dixon39 Opublikowano 7 Czerwca 2011 Opublikowano 7 Czerwca 2011 Witam wszystkich. Mam problem tego typu, że jezeli odpalam na zimnym silniku to czasem ladnie zapali a czasem zgasnie i musze go troszke przegazowac po odpaleniu zeby zaczal normalnie chodzic. Ale druga sprawa z tym zwiazana to to ze jezeli rozpoczynam jazde na zimnym silniku i dodaje gazu to strasznie szarpie a czasem wogole nie reaguje na gaz i samochod sie dlawi i sam zwalnia do tego stopnia ze musze wcisnac sprzeglo i dodac gazu zeby nie zgasl to trwa jakies pare sekund. Na goracym silniku 90 stopni podczas ruszania jedzie ok, jak delikatnie przyspieszam to tez jest delikatne szarpniecie w przedziale 2500-3000 obr/min ale jak mu wcisne duzo gazu to na obrotach (przedzial od 2500 - 4000) strasznie szarpie dopoki nie odpuszcze pedalu gazu. W obu tych przypadkach wyglada to tak jakby mial przerwy w dostawie paliwa. Moze sie myle? Od czego zaczac sprawdzac? Z gory dziekuje za odpowiedzi
baraka Opublikowano 7 Czerwca 2011 Opublikowano 7 Czerwca 2011 Sprawdzic cisnienie na pompie,sprawdzic przekaznik sterownaia silnikiem,sprawdzic cewke,badz cewki.przeplywke,lambde..inny dopisza jeszcze pare rzeczy
dixon39 Opublikowano 7 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 7 Czerwca 2011 Przeplywomierz mam dobry bo niedawno wymenilem, a jak byl walniety to auto mimo to nie szarpalo
kaczmar13 Opublikowano 7 Czerwca 2011 Opublikowano 7 Czerwca 2011 w ten sposób podchodząc do sprawy.....to może szklana kula, albo wróżenie z fusów ?? a tak poważnie, to zacznij po prostu od podpięcia Vaga i zobacz co pokaże.
dixon39 Opublikowano 7 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 7 Czerwca 2011 No bede musial tylko ze za bardzo nie mam jak dlatego pytam o rady na poczatek
Siwy981 Opublikowano 8 Czerwca 2011 Opublikowano 8 Czerwca 2011 nie masz jak podpiąć Vag-a to tak będziemy mogli zgadywać ale sprawdzić nie zaszkodzi świec wykręć cewki zapłonowe i świece jak będą miały na porcelanie wzdłuż ciemną pręgę to tak wymieniasz świece koszt ok 152zł i fajki tu koszt ok 110 zł
dixon39 Opublikowano 12 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 12 Czerwca 2011 Dzieki przynajmniej wiem od czego zaczac sprawdzac. Kurcze ostatnio nawet nie mam czasu wejsc na forum a co dopiero zajrzec pod maske Ostatnio nawet zauwazylem ze obroty z deka wzrastaja podczas postoju chyba bede musial jechac na vaga.[br]Dopisany: 10 Czerwiec 2011, 01:03_________________________________________________Jutro vag - zobaczymy co wykaze? :gwizdanie:[br]Dopisany: 10 Czerwiec 2011, 22:15_________________________________________________ ku mojemu zaskoczeniu na vagu wyszlo ze przeplywomierz jest walniety Wymienialem go niedawno Mam zalozony filtr stozkowy niewystarczajaco osloniety od goracego powietrza wiec zasysa gorace i dlatego przeplywka sie zj***la bo zachcialo mi sie kombinowac Panowie moze wiecie gdzie moge kupic tanio przeplywomierz?[br]Dopisany: 12 Czerwiec 2011, 02:03_________________________________________________zaloze oryginalna puche od filtra powietrza i dobry przeplywomierz, zaczne od tego a jak dalej bedzie szarpac i obroty beda skakac to znowu stozek zakladam i kombinuje dalej co z tym fantem zrobic . Zobaczymy
grzes1150 Opublikowano 12 Czerwca 2011 Opublikowano 12 Czerwca 2011 Przepływka nie padła przez gorące powietrze a przez filtr stożkowy nasączony jakimś olejkiem :gwizdanie:
dixon39 Opublikowano 12 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 12 Czerwca 2011 Kurcze mozliwe Byl nasączony jak zakladalem - badziewie [br]Dopisany: 12 Czerwiec 2011, 13:01_________________________________________________Wlasnie wykrecilem i sprawdzilem przeplywomierz i ku mojemu zaskoczeniu czysty i suchy w srodku jak nóweczka, przejechalem bialą chusteczką w srodku i nawet nie byla zabrudzona. Numer przeplywomierza mam taki 280 217 003 czy to jest wlasciwy numer jaki powinien byc w moim modelu audi a4 b5 1.8t AEB 96 rok?
JUZIU Opublikowano 14 Czerwca 2011 Opublikowano 14 Czerwca 2011 chyba masz zły kolego ten przepływomierz bo ja też niedawno wymieniałem i kupiłem ori z aso o nr 0280217112 i pod nim drugi nr 058133471A dodam że mi działe wszystko ok i też mam stożek
dixon39 Opublikowano 18 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 18 Czerwca 2011 Miales racje kolego Juziu Mialem zly przeplywomierz i dlatego tak sie dzialo. Teraz zalozylem o takich samych numerach jak Ty podales i jest ok, tyle ze znowu mam zalozoną ori puche z filtrem powietrza Silnik pracuje rowniutko ale jestem pewien ze auto nie jest takie zrywne jak na stozku. Nie ma to jak stozek
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się