_Gabriel_ Opublikowano 16 Października 2013 Opublikowano 16 Października 2013 Tak jak wyżej napisał profesor FANTOMAS na 100% termostat.Kiedyś tak samo miałem w A4 że jak jechałem na trasie albo dłuższą chwilę to spadała temperatura do 80-75 stopni i wskazówka paliwa w oczach spadała i trzeba było tekturą zasłonić by trzymał temperaturę albo po prostu chwile postać w miejscu:decayed: Pamiętaj tylko ori termostat w ASO a nie jakieś zamienniki bo są groszowe różnice w cenie w tym przypadku. Kurcze nie mogłem podjechać na soptkanie byłem w pracy, z tego co piszecie wynika że to czujnik, temperatura nie podnosi sie na wolnych obrotach dobija do 60-70 spada do 50 i do 60-70 znów dobija no nic sprobuje sie podpiac pod kompa w dieslu sie nie podniesie na wolnych obrotach - zacznij od termostatu, na 90% on jest przyczyna
PABLO Opublikowano 16 Października 2013 Opublikowano 16 Października 2013 Rusko ti dáva druhú šancu Akcje z 1:08s i 4:33s robią robotę..
Marcin_K Opublikowano 16 Października 2013 Opublikowano 16 Października 2013 Tak jak wyżej napisał profesor FANTOMAS na 100% termostat.Kiedyś tak samo miałem w A4 że jak jechałem na trasie albo dłuższą chwilę to spadała temperatura do 80-75 stopni i wskazówka paliwa w oczach spadała i trzeba było tekturą zasłonić by trzymał temperaturę albo po prostu chwile postać w miejscu:decayed: Pamiętaj tylko ori termostat w ASO a nie jakieś zamienniki bo są groszowe różnice w cenie w tym przypadku. Kurcze nie mogłem podjechać na soptkanie byłem w pracy, z tego co piszecie wynika że to czujnik, temperatura nie podnosi sie na wolnych obrotach dobija do 60-70 spada do 50 i do 60-70 znów dobija no nic sprobuje sie podpiac pod kompa w dieslu sie nie podniesie na wolnych obrotach - zacznij od termostatu, na 90% on jest przyczyna Mam już kupiony czekam na wymianę sam nie dam sobie z tym rady kumpel po weekendzie wymieni zobaczymy czy pomoże, raz juz mialem wymieniany termostat 1,5 roku temu tylko tyle by wytrzymał?! się okaże
_Gabriel_ Opublikowano 16 Października 2013 Opublikowano 16 Października 2013 a kupiles ori? czy obecny tez jest ori?
Marcin_K Opublikowano 16 Października 2013 Opublikowano 16 Października 2013 z tego co pamietam to oryginał jest założony kupiłem też oryginał (zamiennik 30 zł kosztuje wydaje mi sie że nie da sie uzyskac odpowiedniej jakości za taka cenę )
Transitpower Opublikowano 16 Października 2013 Opublikowano 16 Października 2013 z tego co pamietam to oryginał jest założony kupiłem też oryginał zamiennik 30 zł kosztuje wydaje mi sie że nie da sie uzyskac odpowiedniej jakości za taka cenę No to oryginał, czy zamiennik Pany, nie ma ktoś do sprzedania podłokietnika do AUDI A3?? Potrzebuję kupić Btw:
Lopezzz Opublikowano 16 Października 2013 Opublikowano 16 Października 2013 Mam do odstąpienia chromowane nakładki na halogeny bo B7. Kupiłem na Alledrogo ale się okazało że do S-line nie pasują. Dałem 58zł + przesyłka 15zł = 73zł, ale niech będzie 50 + przesyłka = 65zł Moja strata bo nauka kosztuje. Wygląda to tak: Więcej w tym wątku http://a4-klub.pl/audi-a4-b7-253/audi-a4-b7-chromowane-nakladki-halogeny-252734/ Mogę je zwrócić, ale może ktoś będzie zainteresowany to są od ręki.
