ruks Opublikowano 29 Stycznia 2014 Opublikowano 29 Stycznia 2014 Dzięki Panowie za spota oraz za ślizganko chociaż lepiej na normalnych drogach heheheh Gdzie ślizgaliście? Decathlon, ja się grzałem w domu bo wymarzłem na Miedziance ---------- Post dopisany at 16:28 ---------- Poprzedni post napisany at 16:27 ---------- Panowie, https://goo.gl/maps/t0xbA - tu jest dobre ślizganie… pusto, szeroko, śnieżno. Hejka Chodzi o ulice czy może jakis parking obok? Zaznaczony odcinek ulicy Mocno ryzykownie, nic nie widać co za zakrętem się dzieję
stranger Opublikowano 29 Stycznia 2014 Opublikowano 29 Stycznia 2014 no na polowicznym ESP to mozna sobie polatac ale co to za latanie jak ciagle slysze hrr hrr... pozatym to takie troche sztuczne. Pol biedy jak jest Q bo elektrycznym recznym to sobie mozna :grin: . Fajnie ze sa nowinki ale lepiej jak kierowca ma mozliwosc poczuc samochod a nie elektronike. w S4/S5/S6 jest to samo ?
ruks Opublikowano 29 Stycznia 2014 Opublikowano 29 Stycznia 2014 Bo w sumie to nasze takie klasyczne Dlatego ja nie zakładam u siebie bo te nasze to raczej słaba jakość
PABLO Opublikowano 29 Stycznia 2014 Opublikowano 29 Stycznia 2014 A ty pablo nie cfaniakuj bo jeszcze nie dawo miałeś zajebiszcze dywaniki z alumynum Ty cfffffaniakuj bo to było haj z 6 lat temu ino
_Gabriel_ Opublikowano 29 Stycznia 2014 Opublikowano 29 Stycznia 2014 W s4 rs4 s5 i rs5 wszystkei maja tak samo. Podobno rs6 c7 ma mozliwosc ale czy to prawda... Generalnie niektore modele maja 2stopniowe przygluszanie esp- trzymasz przycisk az na desce pojawi sie esp off, ale nie kazde b8 to ma
ruks Opublikowano 29 Stycznia 2014 Opublikowano 29 Stycznia 2014 Z ukladu kierowniczego. Moduly pracuja razem. Jak wywali uklad kierowniczy to nie dziala tez esp. A jak msz jeszcze drive select to jest jeszcze jeden dodatkowy modul ;)Za duzo rzeczy do wylaczenia zeby calkowice dezaktywowac esp---------- Post dopisany at 15:32 ---------- Poprzedni post napisany at 15:24 ---------- Generalnie w B8 sa bodajze 3 rodzaje pomp absu. Jedna z nich odpowiada nawet za prace tylnego dyfra (jesli masz tzw sportowy mechanizm roznicowy) czyli dohamowywuje tylne kola lewo/prawo. Tak audi rozwiazalo torque vectoring. Wiec bardzo ciezko ja wylaczyc calkowicie Ścierwo!! Już Miodzio mnie ostatnio utwierdzał w przekonaniu że o B8 na przyszłość mogę zapomnieć. Takie torque vectoring to też o kant nosa! To po prostu EDS, który przecież już był we wszystkich B6 i B7 w Q, czy w B8 nie jest we wszystkich montowany? Cuber, jak jest u Ciebie bo w zeszłym roku widziałem że dość się to ślizgało? I podobno jeszcze rękaw działa na 4-ry koła... ---------- Post dopisany at 16:50 ---------- Poprzedni post napisany at 16:44 ---------- W s4 rs4 s5 i rs5 wszystkei maja tak samo. Podobno rs6 c7 ma mozliwosc ale czy to prawda... Generalnie niektore modele maja 2stopniowe przygluszanie esp- trzymasz przycisk az na desce pojawi sie esp off, ale nie kazde b8 to ma Tak powinno mieć każde auto! Ale jeśli w esach i eresach nie da się całkowicie wyłączyć ESP to ja zwariowałem U mnie da się wyłączyć ESP całkowicie ale jak w poślizgu klepnie się hamulec to coś tam stuka puka, na szczęście nie prostuje auta za bardzo ale pogłębić poślizg też nie łatwo
_Gabriel_ Opublikowano 29 Stycznia 2014 Opublikowano 29 Stycznia 2014 No niestety... Tylko sportowy mechanizm roznicowy posiada torque vectoring. Zwykly jest swego rodzaju pasywny( ale niw tak jal w evo ;)Cuber ma zwykly i dwustopniowa deaktywacje esp o ile dobrze pamietam... Nawet sie to slizga ( jak zauwazyles )
