czester Opublikowano 21 Stycznia 2008 Opublikowano 21 Stycznia 2008 Witam was, mam takie krotkie pytanko: czy oslona ta pod silnikiem i skrznia biegow ma duzy wplyw na temp silnika, bo lezy u mnie w piwnicy :>? dosyc dlugo mi sie grzeje silnik do tych 90 stopni, a na biegu jalowym to nie ma szans zeby uzyskal taka temp przy obecnych temperaturach. Termostat jest nowy
taktuś Opublikowano 21 Stycznia 2008 Opublikowano 21 Stycznia 2008 fachmani z ingolstadt projektując osłony silnika dla naszych niuń mieli zapewne na uwadze: - po pierwsze: ochrona silnika przed czynnikami zewnętrznymi mogącymi zabrudzić/uszkodzić mechanicznie silnik i podzespoły, takimi jak: wilgoć, błoto, piasek, kamienie... i grom wie co jeszcze ( wyobraź sobie koła pasowe i paski zawalone błotem ) - po drugie: lepsze trzymanie temperatury silnika ( to jednak w mniejszym stopniu), i tak są przeciągi najważniejszy powód- patrz punkt pierwszy jak założysz osłony- silnik szybciej powinien nabierać temperaturę :th:
Musashi Opublikowano 21 Stycznia 2008 Opublikowano 21 Stycznia 2008 dokladnie... ....do tego nizszy opor aerodynamiczy czyli mniejszy cx, co ma wplyw na : mniejsze zyzycie paliwa , cichsza jazde, i lepszeosiagi. tak wiec odbadz wycieczke do piwnicy i zamontuj oslony gdzie byc powonny
Gość spedyt Opublikowano 21 Stycznia 2008 Opublikowano 21 Stycznia 2008 http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=15079.0
adadur Opublikowano 21 Stycznia 2008 Opublikowano 21 Stycznia 2008 Dodam że osłona ta ma też wyciszyć nieco silnik. Kolego czaester radzę założyć ją ale zachowaj przy tym "fabryczny montaż" tzn. odpowiednie wkręty tam gdzie powinny być, kołeczki plastykowe, podkładki gumowe i zabezpieczające itp itd to wysztko musi być jak fabryka przewiadziała a twoje problemy z osłoną skończą się raz na zawsze. No chyba że rozwalisz ją gdzieś...
czester Opublikowano 21 Stycznia 2008 Autor Opublikowano 21 Stycznia 2008 Dzieki za odpowiedz wszystkim i sorry za zle umieszczenie tematu, bo stwierdzilem ze diesel ma troche inna specyfikacje niz benzynka. :> to musze spinki zamowic bo juz 20tys zrobilem bez oslony silnika, ktora urwalem w lesie , a strasznie dlugo mi sie teraz silnik grzeje i rownie szybko stygnie na postoju... Pozdrawiam
Musashi Opublikowano 21 Stycznia 2008 Opublikowano 21 Stycznia 2008 hmmm. gdybys nie zauwazyl jest zima za oknem gdy temperatury wskocza powyzej 10-15 C bedzie oki/ no chyba ze termostat jakis wynalazek. a ile km ci sie motorek nagrzewa
adadur Opublikowano 22 Stycznia 2008 Opublikowano 22 Stycznia 2008 Musashi: a ile km ci sie motorek nagrzewa Z całym szacunkiem, nie ma po co rozkręcać dyskucji (bynajmniej narazie) osłona ma być i to zamocowana jak fabryka przewidziała.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się