ruks Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Opublikowano 23 Kwietnia 2013 czy Was wszystkich powalilo z ta GLEBĄ ???
lennox Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Opublikowano 23 Kwietnia 2013 tak czy inaczej - kupuje na klasztornej i tam mozna negocjowac marze...a Ty mialbys 3 lub 4 rower wiec moglisbysmy duzo ponegocjowac...tam maja rozne modele... też jestem na kupnie roweru dla małżowinki kuzyn mój też, więc można by zrobić zakupy na klasztornej.... takie po całości ja kupuje dla mojej UNIBIKE ROWERY 2013 BYDGOSZCZ - CROSSFIRE LDS ale jest też wersja dla facetów UNIBIKE ROWERY 2013 BYDGOSZCZ - CROSSFIRE GTS naprawdę porządny rower za dobre pieniądze, na wystarczającym osprzęcie. Za takie pieniądze nie znalazłem lepszego. Poza tym jak chcesz kompromis pomiędzy MTB/wycieczkowym to tylko taka geometria ramy i możliwość regulacji mostka. Kross'y A6, B6 to są prawie profi rowery... Ja mam A4 z 2007 roku i przejechałem nim kilkanaście maratonów, wszystko działa jak należy i ma się dobrze. Nie mówiąc o jeździe wycieczkowej np: z młodym... Generalnie kilka tyś km. Pomimo mojej wagi i przeciążeń na niektórych maratonach ten rower naprawdę daje rade. Reasumując jeśli nie potrzebujesz jeździć po maratonach to nie ma sensu wydawać ponad 2kzł. No chyba że macie dość hajsu, to czemu się nie polansować? Możemy pogadać o tym temacie na spocie w czwartek... Do jazdy rekreacyjnej możesz go brać spokojnie. Ja poprzednie dwa sezony przejeździłem na Hexagonie V8 i też jeździł spoko, ale teraz przeszedłem na Level A6 Jaka to jazda rekreacyjna z taką geometrią ramy? Toż to przecież kształt wyczynowy, i wcale na tym wygodnie nie jest.
ruks Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Składasz takiego low ridera hehe ;-) ? hehe nie nie fanta ja tez kupuje teraz rower - kupmy razem to dostaniemy rabat przy 3sztukach... ja kupuje KROSSA B6 albo B7 Level B7 (29er) | Kross - Rower górski, rowery trekkingowe, rowery miejskie lub Level B6 (29er) | Kross - Rower górski, rowery trekkingowe, rowery miejskie myślałem o czymś tańszym ten byłby ok gdyby był tańszy Level A3 | Kross - Rower górski, rowery trekkingowe, rowery miejskie Wszystko zależy w jaki sposób chcesz ten rower używać: zawody, jazda po lekkim terenie, jazda po górach, jazda po krawężnikach ---------- Post dopisany at 10:46 ---------- Poprzedni post napisany at 10:41 ---------- tak czy inaczej - kupuje na klasztornej i tam mozna negocjowac marze...a Ty mialbys 3 lub 4 rower wiec moglisbysmy duzo ponegocjowac...tam maja rozne modele... Możemy pogadać o tym temacie na spocie w czwartek... Nie wiedziałem że na forum tylu cyklistów jest, może zrobimy kiedyś spota na rowerach Do jazdy rekreacyjnej możesz go brać spokojnie. Ja poprzednie dwa sezony przejeździłem na Hexagonie V8 i też jeździł spoko, ale teraz przeszedłem na Level A6 Jaka to jazda rekreacyjna z taką geometrią ramy? Toż to przecież kształt wyczynowy, i wcale na tym wygodnie nie jest. Dobrze prawisz, dlatego Fantowski musisz określić najpierw do czego ten rower ma służyć bo Kerczi widzę że będzie śmigał w pucharze XC
KERCZI Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Opublikowano 23 Kwietnia 2013 no co do geometrii to najlepiej jak Fanta sie przejedzie kazdym z tych rowerków na Klasztornej izobaczy prz ktorej geometrii bedzie mu najwygodniej... Ten powyzej zły nie jest...ale jakos wole wydac troche wiecej na osprzet...mam TREKa ktorego kupiłem na wypaionym osprzecie na tamte czasy - jakies 10 lat wstecz i do tej pory funkcjonuje - altus to raczej osprzet OEMowy - przynajmniej ja go tak traktuje...z tyłu minimum deore musi byc imho... nie ma znaczenia ze to ma byc rower wycieczkowy...lepiej miec rower wycieczkowy przez 8lat niz przez 3lata... no ale ja tam zadnym wielkim znawca rowerow nie jestem...
