Skocz do zawartości
IGNOROWANY

SPOCIKI KRAKOWSKIE - WTOREK godzina 20:00 Galeria Kazimierz!


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
2 minuty temu, fantowski napisał:

Panowie szukam wozu dla siebie.. 

kombiak w automacie. ktos cos? budżet do 40 koła

Chwilę poczekasz to boski obrobi swojego i sprzeda ;-)

 

PS: Radek, wymieniacie matryce w tabletach ?

  • Odpowiedzi 121.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • PABLO

    11313

  • Cuber

    10898

  • KERCZI

    8572

  • Wąski

    6617

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano (edytowane)
Godzinę temu, OGr napisał:

Chwilę poczekasz to boski obrobi swojego i sprzeda ;-)

No nie zmieści się w kasie.

Po wymianie żarówek i programie cena poszła w górę :decayed:

https://www.olx.pl/oferta/audi-a6-c6-3-0-tdi-quattro-s-line-174-tys-km-CID5-IDjXUXP.html#35ff4d7473

Edytowane przez lennox
Opublikowano

:hi:

Opublikowano

Lenox żarówki jeszcze przed wymianą , po .... cena pójdzie jeszcze w górę [emoji4]

Aha.... w czwartek jestem umówiony na wymianę oleju w skrzyni w Mysłowicach wiec będzie jeszcze lepiej :)

Opublikowano

Boski , opłaca Ci sie jechać do Mysłowic ? 

Opublikowano

Ja w S-tronicu wymieniłem olej w ASO... taniej i bliżej niż w Mysłowicach


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano

Czy taniej to nie wiem...

Opublikowano

W ASO 1040zł, w ASB 1200zł


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano
Boski , opłaca Ci sie jechać do Mysłowic ? 

A gdzie lepiej to zrobić i w podobnych pieniądzach ? Mysłowice mi ktoś doradził ze tam maja pojęcie o automatach bo podobno można schrzanić nawet wymianę oleju w skrzyni
Zawartość dodana 1 minute later

Cuber dowiedziałbyś sie u Pawła ile by wzięli w ASO

Opublikowano

W ASO wymień :)

 

cena u Bełtowskiego wymiany to około  200 zł   gorzej z olejem ;)  wiec najlepiej mieć swój ;) bo u nich  250 zł za litr 

Opublikowano

Pytanie ile litrów potrzebuje bo ktoś mówił ze 10 l , No i plus jest taki ze mogliby w książkę wpisać i wtedy ciągłość serwisowa zachowana [emoji4]

Opublikowano
6 minut temu, boseron napisał:

Pytanie ile litrów potrzebuje bo ktoś mówił ze 10 l , No i plus jest taki ze mogliby w książkę wpisać i wtedy ciągłość serwisowa zachowana emoji4.png

Zadzwoń do ASO to się wszystkiego dowiesz

Opublikowano

Przymiarka letnia zrobiona , opcja nr 1 czyli 18 245/40/18cali , czy opcja nr 2 czyli 19 cali 255/35/19
1.
a679fa00cf73bf880ecfc0d1908676a4.jpg
2.
11aedeebe67b961f98b0bea3a6ba2228.jpg

A moze inna propozycja ?

Opublikowano

:hi::kawa:

Opublikowano

Karol 100lat mordko ty moja
Bilobila już Ci kupiłem
Pamiętam , że w A6 trzymałeś wyłącznik i wyskakiwało na wyświetlaczu , że ESP jest wyłączony a auto i tak nie dało się postawić bokiem.
U mnie jak daje w palnik i próbuje postawić budę bokiem to i tak mi komp gazu ujmuje i hamuje . Zaznaczę , że ja mam ośkę. Gdzieś kiedyś czytałem , że w A6 C6 chyba powyżej 70km/h i tak się włącza ESP mimo dezaktywacji a na śniegu bez problemu można dać w palnik i zobaczyć i 100km/h a auto się zacznie ledwo zbierać. Może u was na Q jest łatwiej bo odpycha was z 4 ale u mnie tak się niestety dzieje. W B7 ostatnio na parkingu decatlona spędziłem chyba z 30min bawiąc się wyłącznikiem i nie udało mi się całkowicie dezaktywować ESP. Może mam zepsuty :wink:

Duda podpisał 25 lat za przekręt na Vacie więc korzystajcie tygryski z życia bo nie znany jest dzień i godzina kiedy zapukają. 