FANTOMAS Opublikowano 29 Stycznia 2014 Opublikowano 29 Stycznia 2014 Ja jak idę bokiem to wyłączam stacyjkę i ESP się nie włącza
FANTOMAS Opublikowano 29 Stycznia 2014 Opublikowano 29 Stycznia 2014 A ty pablo nie cfaniakuj bo jeszcze nie dawo miałeś zajebiszcze dywaniki z alumynum Ty cfffffaniakuj bo to było haj z 6 lat temu ino tiaaa..... 6 lat chyba 6 miesięcy
werbel Opublikowano 29 Stycznia 2014 Opublikowano 29 Stycznia 2014 Dzięki Panowie za spota oraz za ślizganko chociaż lepiej na normalnych drogach heheheh Gdzie ślizgaliście? Decathlon, ja się grzałem w domu bo wymarzłem na Miedziance ---------- Post dopisany at 16:28 ---------- Poprzedni post napisany at 16:27 ---------- Panowie, https://goo.gl/maps/t0xbA - tu jest dobre ślizganie… pusto, szeroko, śnieżno. Hejka Chodzi o ulice czy może jakis parking obok? Zaznaczony odcinek ulicy Mocno ryzykownie, nic nie widać co za zakrętem się dzieję Niekoniecznie… pewnie zależy od tempa, ale nie wchodziłem nigdy na ślepo w zakręt… Zawsze gdzieś przez płot czy między krzakami można było dojrzeć czy nie ma świateł z na przeciwka. Tutaj nagrany przejazd w tę i spowrotem: https://www.dropbox.com/sh/0jxf1qi5pa40gz0/XqQscZnIwe Jeśli komuś pomocne nagrywane w full HD: - iPhone 5 - Aplikacja iSymDVR - professional video recorder utility for iPhone - Jailbreak by mogła nagrywać video nawet jak jestem w innej aplikacji czy jest zablokowany
ruks Opublikowano 29 Stycznia 2014 Opublikowano 29 Stycznia 2014 No niestety... Tylko sportowy mechanizm roznicowy posiada torque vectoring. Zwykly jest swego rodzaju pasywny( ale niw tak jal w evo ;)Cuber ma zwykly i dwustopniowa deaktywacje esp o ile dobrze pamietam... Nawet sie to slizga ( jak zauwazyles ) Zaraz, zaraz, czyli jeżeli nie masz sportowego mech, różnicowego w B8 to jest zwykły otwarty i nawet elektronika nie steruje dohamowaniem poszczególnych kół?? I ustalmy jeszcze jedną rzecz - torque vectoring to system który daje więcej napędu na poszczególne koła na osi a tego w B8 o ile dobrze wiem nie ma. Jest np w RS5, Nissanie GTR, Evo IX z AYC a pierwsza była bodaj Honda Legend Czyli ta dwustopniowa deaktywacja w B8 też nie wyłącza całkowicie ESP? ---------- Post dopisany at 17:56 ---------- Poprzedni post napisany at 17:55 ---------- Ja jak idę bokiem to wyłączam stacyjkę i ESP się nie włącza Dlatego na siłkę musisz chodzić żeby mieć opcje kontre założyć ---------- Post dopisany at 18:03 ---------- Poprzedni post napisany at 17:56 ---------- Dzięki Panowie za spota oraz za ślizganko chociaż lepiej na normalnych drogach heheheh Gdzie ślizgaliście? Decathlon, ja się grzałem w domu bo wymarzłem na Miedziance ---------- Post dopisany at 16:28 ---------- Poprzedni post napisany at 16:27 ---------- Panowie, https://goo.gl/maps/t0xbA - tu jest dobre ślizganie… pusto, szeroko, śnieżno. Hejka Chodzi o ulice czy może jakis parking obok? Zaznaczony odcinek ulicy Mocno ryzykownie, nic nie widać co za zakrętem się dzieję Niekoniecznie… pewnie zależy od tempa, ale nie wchodziłem nigdy na ślepo w zakręt… Zawsze gdzieś przez płot czy między krzakami można było dojrzeć czy nie ma świateł z na przeciwka. Znam tą drogę i MZ jest ryzyko i są miejsca gdzie nie widać za dobrze co jest za zakrętem. Na filmikach widać że nie ma dużego kąta więc może jeszcze ale generalnie jezdnię dwukierunkową nie uważam za dobre miejsce do ćwiczenia.