ruks Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Kerczi, wszystko ma znaczenie bo na rowerze do ścigania (te które zalinkowałeś) brak komfortu więc jeśli ktoś chce sobie w niedzielę po parku czy lesie pojeździć to ten rower się kiepsko nadaje (twarde siodełko, mocno pochylona do przodu pozycja) Zdecydowanie najbardziej rekreacyjna wersja to Unibike, który linkował Boseron. A3 to z kolei tańsza alternatywa do tych B6 i B7 ale geometria też zawodnicza. Bardzo ważna rzecz przy zakupie roweru to rozmiar ramy (osprzęt zawsze można wymienić a rama to podstawa), do sportu i terenu rower niższy, do rekreacji i na szosę wyższy. Aha, jeśli zamierzacie jeździć więcej po asfalcie niż po trenie kupcie sobie rowery trekingowe.
lennox Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Opublikowano 23 Kwietnia 2013 no co do geometrii to najlepiej jak Fanta sie przejedzie kazdym z tych rowerków na Klasztornej izobaczy prz ktorej geometrii bedzie mu najwygodniej...Ten powyzej zły nie jest...ale jakos wole wydac troche wiecej na osprzet...mam TREKa ktorego kupiłem na wypaionym osprzecie na tamte czasy - jakies 10 lat wstecz i do tej pory funkcjonuje - altus to raczej osprzet OEMowy - przynajmniej ja go tak traktuje...z tyłu minimum deore musi byc imho... nie ma znaczenia ze to ma byc rower wycieczkowy...lepiej miec rower wycieczkowy przez 8lat niz przez 3lata... no ale ja tam zadnym wielkim znawca rowerow nie jestem... Kerczi, przerzutka tylna to nie wszystko W tym B6 masz Deore z tyłu, ale reszta jest (pi razy oko) tej samej klasy co w tym Unibike'u, czyli alivio bądź acera. Podejrzewam że na Twoje potrzeby, jak i większości normalnych użytkowników Alivio to AŻ ZA DOŚĆ. Hamulce tarczowe... hmm przegląd w porządnym serwisie, raz na rok, to rząd wielkości 100zł. Z v-brejkami 35zł. Nie mówiąc o tym jak się coś zj**ie. A co do ramy, jazda przez 15 min podczas zakupów na bank nie odda tego, jak pojedziesz do ojcowa te powiedzmy 30km w pozycji dużo bardziej nie wygodnej niż na ramie CrossCountry. Poza tym obciążenie oponami do MTB podczas jazdy jest naprawdę spore. To tak jabyś założył do A4 1.6i kapcie 235. Oczywiście można w rowerze opony doje..ać powietrzem na 3 atmosfery ale wygoda wtedy żadna. Każdy kamyczek będziesz czuł na swoim sportowym siodle w przeciwieństwie do siodła w CrossCountry... No chyba że skoro już 3kzł wydajesz to czemu nie kupić FULLa
KERCZI Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Opublikowano 23 Kwietnia 2013 no dla mnie trekkingowy rower odpada, bo bede i w ojcowie i w parku na woli, i po gorkach i po asfalcie... na stronie KROSSA jest błąd bo w rzeczywistosci B6 z tyłu ma SLX a z przodu DEORE i cała reszta osprzetu jest na deore... zawsze miałem rower typowo gorski i mi to nigdy nie przeszkadzało...jedynie racja jest taka ze siodełko odrazu musi isc OUT... ...nie bede dziennie robil 60KM - a jedynie 20 i to co ktorys raz - tak czy inaczej w roznych terenach...oczywiscie nie bedzie to tez wyczynowy "DOWNHILL"
boseron Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Opublikowano 23 Kwietnia 2013 ja też kupuje rower na klasztornej dla siebie i córki i wiem że chce koła nie mniejsze niż 28 cali , rama musi być duża i cienkie gumy bo będe nim jeździł głownie po asfalcie do pracy , szosówke jakąś myślałem lub trekingowy max do 2 koła cenowo. ten unibike juz rok temu o nim myslałem bo to bardzo dobry rower w tych pieniądzach,
