Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

[B5 AEB] Jaki zawias gwintowany do a4


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Panowie mam w swojej :a4fan: zawieszenie firmy Technix. Sprawuje sie dobrze fajnie trzyma autko drogi prezentuje sie tez ok ale mysle o gwincie...w sumie chce wyprzedzic problemy ktore beda w zimie bo mieszkam poza miastem a dojazd do pracy moze stac sie problemem...mozecie cos polecic jakas firme? ktos ma u siebie gwint? jaka jest roznica wysokosci miedzy minimum a maximum przy takim zawiasie?

Tak przy okazji jak wyglada zabieg regulacji zawieszenia gwintowanego..nie mialem stycznosci z czyms takim wiec jesli ktos z was ma jakies doswiadczenie z takim zawiasem i konkretna firma prosze pisac

Opublikowano

Ja mam gwinta fk, w tej chwili roznica miedzy seria a skreconym gwintem to okolo 8cm w dol przod i tyl a moge jeszcze polozyc przod o 6cm a tyl o 3cm wiec zakres regulacji jest ogromny

Jezdzilem kiedys na kicie czyli sportowy amor i sportowa sprezyna i bylo twardo, nawet czasami za bardzo, na gwincie im nizej to sprezyna luzniejsza, dociska ja tylko masa auta, zmienia sie zakres skoku amorka i szczerze mowiac czuc ze auto jest sztywne ale nie jest az tak twarde

Przeswit regulujesz za pomoca nakretek na amortyzatorze, im nakretka nizej to i auta bardziej siada, zeby pobawic sie gwintem musisz sciagnac kolo i masz latwy dostep, pamietaj zeby gwint zabezpieczyc jakims dobrym smarowidlem :good:

Opublikowano

chodzi mi głównie o to żeby auto między lato a zima regulować na maxa.przy tym zawieszeniu jakie mam jest twardo i aż za bardzo jak dla mnie.ile taki zawias jaki masz u siebie trzeba zapłacić. W grę wchodzi oczywiście nowe zawieszenie.

Opublikowano

Pisz do uzytkownika <b>Kawul</b>, posiadal on kiedys nowe zawieszenia fk w dobrej cenie

Jak podkrecisz gwint do gory na zime to tez bedziesz mial twardo, bo raz masa auta bedzie sciskala sprezyne a dwa nakretki na gwincie ale jak bardzo jest twardo przy prawie maksymalnym podniesieniu gwinta to nie wiem bo nigdy w tamta strone nie krecilem :decayed:

Niech ktos napisze kto takie cuda testowal, czy jest jak na serii czy jak na sportowym zawieszeniu

Opublikowano

bardziej chodzi mi o przeswit a nie o twardosc :D

tak tylko ze jak podkrecisz gwint na zime i zrobi sie beton a nie zawias to raczej trudno tak jezdzic po koleinach, dziurach itp

Opublikowano

tak naprawdę to jeśli chcesz kupić nowy zawias to pewnie kluczem do wyboru będzie cena. Najtańsze typu TA Technix zapłaciś chyba około 1000 zł a jak będziesz chciał zakupić H&R, Koni czy np KW to pewnie cena TA T. x 3 nawet wyjdzie. Kwestia zasobności portfela.

Ja z przodu mam Koninę z regulacją tłumienia (kupiona używka) a z tyłu amory MTS Technik ze sprężyną 1BA i daje mi to spory zakres regulacji.

z gwintu Koni jestem bardzo zadowolony, szczerze polecam.

Opublikowano

tak naprawdę to jeśli chcesz kupić nowy zawias to pewnie kluczem do wyboru będzie cena. Najtańsze typu TA Technix zapłaciś chyba około 1000 zł a jak będziesz chciał zakupić H&R, Koni czy np KW to pewnie cena TA T. x 3 nawet wyjdzie. Kwestia zasobności portfela.

Ja z przodu mam Koninę z regulacją tłumienia (kupiona używka) a z tyłu amory MTS Technik ze sprężyną 1BA i daje mi to spory zakres regulacji.

z gwintu Koni jestem bardzo zadowolony, szczerze polecam.

ta technix mozna nowke ze sklepu za 800-850zl wyrwac :cool1::wink4:

oczywiscie mowie o osce :hi:

Opublikowano

w ramach małych wykopek :decayed:

warto kupić gwint FK/MTS/TA-technix za ok 1200 PLN? bardzo twardo jest na czymś takim? w poprzednim aucie miałem sportowe amory + sprężyny obniżające i było meeega twardo, czy na którymś z tych gwintów będzie lepiej?

Opublikowano

ktos ma u siebie gwint?

prawie cały B5 Battalion jeździ na gwintach, a ty pytasz czy ktoś ma u siebie :decayed:

ja mam KW i z własnego doświadczenia polecam ci coś używanego i markowego niż gwint z najniższej półki za 1000 zł

Opublikowano

witam , a jak jest z trwałością elementów zawieszenia po wymianie na zawieszenie gwintowane? chodzi mi o tuleje wahaczy itp.szybciej się zużywaja , czy lepiej sobie odpuścić ten temat w PL

Opublikowano

Zawieszenie na pewno dostanie bardziej po d*pie.Druga sprawa to drogi są coraz lepsze a gwinty coraz tańsze.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...