Bernstein25 Opublikowano 7 Czerwca 2011 Opublikowano 7 Czerwca 2011 Witam Koledzy, noszę się z zamiarem zakupu ori felg aluminiowych w rozmiarze 17'' do swojej Audiczki. Mam swoje typy i kilka z nich spodobało mi się na tyle, że ciężko wybrać ten jeden komplet. Proszę o opinie i spostrzeżenia co lepiej wyglądać będzie na niebieskim Mauritiusie w budzie B6 Limo : Mój faworyt , felga dość często spotykana w B7 w B6 jeszcze nie widziałem : 1. http://motoallegro.pl/oryginal-audi-17-5x112-a4-a6-i1638850644.html 7,5 x 17 H2 ET 45 ; 5 x 112 a Te są naprawdę fajne : 2. http://motoallegro.pl/audi-5x112-et43-7-5-j-wa-centrum-i1635997803.html 3. http://motoallegro.pl/kolo-aluminiowe-audi-vw-kola-a4-a6-17-i1643841019.html 4. http://motoallegro.pl/audi-a4-a6-piekne-felgi-i-opony-nowe-235-45-r17-i1637980401.html 5. http://motoallegro.pl/alufelgi-17-audi-z-oponami-i1605010928.html Doradźcie coś ? Czekam na opinie i sugestie ewentualnie inne ori felgi. Kolejna sprawa , to kwestia "podchodzenia" : - czy taki setup podejdzie do mojego auta : 7,5 x 17 H2 ET 45 ; 5x 112 z oponami 235/45/17 ? Opony nie będą o nic ocierać? W jakich granicach ET szukać felg 7,5J x 17 z oponami 235mm ? (chyba lepiej będzie chronić felgę niż 225mm) ? Obecnie śmigam na ori 16 '' 7 x 16 H2 ET 42 ; 5 x 112 opony 205/55/16 i mniemam że jest to dobry setup na zimę (felgi lekko schowane w nadkolach) - natomiast zastanawia mnie jak w porównaniu z tym co mam obecnie - będzie wyglądał ten zestaw 7,5 x 17 ET 45 , 5 x 112 opony 235/45/17. ET z wariantu felg nr. 1 o 3mm większe - czyli z tego co rozumiem felga schowa się o 3mm do środka. Guma o 30mm szersza - załóżmy że rozejdzie się symetrycznie (tego nie wiem - mniemam) po 15mm na stronę w stosunku do gumy 205mm - więc do nadkola wejdzie mi o 15mm + 3mm z ET = 18mm głębiej niż obecne, a od zewnątrz wyjdzie o 15mm - 3mm z ET = 12mm w porównaniu z tym co mam licząc po szerokości gumy a nie szerokości felgi. Mam chociaż odrobinę racji Panowie - czy jako świerzak na forum - strzeliłem sobie gola moimi pseudo - matematycznymi wyliczeniami ;( ? Jakie ET miały seryjnie wychodzące w B6 17 '' felgi, 43mm ?? Pozdrawiam i czekam na jakieś info do was
lukaszlsw Opublikowano 7 Czerwca 2011 Opublikowano 7 Czerwca 2011 Podejdą bez problemu 7,5j ET 45 będzie lekko schowane w nadkole. Mam dokładnie taki sam rozmiar i szukam dystansu żeby dopasować równo z błotnikiem. Z tych felg zdecydowanie ostatnie, chociaż trochę drogo. I te opony często występują w Runflacie,
ps2snake Opublikowano 7 Czerwca 2011 Opublikowano 7 Czerwca 2011 Moim zdaniem opona za szeroka 215/45 ew 225/45... No ale epiej dac 8J z opona 225/45... ET bedzie ok, zawsze dystans mozna dac. Osobiscie szukal bym jakiegos innego kola bo te szalu nie robia... Zobacz cos z mercedesow,rh, bbs, lorinser- beda robily wiele wieksza robote niz ori
Bernstein25 Opublikowano 8 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 8 Czerwca 2011 Moim zdaniem opona za szeroka 215/45 ew 225/45... No ale epiej dac 8J z opona 225/45... ET bedzie ok, zawsze dystans mozna dac. Osobiscie szukal bym jakiegos innego kola bo te szalu nie robia... Zobacz cos z mercedesow,rh, bbs, lorinser- beda robily wiele wieksza robote niz ori hmm niby czemu za szerokie ? seryjnie A4 B6 wychodzące z salonu z 17'' miały pewnie naciągnięte 235mm tylko czy na 7,5J czy na 8J orientuje się ktoś ?