-RamzeS- Opublikowano 29 Stycznia 2014 Opublikowano 29 Stycznia 2014 Ramzes i co z DOMINIKA? Jedzie na zlot?---------- Post dopisany at 09:25 ---------- Poprzedni post napisany at 09:24 ---------- PoZdrowienia z bunkrow Dobry przekaz informacji. Na to wychodzi. Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka
KERCZI Opublikowano 29 Stycznia 2014 Opublikowano 29 Stycznia 2014 Możesz jaśniej?? ---------- Post dopisany at 20:40 ---------- Poprzedni post napisany at 20:39 ---------- Panowie, ma ktoś jakieś info na temat silników 2.0t i 2.0tdi w a6 od 2009 roku?? I skrzyni automatycznych w tych autach? Czego się wystrzegać...
-RamzeS- Opublikowano 29 Stycznia 2014 Opublikowano 29 Stycznia 2014 Kerczi przecież Dominika ci juz wszystko powiedziala Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka
szymeniu Opublikowano 29 Stycznia 2014 Opublikowano 29 Stycznia 2014 Możesz jaśniej??---------- Post dopisany at 20:40 ---------- Poprzedni post napisany at 20:39 ---------- Panowie, ma ktoś jakieś info na temat silników 2.0t i 2.0tdi w a6 od 2009 roku?? I skrzyni automatycznych w tych autach? Czego się wystrzegać... Wystrzegać się multi i FWD. Po lifty dostały w spadku silniki po nwej generacji A4 B8. Wszystkie motory 2.0TDI to poprawione konstrukcje na dużo lepszym CR, z innym układem smarowania. Trochę mała moc do tej budy. Bardzo dobrym wyborem może być 2.0 TFSI ale to już bardziej loteria w kwestii zużycia oleju (lubią być jajca ale to pewnie wszyscy wiedzą) za to dobra baza do modów i relatywnie niskie spalanie. Jak na razie ze znajomych co jeżdżą poliftami wszyscy chwalą praktycznie każdy motor w szczególności poprawione 3.0 TDI
MOHITO Opublikowano 29 Stycznia 2014 Opublikowano 29 Stycznia 2014 PANOWIE - prośba jest ! Mam tu na oku "przypadkowe" A6 - mam VIN i rejestracje a potrzebuję jak nawiecej informacji o tym aucie ( servis story, przebieg) i ew decoding. trudnośc polega na tym ze ITA (Florencja) jest ktos taki na naszym lub ogólnym forum ?
Radekst Opublikowano 29 Stycznia 2014 Opublikowano 29 Stycznia 2014 PANOWIE - prośba jest !Mam tu na oku "przypadkowe" A6 - mam VIN i rejestracje a potrzebuję jak nawiecej informacji o tym aucie ( servis story, przebieg) i ew decoding. trudnośc polega na tym ze ITA (Florencja) jest ktos taki na naszym lub ogólnym forum ? Stanley?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się