tunerem i mogę go śmiało polecić :).

Nie ma się co podniecać wielkością nM jeżeli moc jest mała bo to nie to jest ważne, lecz moc i to jak przebiega krzywa momentu w całym zakresie obrotów

Opublikowano

a ja powroce do tematu telefonow i sieci komorkowych.

W piatek doznalem szoku.

Zadzwonili do mnie z Play i zaproponowali mi nową taryfę, ponieważ ta którą mam obecnie jest w skrócie "mało opłacalna" - oczywiście ubrali to ładnie w słowa :)

i tak o to od nastepnego okresu rozliczeniowego za 125zł brutto będe miał nielimitowane rozmowy do wszystkich sieci w tym stacjonarne, nielimitowane smsy/mmsy do wszystkich, nielimitowany internet i co miesiąc 100minut za granice.

w samej taryfie nie ma nic nadzwyczajnego poza 10zł upustem abonamentu, ale szoku doznalem ze zadzwonili sami i zaproponowali, bo teraz bede placil 125 zamiast 160zł i co więcej nie przedłużyli umowy dodatkowo tylko zostało to w ramach tej umowy ktora podpisałem w lutym tego roku.

p.s. Nex z ciekawości stanąłbym z Toba na kreske (ile wazy Ci auto?)

Opublikowano

:bry:

529011_416291265083812_845102501_n.jpg

Opublikowano
p.s. Nex z ciekawości stanąłbym z Toba na kreske (ile wazy Ci auto?)

KERCZI, nie wiem nie ważyłem auta. W dowodzie jest napisane: G-Masa własna: 1501kg, F1-Maksymalna masa całkowita: 1990kg - nie wiem jak się to ma do rzeczywistości

Nie wiem czy mam z Tobą szanse bo z tego co pisałeś to masz pod 190kucy?? To chyba nie sam program? Turbo BRD? dolot?

Nie ma żadnego problemu się spróbować, tylko żebyś wiedział że ja nie pije do Ciebie ani do nikogo tym co napisałem i wcale nie uważam że każdego prześcignę, po prostu byłem ciekaw dlaczego tak jest.

Opublikowano
Powrócę jeszcze do tematu chiptuningu :grin:. Pamiętacie Wasze wypowiedzi dotyczące mojego wykresu po programie??

http://img854.imageshack.us/img854/2894/wykreso.jpg

Ty masz AVF czy AWX ? Jak NM sa ok tak w te koniki średnio wierzę
Dużo konia, mało niutkow, ciekawe...:confused:
Dużo konia, mało niutkow, ciekawe...:confused:

to samo miałem pisać już o aucie radimm

ale ok, może ja mam te 357 nm nadmuchane :naughty: a turbinę mam pewnie pół raza mniejszą i 30 KM mniej:shock3:

Ostatnio nie dawało mi spokoju :decayed::decayed: to dlaczego wyszła mi po programie taka duża moc, a stosunkowo mały moment obrotowy, nie śledziłem wcześniej tego tematu bo mnie to nie interesowało, ale ostatnio pogrzebałem i poczytałem o tym więcej i teraz wiem że wszystko się zgadza co do poniższego i rozwieje wasze wątpliwości:

Moc a moment obrotowy (Tu można o tym poczytać - http://a4-klub.pl/turbo-chiptuning-tuning-mechaniczny-15/all-moc-vs-moment-87117/):)

MOC = Moment * obroty / 7022

Przy 4 tyś obrotów mam moment 310nM co widać na wykresie i tu wychodzi największa moc, więc wszystko jest tu czarno na białym :).

MOC = 310nM x 4000obr-min / 7022 = 176.6KM

Daniel zrobił za***isty program, który nie daje pierdolnięcia od samego dołu, dzięki czemu nie ma dużego przeciążenia co negatywnie wpłynęło by na sprzęgło i półosie z czasem. Auto jest dynamiczne na całym zakresie obrotów i chyba o to chodzi jeżeli robimy program aby auto było do jeżdżenia, a nie pod wyścigi ;). Utwierdziło mnie to tylko w tym, że jest On naprawdę dobrym tunerem i mogę go śmiało polecić :).

Nie ma się co podniecać wielkością nM jeżeli moc jest mała bo to nie to jest ważne, lecz moc i to jak przebiega krzywa momentu w całym zakresie obrotów

U Ciebie wyszla prawie identyczna moc jak u mnie w serii wiec wrzuce dla porownania moj wykres

seriag.jpg

Opublikowano

bardzo ładny wykres Yoghurt :good:, z takim autem mógłbym pójść z rolki, nie wiem tylko jak z Wagą B7 2.0

Opublikowano
bardzo ładny wykres Yoghurt :good:, z takim autem mógłbym pójść z rolki, nie wiem tylko jak z Wagą B7 2.0

ja mam Q wiec auto ciezsze niz Twoje (B7 chyba nawet w osce ciezsze niz pasek). A w ogole to jest wykres z serii, samochod od roku jest po programie :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...