Skocz do zawartości
IGNOROWANY

SPOCIKI KRAKOWSKIE - WTOREK godzina 20:00 Galeria Kazimierz!


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Tak jak wyżej napisał profesor FANTOMAS na 100% termostat.

Kiedyś tak samo miałem w A4 że jak jechałem na trasie albo dłuższą chwilę to spadała temperatura do 80-75 stopni i wskazówka paliwa w oczach spadała i trzeba było tekturą zasłonić by trzymał temperaturę albo po prostu chwile postać w miejscu:decayed:

Pamiętaj tylko ori termostat w ASO a nie jakieś zamienniki bo są groszowe różnice w cenie w tym przypadku.

Kurcze nie mogłem podjechać na soptkanie byłem w pracy, z tego co piszecie wynika że to czujnik, temperatura nie podnosi sie na wolnych obrotach dobija do 60-70 spada do 50 i do 60-70 znów dobija no nic sprobuje sie podpiac pod kompa

w dieslu sie nie podniesie na wolnych obrotach - zacznij od termostatu, na 90% on jest przyczyna

  • Odpowiedzi 121.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • PABLO

    11313

  • Cuber

    10898

  • KERCZI

    8572

  • Wąski

    6617

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Tak jak wyżej napisał profesor FANTOMAS na 100% termostat.

Kiedyś tak samo miałem w A4 że jak jechałem na trasie albo dłuższą chwilę to spadała temperatura do 80-75 stopni i wskazówka paliwa w oczach spadała i trzeba było tekturą zasłonić by trzymał temperaturę albo po prostu chwile postać w miejscu:decayed:

Pamiętaj tylko ori termostat w ASO a nie jakieś zamienniki bo są groszowe różnice w cenie w tym przypadku.

Kurcze nie mogłem podjechać na soptkanie byłem w pracy, z tego co piszecie wynika że to czujnik, temperatura nie podnosi sie na wolnych obrotach dobija do 60-70 spada do 50 i do 60-70 znów dobija no nic sprobuje sie podpiac pod kompa

w dieslu sie nie podniesie na wolnych obrotach - zacznij od termostatu, na 90% on jest przyczyna

Mam już kupiony czekam na wymianę sam nie dam sobie z tym rady kumpel po weekendzie wymieni zobaczymy czy pomoże, raz juz mialem wymieniany termostat 1,5 roku temu tylko tyle by wytrzymał?! się okaże

Opublikowano

a kupiles ori? czy obecny tez jest ori?

Opublikowano

z tego co pamietam to oryginał jest założony kupiłem też oryginał (zamiennik 30 zł kosztuje wydaje mi sie że nie da sie uzyskac odpowiedniej jakości za taka cenę ;))

Opublikowano
z tego co pamietam to oryginał jest założony kupiłem też oryginał zamiennik 30 zł kosztuje wydaje mi sie że nie da sie uzyskac odpowiedniej jakości za taka cenę ;)

No to oryginał, czy zamiennik :facepalm:

Pany, nie ma ktoś do sprzedania podłokietnika do AUDI A3?? Potrzebuję kupić :whistling:

Btw: :bry:

Opublikowano

Mam do odstąpienia chromowane nakładki na halogeny bo B7. Kupiłem na Alledrogo ale się okazało że do S-line nie pasują.

Dałem 58zł + przesyłka 15zł = 73zł, ale niech będzie 50 + przesyłka = 65zł

Moja strata bo nauka kosztuje.

Wygląda to tak:

audi_s5_2.jpg

Więcej w tym wątku

http://a4-klub.pl/audi-a4-b7-253/audi-a4-b7-chromowane-nakladki-halogeny-252734/

Mogę je zwrócić, ale może ktoś będzie zainteresowany to są od ręki.

Opublikowano

Marcin to termostat, sam miałem podobnie 2 lata temu, po wymianie wszystko wróciło do normy. Wlej od razu nowy płyn (najlepiej koncentrat G12+), termostat osobiście polecam z Wahlera, koszt mnie wyszedł jakieś 30 zł, a śmiga bez zarzutu:wink::wink:

Opublikowano

założony oryginał kupiony oryginał i koncentrat, z tego co pamiętam to niewiele ucieka płynu przy wymianie jakieś 1,5 litra

Opublikowano

david_n WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO! SZCZĘŚCIA I WYMARZONEGO RS'A! :wink:

Opublikowano
z tego co pamietam to oryginał jest założony kupiłem też oryginał zamiennik 30 zł kosztuje wydaje mi sie że nie da sie uzyskac odpowiedniej jakości za taka cenę ;)

No to oryginał, czy zamiennik :facepalm:

nie skumałeś? :grin:. Wstaw sobie przecinek

z tego co pamietam to oryginał jest założony kupiłem też oryginał, zamiennik 30 zł kosztuje wydaje mi sie że nie da sie uzyskac odpowiedniej jakości za taka cenę ;)
Opublikowano

w dieslu sie nie podniesie na wolnych obrotach - zacznij od termostatu, na 90% on jest przyczyna

hmmm,... A to czemu tak uważasz ?

W poprzedniej b7 z dieslem nigdy nie miałem opcji żeby temp. nie była na 90st i owszem czasem długo to trwało zwłaszcza podczas większych mrozów ale nigdy nie było tak żeby nie dało się zagrzać na postoju do 90st . Jeśli ktoś tak ma to ma albo wadliwy termostat , czujnik temp. albo zegary. Jeśli cały układ chłodzenia jest sprawny to musi się dać zagrzać bo tak projektowane są silniki. Silnik optymalnie pracuje w temp. ok 90st i to jest jego optymalna temp.pracy wszystko poniżej i powyżej jest nie wskazane i ma temu zapobiegać termostat. Wiem że diesel ma większą sprawność przez to też mniej się grzeje ale nie mów że nie może złapać nominału na w.obrotach w takie dni jak teraz

Opublikowano

w dieslu sie nie podniesie na wolnych obrotach - zacznij od termostatu, na 90% on jest przyczyna

hmmm,... A to czemu tak uważasz ?