Opublikowano
W ASO 1040zł, w ASB 1200zł


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk



To Cię oszukali...
U Pałki za S-TRONIC płaciłem 680zl :-)
Zawartość dodana 1 minute later
W ASO wymień [emoji4]
 
cena u Bełtowskiego wymiany to około  200 zł   gorzej z olejem [emoji6]  wiec najlepiej mieć swój [emoji6] bo u nich  250 zł za litr 



I tu jest słowo klucz...tani olej...ale w skrzyni jest mega istotne jaki olej oraz czy wymiana jest przeprowadzona dynamicznie
Zawartość dodana 1 minute later
Przymiarka letnia zrobiona , opcja nr 1 czyli 18 245/40/18cali , czy opcja nr 2 czyli 19 cali 255/35/19
1.
a679fa00cf73bf880ecfc0d1908676a4.jpg
2.
11aedeebe67b961f98b0bea3a6ba2228.jpg

A moze inna propozycja ?



Same kupy, zakładaj RS6 C5 19"
Zawartość dodana 3 minutes later
Karol 100lat mordko ty moja
Bilobila już Ci kupiłem
Pamiętam , że w A6 trzymałeś wyłącznik i wyskakiwało na wyświetlaczu , że ESP jest wyłączony a auto i tak nie dało się postawić bokiem.
U mnie jak daje w palnik i próbuje postawić budę bokiem to i tak mi komp gazu ujmuje i hamuje . Zaznaczę , że ja mam ośkę. Gdzieś kiedyś czytałem , że w A6 C6 chyba powyżej 70km/h i tak się włącza ESP mimo dezaktywacji a na śniegu bez problemu można dać w palnik i zobaczyć i 100km/h a auto się zacznie ledwo zbierać. Może u was na Q jest łatwiej bo odpycha was z 4 ale u mnie tak się niestety dzieje. W B7 ostatnio na parkingu decatlona spędziłem chyba z 30min bawiąc się wyłącznikiem i nie udało mi się całkowicie dezaktywować ESP. Może mam zepsuty :wink:
Duda podpisał 25 lat za przekręt na Vacie więc korzystajcie tygryski z życia bo nie znany jest dzień i godzina kiedy zapukają. 



Tomeczku jedynie w takim razie może być opcja taka ze coś zmienili w trakcie...

Fakt ze i a6 i a4 było w Q ale i tez było z 2005

I jednym i drugim waliłem baczki aż miło...
Opublikowano

Bo Ty masz na imię Karol, wszędzie Cię znają i masz lepsze warunki niż chołota. Dzwoniłem do Pałki i mi powiedzieli, że zgodnie z cennikiem 1200zł


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano

Coś wam tu podam abyście zrozumieli co ile kosztuje bo te ceny które podajecie to są jak dla mnie z pałki wyssane jeśli mają być robione na tym co potrzeba.

Kiedyś ten temat mocno rozkminiałem i widzę , ze raczej ceny poszły jeszcze bardziej w górę z racji skoku EUR więc nie wiem jak można to zrobić w cenach jakie tu podajecie.

Jadąc po części do ASO i robiąc to w ASO skroją was za takie potrzebne do wymiany części :
1. 09L325429 Filtr siatkowy - 1 szt. (cena ok. 234 zł) 
2. 09L321371A Uszczelka misy - 1 szt.- (cena ok 219 zł ) 
3. 01V321379 Uszczelka korka kontrolnego/napełniania (oring) - 1 szt.- ( cena ok. 10 zł. ) 
4. 018321377B Śruba (korek) spustowa z uszczelką - 1 szt. ( cena ok. 23 zł.) . 
5. G060162A2 olej do skrzyni (zielony)  butelka - 1L (cena ok. 296zł )

To daje sumę za same części  486zł + (296zł x "X"litrów potrzebnego oleju) .
Ja kiedyś dawno temu spuszczałem olej ze swojej skrzyni i z tego co pamiętam to zleciało coś ok.7L.
Jednym słowem jeśli tyle zleci grawitacyjnie też w ASO to za olej zapłacicie 7x296=2072zł!!!
Czyli suma wartości materiałów to ok. 486zł części + 2072zł olej= 2558zł + jeszcze robocizna ?! więc jakim cudem i gdzie ktoś wam to zrobi w ASO za 1200zł na tym co wymieniłem wg. cennika części ASO
Ktoś powie , że można olać korki chociaż ich cena to nic w reszcie kwoty ale reszta części musi taka być. Mówimy o częściach ori ASO.

 

