kuaudi Opublikowano 9 Czerwca 2011 Opublikowano 9 Czerwca 2011 Witam Problem mojego autka polega na tym iż po przejechaniu około 120 kilometrów zaczyna mi świecić kontrolka płynu chłodzącego termostat sprawdzony i wymieniony a pozatym jak stoję w korku jakieś 30 minut nie słychać by włączył się wiatrak przy chłodnicy normalnie się kręci wisko ale chyba jak jest 30 stopni na zewnątrz powinno szybciej wydaje mi się że to czujnik może nawalił proszę o jakieś rady.
malinek21 Opublikowano 9 Czerwca 2011 Opublikowano 9 Czerwca 2011 No to dlaczego go nie sprawdzisz??VAG i jazda kurde dawno nie bawiłem sie VAGIEM i niepamiętam która to grupa.
kuaudi Opublikowano 9 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 9 Czerwca 2011 Vagiem byl sprawdzany niby ok temperatura idealna 90 jak złapie to trzyma ale dlaczego zaczyna migać po tych 120 kilometrach? i to wisko mnie martwi bo nie wiem czy tak powinno być wydaje mi się że nie ale jestem laikiem w tych sprawach
pawlopwl Opublikowano 9 Czerwca 2011 Opublikowano 9 Czerwca 2011 skoro temp dobra to może za mało tego płynu jest?
kuaudi Opublikowano 9 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 9 Czerwca 2011 płynu jest na max delikatnie więcej jakiś centymetr może patrzyłem na innych forach ale takiego przypadku nie było jestem w kropce :wallbash:
goldi Opublikowano 9 Czerwca 2011 Opublikowano 9 Czerwca 2011 Kontrolką sie nie przejmuj może czujnik wariuje ten w zbiorniczku skoro płynu masz ok bardziej bym sie przyjrzał wisco generalnie przy tych temperaturach i jak włączysz klimę oba wiatraki powinny śmigać mocno
rafalekx Opublikowano 14 Czerwca 2011 Opublikowano 14 Czerwca 2011 Spokojnie cały czas chodzi jeden wiatrak i wcale nie powinien chodzić szybciej, drugi włączy się jak odpalisz klimę A tak cały czas chodzi tylko jeden i raczej nie chodzi szybciej, a już na bank nie będzie go słychać jakoś głośniej. Z tą kontrolką to faktycznie czujnik jakiś może być Jak chcesz to na PW dam Ci namiary na kogoś z LRA kto Audi ma w paluszku i powinien pomóc
kuaudi Opublikowano 16 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 16 Czerwca 2011 Byłem u elektryka stwierdził że to czujnik w zbiorniku wyrównawczym wymieniony zbiornik i dalej to samo po około 100km zaczyna migać kontrolka od temperatury i stanu cieczy chłodzącej :wallbash:javascript:void(0);
marcin k Opublikowano 16 Czerwca 2011 Opublikowano 16 Czerwca 2011 siema miałem taki sam problem w a4 b5 95 po wymianie rozrządu tylko gdy tylko przejechałem 10km to temperatura skakała na 110 stopni i więcej .wszystko sprawdziliśmy z znajomym i padło na czujnik temperatury cieczy chłodzącej kupiłem używkę na szrocie za 20zl bo nie chciało mi się czekać na nowy z allegro 35zł i po bólu.jest kilka rodzajow czujnik takze przed kupnem musisz sprawdzic jaki masz (koniecznie na zimnym silniku). teraz tez mam problem w swoim 2,5tdi z tym czujnikiem stary nieorginalny pokazuje zle na zimnym potrafi pokazac 80-90stopni ale poza 90 nie wychodzi nigdy podczas nawet bardzo długiej trasy,wymienilem na orginal wszystko ok tylko mam problem z odpalaniem czasem nawet krece 15s a na nieorginalnym odrazu odpalał.na ten czas mam nieorginalny bo mnie to wkurzało to moja sprawa w innym temacie ale nadal pozostaje nierozwiązana
malinek21 Opublikowano 17 Czerwca 2011 Opublikowano 17 Czerwca 2011 To jest wina czujnika widocznie żle Ci pokazuje temperaturę na zimnym.Bo sterownik pobiera informacje z czujnika temperatury płynu chłodzącego jaka jest temperatura silnika.Jak silnik jest zimny to jest ustalana dawka paliwa większa żeby lepiej zapalił i tu raczej jest problem tak że sprawdz czujnik na zimnym silniku jaka jest wartość.
darkopolo Opublikowano 22 Czerwca 2011 Opublikowano 22 Czerwca 2011 Moim zdaniem przyczyna jest inna niż czujnik temperatury cieczy,ale jężeli chcesz go sprawdzić czy jest ok proponuję lekturę: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=18478.0 Możesz też sprawdzić na klimatroniku o ile masz.Kanał 49-temperatura cieczy.
osax Opublikowano 22 Czerwca 2011 Opublikowano 22 Czerwca 2011 Miałem kiedyś podobny problem. Wymiana czujnika ani termostatu nic nie dały. Nawet zimą rano już przed odpaleniem pokazywał temperaturę 120 stopni. Okazało się, że procesor w liczniku był uszkodzony. Koszt procesora z wymianą 300 PLN i od kilku miesięcy mam spokój. Podjedź do dobrego elektronika samochodowego - u mnie wymontował licznik, podłączył pod jakiś "tester" i od razu postawił diagnozę.
malinek21 Opublikowano 22 Czerwca 2011 Opublikowano 22 Czerwca 2011 Za 300 zł to mam nowy licznik z Fisem z auto złomu.
osax Opublikowano 22 Czerwca 2011 Opublikowano 22 Czerwca 2011 Ale nikt Ci na niego gwarancji nie da a ja za tą kasę mam 12 miesięcy spokoju :gwizdanie: Też rozważałem zakup czegoś używanego ale jakoś nie mogłem trafić czegoś co będzie pasowało. Jak się dowiedziałem, że za tą kasę mogę naprawić licznik i mieć na naprawę gwarancję to długo się nie zastanawiałem.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się