W poprzedniej b7 z dieslem nigdy nie miałem opcji żeby temp. nie była na 90st i owszem czasem długo to trwało zwłaszcza podczas większych mrozów ale nigdy nie było tak żeby nie dało się zagrzać na postoju do 90st . Jeśli ktoś tak ma to ma albo wadliwy termostat , czujnik temp. albo zegary. Jeśli cały układ chłodzenia jest sprawny to musi się dać zagrzać bo tak projektowane są silniki. Silnik optymalnie pracuje w temp. ok 90st i to jest jego optymalna temp.pracy wszystko poniżej i powyżej jest nie wskazane i ma temu zapobiegać termostat. Wiem że diesel ma większą sprawność przez to też mniej się grzeje ale nie mów że nie może złapać nominału na w.obrotach w takie dni jak teraz

Moze zle sie wyrazilem. chodzilo mi o to, ze jesli ma zepsuty termostat to wlasnie ze wzgledu wysokiej sprawnosci poprostu nie zagrzeje auta na postoju, moze nawet wskazowka nie drgnac.

Opublikowano

Rekord online w tej chwili 1455 osób :naughty:

Opublikowano
Mam do odstąpienia chromowane nakładki na halogeny bo B7. Kupiłem na Alledrogo ale się okazało że do S-line nie pasują.

Dałem 58zł + przesyłka 15zł = 73zł, ale niech będzie 50 + przesyłka = 65zł

Moja strata bo nauka kosztuje.

Wygląda to tak:

audi_s5_2.jpg

Więcej w tym wątku

audi a4 B7 chromowane nakładki na halogeny

Mogę je zwrócić, ale może ktoś będzie zainteresowany to są od ręki.

Nie ma zainteresowania, czyli do zwrotu.

Opublikowano
Tak jak wyżej napisał profesor FANTOMAS na 100% termostat.

Kiedyś tak samo miałem w A4 że jak jechałem na trasie albo dłuższą chwilę to spadała temperatura do 80-75 stopni i wskazówka paliwa w oczach spadała i trzeba było tekturą zasłonić by trzymał temperaturę albo po prostu chwile postać w miejscu:decayed:

Pamiętaj tylko ori termostat w ASO a nie jakieś zamienniki bo są groszowe różnice w cenie w tym przypadku.

Kurcze nie mogłem podjechać na soptkanie byłem w pracy, z tego co piszecie wynika że to czujnik, temperatura nie podnosi sie na wolnych obrotach dobija do 60-70 spada do 50 i do 60-70 znów dobija no nic sprobuje sie podpiac pod kompa

Raczej czujnik, wymiana prosta, da radę samemu, tylko weź od razu z nową uszczelką. Gdyby to był termostat to nie spadało by aż do 50* Zwróć uwagę jeszcze czy jak spada to robi to w sekundę, dwie czy dłużej, jeśli szybko i szybko później wzrasta to czujnik, który pokazuję temp na zegary.

---------- Post dopisany at 22:21 ---------- Poprzedni post napisany at 22:17 ----------

W poprzedniej b7 z dieslem nigdy nie miałem opcji żeby temp. nie była na 90st i owszem czasem długo to trwało zwłaszcza podczas większych mrozów ale nigdy nie było tak żeby nie dało się zagrzać na postoju do 90st . Jeśli ktoś tak ma to ma albo wadliwy termostat , czujnik temp. albo zegary. Jeśli cały układ chłodzenia jest sprawny to musi się dać zagrzać bo tak projektowane są silniki. Silnik optymalnie pracuje w temp. ok 90st i to jest jego optymalna temp.pracy wszystko poniżej i powyżej jest nie wskazane i ma temu zapobiegać termostat. Wiem że diesel ma większą sprawność przez to też mniej się grzeje ale nie mów że nie może złapać nominału na w.obrotach w takie dni jak teraz

W taką temp jak teraz to zagrzejesz po jakichś 30-40 minutach. Na mrozie wątpię czy dojdzie do 90*. Przy -20* miałem nawet tak że jadąc ECO w czasie jazdy temp spadała poniżej 90*, nieznaczenie ale widocznie na zegarze więc faktyczna temp musiała być pewnie koło 80*

Opublikowano
Rekord online w tej chwili 1455 osób :naughty:

Jeszcze troche o bedziemy jak fb

Wysłane z mojego GT-I8190N przy użyciu Tapatalk

Opublikowano

W taką temp jak teraz to zagrzejesz po jakichś 30-40 minutach. Na mrozie wątpię czy dojdzie do 90*. Przy -20* miałem nawet tak że jadąc ECO w czasie jazdy temp spadała poniżej 90*, nieznaczenie ale widocznie na zegarze więc faktyczna temp musiała być pewnie koło 80*

eee.....już nie przesadzaj przecież to nie ciężarówka z 15L borygo w układzie

W taką pogodę jak teraz zapalasz silnik wyłączasz wentylację na OFF (bo jej wiatrak schładza płyn w nagrzewnicy non stop stąd też dłuższe nagrzewanie) i nie ma bata żeby po 15-20 min nie złapało 90st na postoju.

Ja jednak obstawiam że tam jest uwalony termostat. Można to też sprawdzić łapiąc za górny wąż od chłodnicy. Jeśli po odpaleniu na zimnym silniku po kilku minutach czuć że wąż się robi cieplejszy to na bank termostat. Termostat powinien otworzyć wyjście z bloku dopiero w pobliżu 90st.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...