ps2snake Opublikowano 8 Czerwca 2011 Opublikowano 8 Czerwca 2011 1. koleiny- na szerokich oponach kiepsko bedzie sie jezdzilo 2. za slaby silnik
Bernstein25 Opublikowano 14 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 14 Czerwca 2011 Siema, jak to mówią gusta się zmieniają więc teraz taki felunek biorę pod uwagę jeśli chodzi o 17'': (cenami się nie sugerujcie chodzi o wzór) standardowe pająki , szału nie ma, aczkolwiek bardzo ładne w swej prostocie http://motoallegro.pl/audi-a6-a4-5x112-7-5j17-et-45-oryginal-i1659783495.html a tak prezentuje się na nich Limo w moim kolorze : http://otomoto.pl/audi-a4-1-9tdi-96kw-C18916768.html no i nieśmiertelny S - line http://motoallegro.pl/audi-17-cali-et-43-oryginlane-4-sztuki-i1656341578.html a tutaj auta na nich sedan na 17'' : http://allegro.pl/show_item.php?item=1664121559 sedan na 18'' : http://allegro.pl/show_item.php?item=1649806905 Doradźcie co wybrać ? Chciałbym coś max 17'' ori, bo na 1 BE i 18'' w Wawie to mi dupsko poobija. Pozdrawiam
davidoati Opublikowano 14 Czerwca 2011 Opublikowano 14 Czerwca 2011 No ładne te dwa wzory, ale co tu doradzać już podjąłeś decyzję że chcesz 17 więc wybierz te które Tobie najbardziej pasują kwestia gustu
tomi790 Opublikowano 17 Czerwca 2011 Opublikowano 17 Czerwca 2011 No ładne te dwa wzory, ale co tu doradzać już podjąłeś decyzję że chcesz 17 więc wybierz te które Tobie najbardziej pasują kwestia gustu dokładnie, jak kolega pisze. A o gustach się nie dyskutuje Ja też kiedyś rozważałem wymianę na 17'' ale na razie zostaję przy 16'' bo mam nowe opony
Playa Hater Opublikowano 17 Czerwca 2011 Opublikowano 17 Czerwca 2011 pakuj 18 bo 17 to strata kasy chyba ze na zime(w 18 juz duzo lepiej wyglada b6 na rs6) :szukaj: pozdrawiam
Bernstein25 Opublikowano 20 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 20 Czerwca 2011 pakuj 18 bo 17 to strata kasy chyba ze na zime(w 18 juz duzo lepiej wyglada b6 na rs6) :szukaj: pozdrawiam Siema i co śmigasz na kieleckich ulicach - równych jak stół na 18'' ? ? Bo wiem że dziursko na dziursku, dziurskiem pogania... tak jak u moich rodziców w Ostrowcu, chociaż tyle że drogę nam z O-wca do Kielc robią.... Pozdrawiam
greg2505 Opublikowano 20 Czerwca 2011 Opublikowano 20 Czerwca 2011 też się bałem 18 ale teraz wiem że to był dobry wybór różnica między 17 żadna porównywałem 235/40/18 i 225/45/17 i wybór padł na 18 rs6 c5 polecam mocne felgi także bierz 18 nie będziesz żałował a komfort między 17 a 18 jak napisałem wyżej nieodczuwalny
konus Opublikowano 20 Czerwca 2011 Opublikowano 20 Czerwca 2011 Każdy boi się 18' bo kolega kolegi mówił że strasznie telepie na dziurach... Ja przerzuciłem się z 16' na 18' i zszokowany byłem tylko przez parę pierwszych kilometrów... a do pracy codziennie śmigam takim odcinkiem że kieleckie drogi mogą się schować pod względem ilości dziur i łat Wg mnie nie ma sensu zmieniać koła o jeden rozmiar więcej
greg2505 Opublikowano 20 Czerwca 2011 Opublikowano 20 Czerwca 2011 ja przeszedłem z 15 na 18 i to żaden szok auto dużo lepiej się prowadzi, a dziury i tak omijałem bo szkoda zawiechy
davidoati Opublikowano 20 Czerwca 2011 Opublikowano 20 Czerwca 2011 ja przeszedłem z 15 na 18 i to żaden szok auto dużo lepiej się prowadzi, a dziury i tak omijałem bo szkoda zawiechy Dużo lepiej na prostych drogach i zakrętach a na koleinach jest lipton straszny i nie ma co się oszukiwać
konus Opublikowano 20 Czerwca 2011 Opublikowano 20 Czerwca 2011 na koleinach to i na 16' będzie jak założysz szeroką oponę przesiadłem się z 205/55 r16 na 225/40 r18 i faktycznie troszkę robi autem na koleinach ale na 235/45 r17 byłoby na pewno gorzej
Szefcio Opublikowano 22 Czerwca 2011 Opublikowano 22 Czerwca 2011 17 bedzie git sam przesiadłem się z 205/55/16 na 225/50/17 i różnica jest w odczuwaniu dziur i nierówności i to spora mimo że profil jest mniejszy tylko o połowkę, ale fakt autko fajnie drogi się trzyma na równej nawierzchni. także moim zdaniem to jest wybór umiarkowany co do wyglądu i funkcjonalności.
majkel20 Opublikowano 22 Czerwca 2011 Opublikowano 22 Czerwca 2011 wzór nr 2 lub 3. Trójkę ja mam, mnie się podoba[br]Dopisany: 22 Czerwiec 2011, 13:56_________________________________________________ale tak jak koledzy mówią, 17'' wyglądają na małe kółeczka... 18'' to chyba jednak takie minimum jak chcesz żeby Ci się naprawdę podobało
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się