huberts Opublikowano 16 Października 2013 Opublikowano 16 Października 2013 Marcin to termostat, sam miałem podobnie 2 lata temu, po wymianie wszystko wróciło do normy. Wlej od razu nowy płyn (najlepiej koncentrat G12+), termostat osobiście polecam z Wahlera, koszt mnie wyszedł jakieś 30 zł, a śmiga bez zarzutu:wink:
PABLO Opublikowano 16 Października 2013 Opublikowano 16 Października 2013 Audi A5 142000.00 PLN. Wolbrom - otoMoto.pl Sprzedam
Marcin_K Opublikowano 16 Października 2013 Opublikowano 16 Października 2013 założony oryginał kupiony oryginał i koncentrat, z tego co pamiętam to niewiele ucieka płynu przy wymianie jakieś 1,5 litra
PABLO Opublikowano 16 Października 2013 Opublikowano 16 Października 2013 david_n WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO! SZCZĘŚCIA I WYMARZONEGO RS'A!
nex Opublikowano 16 Października 2013 Opublikowano 16 Października 2013 z tego co pamietam to oryginał jest założony kupiłem też oryginał zamiennik 30 zł kosztuje wydaje mi sie że nie da sie uzyskac odpowiedniej jakości za taka cenę No to oryginał, czy zamiennik nie skumałeś? . Wstaw sobie przecinek z tego co pamietam to oryginał jest założony kupiłem też oryginał, zamiennik 30 zł kosztuje wydaje mi sie że nie da sie uzyskac odpowiedniej jakości za taka cenę
FANTOMAS Opublikowano 16 Października 2013 Opublikowano 16 Października 2013 w dieslu sie nie podniesie na wolnych obrotach - zacznij od termostatu, na 90% on jest przyczyna hmmm,... A to czemu tak uważasz ?W poprzedniej b7 z dieslem nigdy nie miałem opcji żeby temp. nie była na 90st i owszem czasem długo to trwało zwłaszcza podczas większych mrozów ale nigdy nie było tak żeby nie dało się zagrzać na postoju do 90st . Jeśli ktoś tak ma to ma albo wadliwy termostat , czujnik temp. albo zegary. Jeśli cały układ chłodzenia jest sprawny to musi się dać zagrzać bo tak projektowane są silniki. Silnik optymalnie pracuje w temp. ok 90st i to jest jego optymalna temp.pracy wszystko poniżej i powyżej jest nie wskazane i ma temu zapobiegać termostat. Wiem że diesel ma większą sprawność przez to też mniej się grzeje ale nie mów że nie może złapać nominału na w.obrotach w takie dni jak teraz
_Gabriel_ Opublikowano 16 Października 2013 Opublikowano 16 Października 2013 w dieslu sie nie podniesie na wolnych obrotach - zacznij od termostatu, na 90% on jest przyczyna hmmm,... A to czemu tak uważasz ?W poprzedniej b7 z dieslem nigdy nie miałem opcji żeby temp. nie była na 90st i owszem czasem długo to trwało zwłaszcza podczas większych mrozów ale nigdy nie było tak żeby nie dało się zagrzać na postoju do 90st . Jeśli ktoś tak ma to ma albo wadliwy termostat , czujnik temp. albo zegary. Jeśli cały układ chłodzenia jest sprawny to musi się dać zagrzać bo tak projektowane są silniki. Silnik optymalnie pracuje w temp. ok 90st i to jest jego optymalna temp.pracy wszystko poniżej i powyżej jest nie wskazane i ma temu zapobiegać termostat. Wiem że diesel ma większą sprawność przez to też mniej się grzeje ale nie mów że nie może złapać nominału na w.obrotach w takie dni jak teraz Moze zle sie wyrazilem. chodzilo mi o to, ze jesli ma zepsuty termostat to wlasnie ze wzgledu wysokiej sprawnosci poprostu nie zagrzeje auta na postoju, moze nawet wskazowka nie drgnac.