Teraz jest jeszcze opcja poza ASO.
Producentem naszej skrzyni jest firma ZF model skrzyni to 6HP19A
Skrzynia ta pracuje na oleju który na chwilę obecną oficjalnie jest dostępny tylko w ASO (G060162A2 zileony ATF) lub w firmi ZF pod nazwą Lifeguard Fluid 8.
Jest też olej Ravenol 8HP który na wielu forach opisują jako oryginał , że niby to jest prawdziwy producent tego oleju który sprzedaje go do ZF jak i do ASO ale jak to jest naprawdę to na chwilę obecną hu. wi.
ZF sprzedaje bańkę 10L oleju Lifeguard Fluid 8 za 850zł można kupić tzw. zlewkę 1L (odlewają z beczki opakowanie zastępcze) za 85zł/1L
Ravenol 8HP można kupić za ok.370zł za 4L sprzedają też 1L po ok. 90zł w ori butelce.
Ja osobiście bym się nie bawił w dochodzenia czy Ravenol to oryginał bo dużej różnicy nie ma między tym co sprzedaje na pewno ori ZF.
Tutaj macie cały zestaw jaki w/g. mnie jest potrzebny do spokojnej wymiany (oleju na pewno nie braknie przy wymianie statycznej).
Chłopaki mają dobre ceny już nie raz u nich brałem tarcze klocki i takie tam.
I teraz powiedzcie mi za ten komplet płacimy 953zł więc pytam się jak się może komuś opłacać robić wymianę oleju za 850zł ja tego nie mogę zrozumieć chyba , że autentycznie ma dojścia do cen przez pół to co podałem bo wymiana oleju to dla warsztatu min. 2 roboczo godziny to nie jest to samo co wymiana oleju w silniku że robią to za free bo zarabiają na oelju.
Chciałbym usłyszeć na jakim konkretnie oleju robią wam tą wymianę.

Powiem wam jeszcze , że przy takiej wymianie można się też pokusić o wyminę okularu zasilania mechcatronica bo u nas jest to część która też może po większym przebiegu dawać objawy np. lekkich szarpnięć przy redukcjach zwłaszcza jadąc pod górkę. Ten okular to jest łącznik magistrali olejowej skrzyni z mechatronikiem.  Na forach kiedyś czytałem , że jego uszczelka po pewnym czasie twardnieje i lubi puszczać olej co daje efekt niewłaściewgo ciśnienia w mechatroniku. Ludzie opisywali , że po jego wymianie często znikają problemy z lekkimi szarpnięciami. Jego koszt nie jest duży bo ok. 50zł ale trzeba odkręcić mechatronic który jest nad filtrem ale dostęp jest do tego prosty i nie jest to problem więc przy wymianie oleju można o tym też pomyśleć jeśli czujecie , że coś was szarpie za jajka podczas zmiany biegów no chyba , że jest to akurat Cuber który skubie wam tęcze wtedy nie ma sensu tego wymieniać.

Zawartość dodana 22 minutes later

Tak na marginesie taka wymiana to żadne mecyje.
Podnosicie auto tak żeby wszystkie koła były w powietrzu. Spuszczacie olej ze skrzyni. Sprawdzacie ile zeszło. Wlewacie go tyle samo + lekka górka powiedzmy 0,5l.
Podłączacie VAG-a. Zapalacie silnik. Przechodzicie przez wszystkie położenia lewarka R-D-S oraz wszystkie przełożenia na tipie powtarzacie to kilka razy.
Potem czekacie aż na VAG-u w blokach pomiarowych pokaże wam , że temp. skrzyni jest ok. 40stC wtedy szybko odkręcacie korek kontrolny i powinien się wylać olej gdy cieknie już cieniutką stróżką to zakręcacie korek i po temacie. Piszą też aby skasować adaptację i wykonać nową ale w/g. mnie mechatronic i tak sam to zrobi bo na bieżąco podczas jazdy co jakiś czas wchodzi procedura adaptacji w zależności od stylu jazdy więc wcześniej czy później i tak nowa czy stara procedura zostanie zweryfikowana przez sterownik. W ASO mogą wam przy takiej wymianie oleju  ewentualnie wgrać nowy soft do skrzyni jeśli wasz będzie starszy niż najnowszy ale z tym jest jak z aktualizacją andka w telefonie czasem nowy soft nie zawsze musi zrobić dobrze waszej skrzyni która ma już trochę nalatane.
Pamiętajcie nikt wam tak czegoś dobrze nie zrobi jak wy sami jeśli tylko znacie know how macie warunki i się wam chce (mnie się już nie chce).

Opublikowano

Dzien dobry :)

Nie chce ktos iPhona 7 128GB Silver?

Zafoliowany, polski, z pierwotnym dowodem zakupu. 3100zl

Opublikowano
Bo Ty masz na imię Karol, wszędzie Cię znają i masz lepsze warunki niż chołota. Dzwoniłem do Pałki i mi powiedzieli, że zgodnie z cennikiem 1200zł


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk



No widzisz...może coś w tym jest :-)

Robiłem u Pałki trzy wymiany oleju, 2x DSG 6 biegowe i 1x s-tronic 7 biegowy - nie wspomnę już o tipach w których wymieniał mi olej przy okazji awarii

We wszystkich opcjach wymieniał olej+jakieś sitko + filtr

Auta jeżdżą do tej pory...jaki olej wlewa nie wiem, bo jest z beczki...

Klu wszystkiego jest jak zawsze w cenie oleju...

Choć przynam szczerze ze w ASO cena wymiany mnie pozytywnie zszokowała...nie mniej jednak cena oleju była dużo niższa...

No ale jedzcie do ASO...tam pracują nadludzie i jest nadserwis...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...