Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 ALT] Dziwne szarpanie-pomocy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.Moj problem wyglada tak:

Od pewnego czasu zapala mi sie kontrolka check engine ale z autem nic sie nie dzieje po czym np po przejechaniu 1000km sama gasnie za jakis czas znow sie zapala itd.Po vagowaniu pojawial sie tylko zawsze 1 blad-niski prog wydajnosci katalizatora.Jednak dzis po przejechaniu kilku km kontrolka check engine zaczela migac i auto wogle nie mam mocy oraz szarpie przy dodawaniu gazu.Na biegu jalowym trzesie troche autem.

Dodatkowo kiedy podnioslem maske i sciagnalem sobie oslonke silnika zobaczylem urwany przewod ten na zdjeciu(czy ktos moze mi podac nr seryjny tej czesci i czy to rowniez moze miec wplyw na check engine i ww objawy ?)

zdjcie0109x.jpg

Uploaded with ImageShack.us

Opublikowano

Może nie mam racji, ale znając ten samochód i to, że nim trzęsie, to obstawiłbym cewkę zapłonową :)

Sprawa numer 2, o który przewód chodzi? Bo ja na tym zdjęcie nic nie widzę.

Pozdrawiam

Opublikowano

...czy to rowniez moze miec wplyw na check engine i ww objawy ?)

Tak, może to mieć wpływ na opisane objawy. A teraz na Vagu przy mrugającym checku co wypluło? może cewka padła?

Opublikowano

Odnośnie nr części, to niestety musisz kupić cały przewód ssący, czyli: 06B 129 627 AB (ok. 160PLN w ASO).

Ewentualnie możesz się pokusić o wykonanie modu układu odpowietrzenia klawiatury. Więcej tu (polecam przeczytać cały wątek):

http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=168654.0

Co do szarpania, to odpal samochód i po jakimś czasie (15 min) zobacz, czy któraś z cewek (jedna lub więcej) nie będzie chłodniejsza od reszty. Ta(e) chłodniejsza będzie do wymiany.

Możesz też spróbować zapisać się na akcję serwisową do ASO na wymianę cewek :-)

Opublikowano

Twoje problemy moga tez sie objawiac wlasnie uszkodzonym ukladem powietrza tzn. odmą ;) ktora masz na zdjeciu

Opublikowano

Moglby mi ktos pokazac z etki jak ten przewod ssacy wyglada?Bo odme wymienialem jakis czas temu ale to bylo ponizej tego urwanego miejsca(tego trojnika czy jak to nazwac)

Opublikowano

problem zdiagnozowany to cewka nr 2.przy okazji robienia dolotu zobaczylem maly wyciek plynu chlodzniczego ponizej tej rury dolotowej na takim plastiku z tylu silnika..

Teraz problem skad to wziasc...

Opublikowano

problem zdiagnozowany to cewka nr 2.przy okazji robienia dolotu zobaczylem maly wyciek plynu chlodzniczego ponizej tej rury dolotowej na takim plastiku z tylu silnika..

Teraz problem skad to wziasc...

kolego co ty chcesz wziac napisz dokladnie

Opublikowano

nie wiem jak to sie nazywa..ciezko sie tam dostac i cokolwiek zobaczyc ,spisalem nr czesci ale nei wiem czy to ten napewno nr

06B 121 133 To taki plastik z tylu silnika podobny do tego z przodu.

Opublikowano

06B 121 133

krociec od chlodzenia silnika

kupisz w ASO

koniecznie wymien tez te peknieta rurke przy odmie bo tam ssie lewe powietrze

Opublikowano

Miałem podobne objawy, szarpanie i spadek mocy do tego spod maski dochodziło świszczenie. Pęknięty okazał się wąż gumowy ten mocno zagięty łączący się z przepustnicą, pękł praktycznie na całej długości. Główny objaw to telepanie silnikiem zaraz po uruchomieniu, ustawało po jakichś 30s. Błąd jaki miałem to:

17536 - Fuel Trim; Bank 1 (Mult) System too Lean

P1128 - 001 - Upper Limit Exceeded

Raz zaświeciło kontrolkę checkengine. Podpiąłem kompa na uruchomionym silniku (równo pracował) skasowałem błąd i od razu po skasowaniu zaczął telepać silnikiem.

Po uszczelnieniu tego wężyka jest już ok ale muszę go wymienić na nowy bo nie wiem ile te łatanie wytrzyma :wink4:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...