PABLO Opublikowano 16 Października 2013 Opublikowano 16 Października 2013 Rekord online w tej chwili 1455 osób
Lopezzz Opublikowano 16 Października 2013 Opublikowano 16 Października 2013 Mam do odstąpienia chromowane nakładki na halogeny bo B7. Kupiłem na Alledrogo ale się okazało że do S-line nie pasują.Dałem 58zł + przesyłka 15zł = 73zł, ale niech będzie 50 + przesyłka = 65zł Moja strata bo nauka kosztuje. Wygląda to tak: Więcej w tym wątku audi a4 B7 chromowane nakładki na halogeny Mogę je zwrócić, ale może ktoś będzie zainteresowany to są od ręki. Nie ma zainteresowania, czyli do zwrotu.
ruks Opublikowano 16 Października 2013 Opublikowano 16 Października 2013 Tak jak wyżej napisał profesor FANTOMAS na 100% termostat.Kiedyś tak samo miałem w A4 że jak jechałem na trasie albo dłuższą chwilę to spadała temperatura do 80-75 stopni i wskazówka paliwa w oczach spadała i trzeba było tekturą zasłonić by trzymał temperaturę albo po prostu chwile postać w miejscu:decayed: Pamiętaj tylko ori termostat w ASO a nie jakieś zamienniki bo są groszowe różnice w cenie w tym przypadku. Kurcze nie mogłem podjechać na soptkanie byłem w pracy, z tego co piszecie wynika że to czujnik, temperatura nie podnosi sie na wolnych obrotach dobija do 60-70 spada do 50 i do 60-70 znów dobija no nic sprobuje sie podpiac pod kompa Raczej czujnik, wymiana prosta, da radę samemu, tylko weź od razu z nową uszczelką. Gdyby to był termostat to nie spadało by aż do 50* Zwróć uwagę jeszcze czy jak spada to robi to w sekundę, dwie czy dłużej, jeśli szybko i szybko później wzrasta to czujnik, który pokazuję temp na zegary. ---------- Post dopisany at 22:21 ---------- Poprzedni post napisany at 22:17 ---------- W poprzedniej b7 z dieslem nigdy nie miałem opcji żeby temp. nie była na 90st i owszem czasem długo to trwało zwłaszcza podczas większych mrozów ale nigdy nie było tak żeby nie dało się zagrzać na postoju do 90st . Jeśli ktoś tak ma to ma albo wadliwy termostat , czujnik temp. albo zegary. Jeśli cały układ chłodzenia jest sprawny to musi się dać zagrzać bo tak projektowane są silniki. Silnik optymalnie pracuje w temp. ok 90st i to jest jego optymalna temp.pracy wszystko poniżej i powyżej jest nie wskazane i ma temu zapobiegać termostat. Wiem że diesel ma większą sprawność przez to też mniej się grzeje ale nie mów że nie może złapać nominału na w.obrotach w takie dni jak teraz W taką temp jak teraz to zagrzejesz po jakichś 30-40 minutach. Na mrozie wątpię czy dojdzie do 90*. Przy -20* miałem nawet tak że jadąc ECO w czasie jazdy temp spadała poniżej 90*, nieznaczenie ale widocznie na zegarze więc faktyczna temp musiała być pewnie koło 80*
-RamzeS- Opublikowano 16 Października 2013 Opublikowano 16 Października 2013 Rekord online w tej chwili 1455 osób Jeszcze troche o bedziemy jak fb Wysłane z mojego GT-I8190N przy użyciu Tapatalk
ruks Opublikowano 16 Października 2013 Opublikowano 16 Października 2013 Ktoś, coś, kiedyś wspominał: Porsche 924 - (buda TURBO). Poznań ? Tablica.pl
FANTOMAS Opublikowano 16 Października 2013 Opublikowano 16 Października 2013 W taką temp jak teraz to zagrzejesz po jakichś 30-40 minutach. Na mrozie wątpię czy dojdzie do 90*. Przy -20* miałem nawet tak że jadąc ECO w czasie jazdy temp spadała poniżej 90*, nieznaczenie ale widocznie na zegarze więc faktyczna temp musiała być pewnie koło 80* eee.....już nie przesadzaj przecież to nie ciężarówka z 15L borygo w układzie W taką pogodę jak teraz zapalasz silnik wyłączasz wentylację na OFF (bo jej wiatrak schładza płyn w nagrzewnicy non stop stąd też dłuższe nagrzewanie) i nie ma bata żeby po 15-20 min nie złapało 90st na postoju. Ja jednak obstawiam że tam jest uwalony termostat. Można to też sprawdzić łapiąc za górny wąż od chłodnicy. Jeśli po odpaleniu na zimnym silniku po kilku minutach czuć że wąż się robi cieplejszy to na bank termostat. Termostat powinien otworzyć wyjście z bloku dopiero w pobliżu 90st.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się