filip1001 Opublikowano 10 Czerwca 2011 Opublikowano 10 Czerwca 2011 Witam, z racji tego iż silniki 2.7 i 3.0 TDI CR różnią się od starszych czyli 2.5, 1.9 itd chciałbym wiedzieć które grupy zlogować aby zrobić kompletne logi??
lukjar7 Opublikowano 10 Czerwca 2011 Opublikowano 10 Czerwca 2011 004 008 010 011 dyn, to najwazniejsze chyba
antonio Opublikowano 10 Czerwca 2011 Opublikowano 10 Czerwca 2011 kiedyś Przemo pisał takie coś.. W tym silniku do grup 001 i 004 trzeba zalogowac 020 - korelują ze sobą.
przemik Opublikowano 10 Czerwca 2011 Opublikowano 10 Czerwca 2011 Filipoo potwierdz mi czy Twoj silnik to BPP ???
antonio Opublikowano 10 Czerwca 2011 Opublikowano 10 Czerwca 2011 Filipoo potwierdz mi czy Twoj silnik to BPP ??? tak Filip ma BPP
przemik Opublikowano 10 Czerwca 2011 Opublikowano 10 Czerwca 2011 Dla tego silnika logujesz te same grupy co normalnie dla TDI. Plus faktycznie trzeba zalogowac grupe 022 ( nie 020 - musialem strzelic literowke - 020 pokazuje stan klimatyzacji ) dynamicznie i statycznie. Jest tez wiele innych grupe, ktore diagnozują cisnienia na szynie common raila oraz cisnienia doladowania czy chociazby stan FAPa, innych niz te do ktorych przywyklismy.
filip1001 Opublikowano 11 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 11 Czerwca 2011 kompletnych logów jeszcze nie zdążyłem zrobić, ale w silniku pokazuje mi takie błędy: Saturday,11,June,2011,13:02:25:36838 VCDS Version: Release 10.6.2 3 Faults Found: 012597 - Intake Manifold Runner Control: Lower Stop not Reached P3135 -- 001 -- Upper Limit Exceeded - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100001 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 1 Time Indication: 0 Date: 2011.05.27 Time: 08:56:02 Freeze Frame: RPM: 756 /min Torque: 31.2 Nm Speed: 0.0 km/h Voltage: 13.76 V Duty Cycle: 88.8 % Duty Cycle: 80.9 % Duty Cycle: 80.9 % 008201 - Intake Manifold Flap; Bank 1: Short to Ground P2009 -- 004 -- No Signal/Communication - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100100 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 2 Time Indication: 0 Date: 2011.06.10 Time: 16:20:30 Freeze Frame: RPM: 756 /min Torque: 23.4 Nm Speed: 0.0 km/h Voltage: 14.14 V Duty Cycle: 0.4 % Duty Cycle: 80.1 % Duty Cycle: 79.7 % 004262 - Position Sensor for Intake Air Regulating Flap: Signal too Low P10A6 -- 001 -- Upper Limit Exceeded - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100001 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 3 Time Indication: 0 Date: 2011.06.10 Time: 16:20:30 Freeze Frame: RPM: 756 /min Torque: 23.4 Nm Speed: 0.0 km/h Voltage: 14.14 V Duty Cycle: 0.4 % Duty Cycle: 80.1 % Duty Cycle: 79.7 % Readiness: 0 0 0 0 0 pierwszy 2 błędy to coś z kolektorem- czyżby to słynne klapy kolektora w silnikach 2,7/3,0 TDI :gwizdanie: trzeba będzie chyba sprawę porządnie naprawić na dłuższy czas a trzeci to coś z wentylatorem
Pzwmichal Opublikowano 15 Sierpnia 2011 Opublikowano 15 Sierpnia 2011 Kurde, też mi wczoraj zapaliła się żółta kontrolka 012597 - Intake Manifold Runner Control: Lower Stop not Reached P3135 -- 001 -- Upper Limit Exceeded Freeze Frame: Fault Status: 01100001 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 9 Mileage: 150728 km Time Indication: 0 Freeze Frame: RPM: 1008 /min Torque: 113.1 Nm Speed: 0.0 km/h Voltage: 14.21 V Duty Cycle: 88.8 % Duty Cycle: 70.6 % Duty Cycle: 70.2 % Readiness: 1 1 0 0 0
antonio Opublikowano 15 Sierpnia 2011 Opublikowano 15 Sierpnia 2011 klapy kolektora do regenracji w http://az.gda.pl/
Pzwmichal Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Opublikowano 22 Sierpnia 2011 wczoraj wziąłem się za problem z klapami, zdjąłem obudowę silnika i zauważyłem, że jedno z cięgien (strona pasażera) spadło z plastikowej kulki sterującej klapami. O dziwo po użyciu widelca nałożyłem cięgno z powrotem i bardzo mocno siedzi, nie wiem, tylko w jaki sposób spadło z niej. Stało się to po dość długim podjeździe pod górę w Karpaczu. Być może na jakimś wertepie. na razie mam spokój, zobaczymy na jak długo
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się