Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

[ALL] Które grupy logować w A6 2,7 TDI w celu zrobienia kompletnych logów?/błędy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, z racji tego iż silniki 2.7 i 3.0 TDI CR różnią się od starszych czyli 2.5, 1.9 itd chciałbym wiedzieć które grupy zlogować aby zrobić kompletne logi??

Opublikowano

004 008 010 011 dyn, to najwazniejsze chyba

Opublikowano

kiedyś Przemo pisał takie coś..

W tym silniku do grup 001 i 004 trzeba zalogowac 020 - korelują ze sobą.

Opublikowano

Filipoo potwierdz mi czy Twoj silnik to BPP ???

Opublikowano

Filipoo potwierdz mi czy Twoj silnik to BPP ???

tak Filip ma BPP

Opublikowano

Dla tego silnika logujesz te same grupy co normalnie dla TDI.

Plus faktycznie trzeba zalogowac grupe 022 ( nie 020 - musialem strzelic literowke - 020 pokazuje stan klimatyzacji :)) dynamicznie i statycznie.

Jest tez wiele innych grupe, ktore diagnozują cisnienia na szynie common raila oraz cisnienia doladowania czy chociazby stan FAPa, innych niz te do ktorych przywyklismy. :)

Opublikowano

kompletnych logów jeszcze nie zdążyłem zrobić, ale w silniku pokazuje mi takie błędy:

Saturday,11,June,2011,13:02:25:36838

VCDS Version: Release 10.6.2

3 Faults Found:

012597 - Intake Manifold Runner Control: Lower Stop not Reached

P3135 -- 001 -- Upper Limit Exceeded - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00100001

Fault Priority: 0

Fault Frequency: 1

Time Indication: 0

Date: 2011.05.27

Time: 08:56:02

Freeze Frame:

RPM: 756 /min

Torque: 31.2 Nm

Speed: 0.0 km/h

Voltage: 13.76 V

Duty Cycle: 88.8 %

Duty Cycle: 80.9 %

Duty Cycle: 80.9 %

008201 - Intake Manifold Flap; Bank 1: Short to Ground

P2009 -- 004 -- No Signal/Communication - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00100100

Fault Priority: 0

Fault Frequency: 2

Time Indication: 0

Date: 2011.06.10

Time: 16:20:30

Freeze Frame:

RPM: 756 /min

Torque: 23.4 Nm

Speed: 0.0 km/h

Voltage: 14.14 V

Duty Cycle: 0.4 %

Duty Cycle: 80.1 %

Duty Cycle: 79.7 %

004262 - Position Sensor for Intake Air Regulating Flap: Signal too Low

P10A6 -- 001 -- Upper Limit Exceeded - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00100001

Fault Priority: 0

Fault Frequency: 3

Time Indication: 0

Date: 2011.06.10

Time: 16:20:30

Freeze Frame:

RPM: 756 /min

Torque: 23.4 Nm

Speed: 0.0 km/h

Voltage: 14.14 V

Duty Cycle: 0.4 %

Duty Cycle: 80.1 %

Duty Cycle: 79.7 %

Readiness: 0 0 0 0 0

pierwszy 2 błędy to coś z kolektorem- czyżby to słynne klapy kolektora w silnikach 2,7/3,0 TDI :gwizdanie:

trzeba będzie chyba sprawę porządnie naprawić na dłuższy czas

a trzeci to coś z wentylatorem :mysli:

Opublikowano

Kurde, też mi wczoraj zapaliła się żółta kontrolka :(

012597 - Intake Manifold Runner Control: Lower Stop not Reached

P3135 -- 001 -- Upper Limit Exceeded

Freeze Frame:

Fault Status: 01100001

Fault Priority: 0

Fault Frequency: 9

Mileage: 150728 km

Time Indication: 0

Freeze Frame:

RPM: 1008 /min

Torque: 113.1 Nm

Speed: 0.0 km/h

Voltage: 14.21 V

Duty Cycle: 88.8 %

Duty Cycle: 70.6 %

Duty Cycle: 70.2 %

Readiness: 1 1 0 0 0

Opublikowano

wczoraj wziąłem się za problem z klapami, zdjąłem obudowę silnika i zauważyłem, że jedno z cięgien (strona pasażera) spadło z plastikowej kulki sterującej klapami. O dziwo po użyciu widelca nałożyłem cięgno z powrotem i bardzo mocno siedzi, nie wiem, tylko w jaki sposób spadło z niej. Stało się to po dość długim podjeździe pod górę w Karpaczu. Być może na jakimś wertepie. na razie mam spokój, zobaczymy na jak długo :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...