sokolnh Opublikowano 5 Grudnia 2008 Opublikowano 5 Grudnia 2008 Sokol jakie heble zakładasz do swojego paździocha? najlepiej było by dorwać 312 mm z a6 c5
Gość TrueOgre Opublikowano 5 Grudnia 2008 Opublikowano 5 Grudnia 2008 Dobre dobre cała prawda o ludziach liczy się człowiek a nie kolor jego samochodu :gwizdanie:
Tytus Opublikowano 5 Grudnia 2008 Opublikowano 5 Grudnia 2008 http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=499334312
sokolnh Opublikowano 5 Grudnia 2008 Opublikowano 5 Grudnia 2008 http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=499334312 fajne to jest, dostałem kiedys od kolezanki na 18 -tke
Tukan Opublikowano 5 Grudnia 2008 Opublikowano 5 Grudnia 2008 Siema Ta B6 fajna ale nastepnego auta bez quattro bym nie kupil
Wąski Opublikowano 5 Grudnia 2008 Opublikowano 5 Grudnia 2008 Marek http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=499334312 szkoda że wcześniej nie wiedziałem kupił bym Kepasie
sensey Opublikowano 5 Grudnia 2008 Opublikowano 5 Grudnia 2008 Witam. Wiem, ze pisze nie w temacie. Wiem, ze zostane skarcony za to, ze nie pojawiam sie na spotach, ale mimo wszystko sprobuje o cos spytac Mam maly lub duzy problem z moja A4 B5 1.9 tdi. Wiele czytalem o tym na forum i wychodzi na to, iz mam zapieczone lopatki w turbinie. Doradzcie mi prosze gdzie w kraku jest jakis dobry fachowiec ktory by cos zrobil z tym fantem? Z góry dzięki za i sorki, ze nie w temacie...
marekd1305 Opublikowano 5 Grudnia 2008 Opublikowano 5 Grudnia 2008 a co Ci się dzieje jakie masz objawy?
themOn Opublikowano 5 Grudnia 2008 Opublikowano 5 Grudnia 2008 Witam. Wiem, ze pisze nie w temacie. Wiem, ze zostane skarcony za to, ze nie pojawiam sie na spotach, ale mimo wszystko sprobuje o cos spytac Mam maly lub duzy problem z moja A4 B5 1.9 tdi. Wiele czytalem o tym na forum i wychodzi na to, iz mam zapieczone lopatki w turbinie. Doradzcie mi prosze gdzie w kraku jest jakis dobry fachowiec ktory by cos zrobil z tym fantem? Z góry dzięki za i sorki, ze nie w temacie... kilka stron wcześniej był adres do gości co regenerują turbiny, byc moze zajmuja sie tez czyszczeniem...
Cuber Opublikowano 5 Grudnia 2008 Autor Opublikowano 5 Grudnia 2008 dla rozluźnienia http://pl.youtube.com/watch?v=z43wQIbgYhY&NR=1 hahahahahah
sensey Opublikowano 5 Grudnia 2008 Opublikowano 5 Grudnia 2008 a co Ci się dzieje jakie masz objawy? Objawy sa takie, ze w najmniej odpowiednim momencie autko traci moc. Zyskuje ja w momencie gdy go ponownie odpale wiec wydaje mi sie, ze to wina lopatek. Nie dzieje sie to non stop. Nie ma okreslonych obrotow silnika, ani predkosci auta. Czasem jest tak, ze przejezdze tydzien i nic, a czasem w ciagu dnia zlape mula dwa razy...
Cuber Opublikowano 5 Grudnia 2008 Autor Opublikowano 5 Grudnia 2008 a co Ci się dzieje jakie masz objawy? Objawy sa takie, ze w najmniej odpowiednim momencie autko traci moc. Zyskuje ja w momencie gdy go ponownie odpale wiec wydaje mi sie, ze to wina lopatek. Nie dzieje sie to non stop. Nie ma okreslonych obrotow silnika, ani predkosci auta. Czasem jest tak, ze przejezdze tydzien i nic, a czasem w ciagu dnia zlape mula dwa razy... hmmm a nie przypadkiem zawór N75 :gwizdanie:
Tytus Opublikowano 5 Grudnia 2008 Opublikowano 5 Grudnia 2008 Pewnie łapie Ci tryb awaryjny, zacznij od porządnego vagowania
sensey Opublikowano 5 Grudnia 2008 Opublikowano 5 Grudnia 2008 hmmm a nie przypadkiem zawór N75 :gwizdanie: No i wlasnie tu pojawia sie problem, bo rozmawialem dzis z gosciem ktory wymienial jakis czas temu kumplowi w B5 zawor N75 i on raczej wykluczyl ten zawor. Chcialem to zrobic u niego, ale on twierdzi, ze po wyczyszczeniu trzeba podniesc moc auta, aby w przyszlosci sytuacja sie nie powtorzyla i tym mnie zbil z tropu, bo nie wiem czy tak sie robi czy tylko chce na mnie zarobic w ten sposob...
Cuber Opublikowano 5 Grudnia 2008 Autor Opublikowano 5 Grudnia 2008 Sensey poszukaj u Nas na forum , jest masa o zaworze N75 , wpisz w szukaje i znajdziesz , ja obstawiam ze chodzi własnie o ten zawór :gwizdanie: jak miałem B5 tez miałem takie przypadki jak opisałes wyzej , po wymianie byla cisza i spokój dobra Ja zmykam pozwiedzać Kraków nocą
Tytus Opublikowano 5 Grudnia 2008 Opublikowano 5 Grudnia 2008 ale on twierdzi, ze po wyczyszczeniu trzeba podniesc moc auta zmień mechanika Zrób najlepiej porządne logi. W tryb awaryjny wchodzi nie tylko w przypadku uszkodzenia zaworu N75, mogą też być inne przyczyny, zatarte kierownice lub dziura w dolocie.
Cuber Opublikowano 5 Grudnia 2008 Autor Opublikowano 5 Grudnia 2008 zatarte kierownice lub dziura w dolocie. dokładnie Marek bodajze miał ten sam problem ale niech sie Themoniasty wypowie
themOn Opublikowano 5 Grudnia 2008 Opublikowano 5 Grudnia 2008 mozesz tez zamienic zaworek, ktory steruje egr-em, z tym co steruje turbawa, z tego co kojarze to sa dokladnie takie same
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się