prostacz Opublikowano 9 Czerwca 2011 Opublikowano 9 Czerwca 2011 Witam.Moj problem wyglada tak: Od pewnego czasu zapala mi sie kontrolka check engine ale z autem nic sie nie dzieje po czym np po przejechaniu 1000km sama gasnie za jakis czas znow sie zapala itd.Po vagowaniu pojawial sie tylko zawsze 1 blad-niski prog wydajnosci katalizatora.Jednak dzis po przejechaniu kilku km kontrolka check engine zaczela migac i auto wogle nie mam mocy oraz szarpie przy dodawaniu gazu.Na biegu jalowym trzesie troche autem. Dodatkowo kiedy podnioslem maske i sciagnalem sobie oslonke silnika zobaczylem urwany przewod ten na zdjeciu(czy ktos moze mi podac nr seryjny tej czesci i czy to rowniez moze miec wplyw na check engine i ww objawy ?) Uploaded with ImageShack.us
Horas91 Opublikowano 9 Czerwca 2011 Opublikowano 9 Czerwca 2011 Może nie mam racji, ale znając ten samochód i to, że nim trzęsie, to obstawiłbym cewkę zapłonową Sprawa numer 2, o który przewód chodzi? Bo ja na tym zdjęcie nic nie widzę. Pozdrawiam
grzes1150 Opublikowano 9 Czerwca 2011 Opublikowano 9 Czerwca 2011 ...czy to rowniez moze miec wplyw na check engine i ww objawy ?) Tak, może to mieć wpływ na opisane objawy. A teraz na Vagu przy mrugającym checku co wypluło? może cewka padła?
prostacz Opublikowano 9 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 9 Czerwca 2011 Jutro dopiero pojade na vag,prosilbym natomiast o nr tej czesci
fahur Opublikowano 9 Czerwca 2011 Opublikowano 9 Czerwca 2011 Odnośnie nr części, to niestety musisz kupić cały przewód ssący, czyli: 06B 129 627 AB (ok. 160PLN w ASO). Ewentualnie możesz się pokusić o wykonanie modu układu odpowietrzenia klawiatury. Więcej tu (polecam przeczytać cały wątek): http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=168654.0 Co do szarpania, to odpal samochód i po jakimś czasie (15 min) zobacz, czy któraś z cewek (jedna lub więcej) nie będzie chłodniejsza od reszty. Ta(e) chłodniejsza będzie do wymiany. Możesz też spróbować zapisać się na akcję serwisową do ASO na wymianę cewek :-)
Rafal-L Opublikowano 9 Czerwca 2011 Opublikowano 9 Czerwca 2011 Twoje problemy moga tez sie objawiac wlasnie uszkodzonym ukladem powietrza tzn. odmą ktora masz na zdjeciu
prostacz Opublikowano 10 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 10 Czerwca 2011 Moglby mi ktos pokazac z etki jak ten przewod ssacy wyglada?Bo odme wymienialem jakis czas temu ale to bylo ponizej tego urwanego miejsca(tego trojnika czy jak to nazwac)
itor Opublikowano 10 Czerwca 2011 Opublikowano 10 Czerwca 2011 Moglby mi ktos pokazac z etki jak ten przewod ssacy wyglada?Bo odme wymienialem jakis czas temu ale to bylo ponizej tego urwanego miejsca(tego trojnika czy jak to nazwac) http://allegro.pl/rura-dolotu-audi-a4-vw-passat-b5-fl-2-0-alt-i1630690110.html
prostacz Opublikowano 10 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 10 Czerwca 2011 problem zdiagnozowany to cewka nr 2.przy okazji robienia dolotu zobaczylem maly wyciek plynu chlodzniczego ponizej tej rury dolotowej na takim plastiku z tylu silnika.. Teraz problem skad to wziasc...
itor Opublikowano 10 Czerwca 2011 Opublikowano 10 Czerwca 2011 problem zdiagnozowany to cewka nr 2.przy okazji robienia dolotu zobaczylem maly wyciek plynu chlodzniczego ponizej tej rury dolotowej na takim plastiku z tylu silnika.. Teraz problem skad to wziasc... kolego co ty chcesz wziac napisz dokladnie
prostacz Opublikowano 10 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 10 Czerwca 2011 nie wiem jak to sie nazywa..ciezko sie tam dostac i cokolwiek zobaczyc ,spisalem nr czesci ale nei wiem czy to ten napewno nr 06B 121 133 To taki plastik z tylu silnika podobny do tego z przodu.
itor Opublikowano 10 Czerwca 2011 Opublikowano 10 Czerwca 2011 06B 121 133 krociec od chlodzenia silnika kupisz w ASO koniecznie wymien tez te peknieta rurke przy odmie bo tam ssie lewe powietrze
alquere Opublikowano 13 Czerwca 2011 Opublikowano 13 Czerwca 2011 Miałem podobne objawy, szarpanie i spadek mocy do tego spod maski dochodziło świszczenie. Pęknięty okazał się wąż gumowy ten mocno zagięty łączący się z przepustnicą, pękł praktycznie na całej długości. Główny objaw to telepanie silnikiem zaraz po uruchomieniu, ustawało po jakichś 30s. Błąd jaki miałem to: 17536 - Fuel Trim; Bank 1 (Mult) System too Lean P1128 - 001 - Upper Limit Exceeded Raz zaświeciło kontrolkę checkengine. Podpiąłem kompa na uruchomionym silniku (równo pracował) skasowałem błąd i od razu po skasowaniu zaczął telepać silnikiem. Po uszczelnieniu tego wężyka jest już ok ale muszę go wymienić na nowy bo nie wiem ile te łatanie wytrzyma
prostacz Opublikowano 15 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 15 Czerwca 2011 A wiesz ze tez slyszalem ostatnio jakis swost u mnie?Kora to jest dokladnie rura?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się