rikardo Opublikowano 13 Czerwca 2011 Opublikowano 13 Czerwca 2011 Kolego sam wiesz że jedną rzecz kupisz powiedzmy u pana X za 5zł gdzie ta sama rzecz y pana Y kosztuje np 9zł. Przedmiot ten sam, tego samego producenta z tych samych materiałów wykonany a cena o prawie 100% wyższa tylko dlatego że pan Y chce się szybciej dorobić. Dzisiaj nie cena wyznacza że część jest ori tylko opinia kupujących i ilość sprzedanych części. Jak część jest dobrej jakości to nikt ci prezentów nie będzie robił, nawet ten który chce się wolniej dorobić bo w zakupie nie będzie tania. Handluje się tym na co jest zapotrzebowanie ponieważ wśród przeważającej klienteli wyznacznikiem jest niska cena taki towar sprzedawca ma na półce. Niedawno był podobny temat na forum gdzie osoba która zajmuje się zawodowo naprawami silników tdi również sugerowała autorowi aby kupił szklanki po ok 60 zł za sztukę ale to jest każdego indywidualna sprawa co sobie założy.
a4bydgoszcz Opublikowano 16 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 16 Czerwca 2011 najpierw zaczne od zmiany oleju bo na tym strasznie ja slychac nawet na rozgrzanym silniku potem napisze obserwacje. a ten twoj sposob sotom to faktycznie dziala??
SotoM Opublikowano 17 Czerwca 2011 Opublikowano 17 Czerwca 2011 nic nie jest moim sposobem. to jest kolejność eliminowania usterki zaczynając od najtańszych opcji... zmiana oleju - jeśli ona nie pomoże to niestety droższa opcja zmiana hydro. o ile to rzeczywiście hydro klepie a nie wtryskiwacz któryś kuca -dźwięki są podobne do siebie dlatego nieraz trzeba osłuchać skąd dochodzi... jeśli los wypada na 1 z 2uch to trzeba najpierw zrobić weryfikacje co by na darmo szmalu nie utopić zmieniając dobre podzespoły na nowe.
a4bydgoszcz Opublikowano 19 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 19 Czerwca 2011 ale jakbym pojechal na kompa na dynamiczne logi by wyszlo jaka kondycja wtrysko i pompki?? bo z rana czasem jak go odpale pusci na niebiesko lekkiego baka
SotoM Opublikowano 19 Czerwca 2011 Opublikowano 19 Czerwca 2011 diagnosta bedzie widział parametry pracy silnika. korekcje wtryskiwaczy, kat wtrysku i dawke paliwa itd... gdy startujesz motor to mniej wiecej po jakim czasie zapala motor... odrazu czy po paru sekundach krecenia...??
a4bydgoszcz Opublikowano 19 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 19 Czerwca 2011 pali mi odrazu od wejscia zalozmy jak bylo po deszczu albo padal to tak na pol przekrecenia rozrusznikiem. dzis zalozmy od strzala bez swieczek. czyli warto najpierw ruszyc na kompa i zrobic logi dynamiczne [br]Dopisany: 19 Czerwiec 2011, 17:10_________________________________________________aha i dodam ze po deszczu narazie tylko mi puszczal tego baczka wiem ze temp jest wysoka i to pewnie za zimnego sie cos pokaze dopiero
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się