fantowski Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Opublikowano 23 Kwietnia 2013 no dla mnie trekkingowy rower odpada, bo bede i w ojcowie i w parku na woli, i po gorkach i po asfalcie...na stronie KROSSA jest błąd bo w rzeczywistosci B6 z tyłu ma SLX a z przodu DEORE i cała reszta osprzetu jest na deore... zawsze miałem rower typowo gorski i mi to nigdy nie przeszkadzało...jedynie racja jest taka ze siodełko odrazu musi isc OUT... ...nie bede dziennie robil 60KM - a jedynie 20 i to co ktorys raz - tak czy inaczej w roznych terenach...oczywiscie nie bedzie to tez wyczynowy "DOWNHILL" ja właśnie takiego szukam, i na asfalt i w teren... trekking odpada mam stary rower, który jest już wysłużony a poza tym przyda mi sie drugi wiadome 3tyś zł na rower nie położę... muszę wybrać coś tańszego no chyba, że dostanę 50% rabatu
boseron Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Panowie ja sie kompletnie nie znam na rowerach i tak rzuce aukcje poglądową , nie chce go kupować bo pewnie powiecie żę słaby ale ktoś na przykładzie moze opisać co ma dobrego a co jest niedopuszczalne bo np za słabe przerzutki, ( przerzutek to jest tyle rodzai ze głowa boli) alivio podobno nie niżej ktoś mi tak powiedział kiedyś.... o taki rower mi chodzi jeżeli chodzi o wygląd, bez błotników i bez bagażnika. tylko koła jak najcieńsze żeby po asfalcie sie dobrze latało a i żeby w lekki teren wjechać też. KING OF THE ROAD 2013 LAZARO INTEGRAL V3 NA ALIVIO (3175801195) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.
KERCZI Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Panowie gdyby ktos potrzebował...to jade dzisiaj do Katowic i do Warszawy duzym samochodem...
fantowski Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Panowie gdyby ktos potrzebował...to jade dzisiaj do Katowic i do Warszawy duzym samochodem... to porozglądaj się za rowerami z którym zdjęciem z mojego wątku (z ostatniej sesji) wystartować na kwiecień do kalendarza???
KERCZI Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Opublikowano 23 Kwietnia 2013 odwal sie od kwietnia....zloz na maj bo kwiecien juz ja zglosilem...
boseron Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Opublikowano 23 Kwietnia 2013 jeżeli bym sie decydował na unibike to na ten co myślicie o nim ? UNIBIKE ROWERY 2013 BYDGOSZCZ - VIPER GTS ---------- Post dopisany at 11:48 ---------- Poprzedni post napisany at 11:46 ---------- choć między tym różni sie chyba tylko przerzutkami UNIBIKE ROWERY 2013 BYDGOSZCZ - CROSSFIRE GTS więc czy jest sens płacić kilka stówek więcej..... ktoś doradzi między tymi dwoma jaka jest różnica ?
lennox Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Opublikowano 23 Kwietnia 2013 KING OF THE ROAD 2013 LAZARO INTEGRAL V3 NA ALIVIO (3175801195) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. widzę 3 wady dla mnie: 1. rama noname, nie wiadomo co to za ALU, jak spawane itd... przy wadze ~100kg to w brew pozorom ma znaczenie 2. klamkomanetki 3. nie przejedziesz się nim podczas zakupu ktoś doradzi między tymi dwoma jaka jest różnica ? Lepszy ma lepsze klamki, manetki, przerzutki, kasetę i piasty, (najczęściej o klasę wyżej, ale w dwóch przypadkach o dwie klasy) Dla Ciebie istotne to to że ma 27 biegów/przełożeń a ten tańszy 24, chociaż i tak nie wiem czy dla Ciebie "2 zęby w zębatce" będą miały jakieś znaczenie. Nie odczujesz tego.
fantowski Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Kerczi a tak w ogóle to kupujesz rower z uwagi na pkt??
radimm Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Opublikowano 23 Kwietnia 2013 ale życie przewrotne jest miałem wczoraj zacząć biegać, ale leń mnie pokonał i nie zacząłem, dziś na 7do pracy. Rano idę do auta próbuje odpalić i aku padło... a że autem jadę 10min. a w planach nie było spaceru do pracy, to musiałem zadupcać zdrowym tempem, żeby zdążyć reasumując co ma wisieć nie utonie:decayed: miłego dnia Kierowniki
boseron Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Opublikowano 23 Kwietnia 2013 radim to wywal aku z auta na stałe wtedy forme przyszlifujesz
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się