iktorn_s Opublikowano 12 Czerwca 2011 Opublikowano 12 Czerwca 2011 Witam. Ponizej znaduja sie błedy. Prosze o analize oraz w miare mozliowsci okreslenie rodzaju usterki. Dziekuje za pomoc. 16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected P0300 - 001 - Upper Limit Exceeded 16686 - Cylinder 2 Misfire Detected P0302 - 001 - Upper Limit Exceeded 17763 - Cylinder 1 Ignition Circuit: Open Circuit P1355 - 004 - No Signal/Communication - Intermittent 17766 - Cylinder 2 Ignition Circuit: Open Circuit P1358 - 004 - No Signal/Communication - Intermittent 17769 - Cylinder 3 Ignition Circuit: Open Circuit P1361 - 004 - No Signal/Communication - Intermittent 17772 - Cylinder 4 Ignition Circuit: Open Circuit P1364 - 004 - No Signal/Communication - Intermittent
itor Opublikowano 12 Czerwca 2011 Opublikowano 12 Czerwca 2011 Witam. Ponizej znaduja sie logi. Prosze o analize oraz w miare mozliowsci okreslenie rodzaju usterki. Dziekuje za pomoc. 16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected P0300 - 001 - Upper Limit Exceeded 16686 - Cylinder 2 Misfire Detected P0302 - 001 - Upper Limit Exceeded 17763 - Cylinder 1 Ignition Circuit: Open Circuit P1355 - 004 - No Signal/Communication - Intermittent 17766 - Cylinder 2 Ignition Circuit: Open Circuit P1358 - 004 - No Signal/Communication - Intermittent 17769 - Cylinder 3 Ignition Circuit: Open Circuit P1361 - 004 - No Signal/Communication - Intermittent 17772 - Cylinder 4 Ignition Circuit: Open Circuit P1364 - 004 - No Signal/Communication - Intermittent to sa bledy nie logi cewki zrobily papa - masz jakies objawy, moze to stare zapamietane bledy?
iktorn_s Opublikowano 12 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 12 Czerwca 2011 Juz poprawiłem. Tak sobie myśłaełm. Co roku padała ami jedna a ja wymieniałem je pojedynczo.. choc kazdy mówił ze powinnac sie wymienic cały komplet za jedna robota bo na raty to i tak sie nie da... Czy to prawda??? Objawy to ze silniki nie równo pracuje oraz miga kontolka pomarcznaczowa check engine i brak mocy. A czy to mozliwe aby padly wszystkie naraz??? Ty bedziej ze rok temu wyminilem 1 lub 2 (nie pamietma )
itor Opublikowano 12 Czerwca 2011 Opublikowano 12 Czerwca 2011 Juz poprawiłem. Tak sobie myśłaełm. Co roku padała ami jedna a ja wymieniałem je pojedynczo.. choc kazdy mówił ze powinnac sie wymienic cały komplet za jedna robota bo na raty to i tak sie nie da... Czy to prawda??? Objawy to ze silniki nie równo pracuje oraz miga kontolka pomarcznaczowa check engine i brak mocy. A czy to mozliwe aby padly wszystkie naraz??? Ty bedziej ze rok temu wyminilem 1 lub 2 (nie pamietma ) odpal auto na benzynie, podepnij vaga i w kanalach 014 015 016 zobaczy czy i na ktorych cylindrach wypadaja zaplony potem to samo zrob na LPG
iktorn_s Opublikowano 12 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 12 Czerwca 2011 Dzieki za porade ale nie jestem az tak zaawansoiwany w VAGu CZy mozesz mi podac jakie operacje mam zrobic ww VAGu aby sprawdzić kanały 014 015 016 prosze???
grzes1150 Opublikowano 12 Czerwca 2011 Opublikowano 12 Czerwca 2011 Wypadanie zapłonów na wszystkich cylindrach to raczej nie problem z cewkami.
itor Opublikowano 12 Czerwca 2011 Opublikowano 12 Czerwca 2011 Dzieki za porade ale nie jestem az tak zaawansoiwany w VAGu CZy mozesz mi podac jakie operacje mam zrobic ww VAGu aby sprawdzić kanały 014 015 016 prosze??? wchodzisz w engine potem 08 potem 015 016 podczas pracy w okienkach w tych podgrupach powinno byc 0 (zero) grzes1150 - dlatego chce zeby zrobil to tez na LPG wtedy wykluczy sie cisnienie paliwa, pompe czy wtryskiwacze:)
iktorn_s Opublikowano 12 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 12 Czerwca 2011 oki ide to zorbic. Wracam na forum za 10-15 minut dzieki bardzo za pomoc
itor Opublikowano 12 Czerwca 2011 Opublikowano 12 Czerwca 2011 oki ide to zorbic. Wracam na forum za 10-15 minut dzieki bardzo za pomoc ok tylko skasuj bledy
grzes1150 Opublikowano 12 Czerwca 2011 Opublikowano 12 Czerwca 2011 Dzieki za porade ale nie jestem az tak zaawansoiwany w VAGu CZy mozesz mi podac jakie operacje mam zrobic ww VAGu aby sprawdzić kanały 014 015 016 prosze??? Wchodzisz w silnik / bloki pomiarowe / i w okienku po lewej wybierasz w które bloki chcesz zaglądnąć
iktorn_s Opublikowano 12 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 12 Czerwca 2011 Juz jestem i mam takie wiadomosci dla was. Jak skasowalem błeedy to w blokach 014, 015, 016 było "0" ale jak dodałem gazu i wyskoczyły błedy wraz z migajaca kontrolka check engine to wtedy zamisat zera zacztynało sie liczenie od 1 do chyba 300 i potem znowu od zera // taka sama sytuacja na gazie
itor Opublikowano 12 Czerwca 2011 Opublikowano 12 Czerwca 2011 Juz jestem i mam takie wiadomosci dla was. Jak skasowalem błeedy to w blokach 014, 015, 016 było "0" ale jak dodałem gazu i wyskoczyły błedy wraz z migajaca kontrolka check engine to wtedy zamisat zera zacztynało sie liczenie od 1 do chyba 300 i potem znowu od zera // taka sama sytuacja na gazie a ile maja przejechane swiece i jakie masz trzy elektrodowe?
iktorn_s Opublikowano 12 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 12 Czerwca 2011 Świece zminalem doslowanie rok temu cały komplet raz z 1 lub 2 cewkami (ale raczej jedna cekwa). Nie mam pojecia ilu elektrodowe// a przejechane beda miały okolo 20tys
itor Opublikowano 12 Czerwca 2011 Opublikowano 12 Czerwca 2011 Świece zminalem doslowanie rok temu cały komplet raz z 1 lub 2 cewkami (ale raczej jedna cekwa). Nie mam pojecia ilu elektrodowe// a przejechane beda miały okolo 20tys zanim wezmiesz sie za cewki musisz poszukac jeszcze lewego powietrza 1.zdejmujesz ozdobna pokrywe z logo audi z silnika i tam jest taki czwornik od pokrywy zaworow, spradzasz czy na rurze do dolotu i na tej idacej w dol silnika nie zrobila sie dziura 2.sprawdzasz przewod od przepustnicy do regulatora cisnienia paliwa czy sie nie przetarl to na poczatek odpal auto na benzynie wejdz w engine grupe 04 podgrupe 070 i zrob test EVAP czekasz az w ostatnim okienku pokaze sie wynik testu evap ok lub evap not ok
iktorn_s Opublikowano 12 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 12 Czerwca 2011 uhhh to raczej nie dam rady... mechnika to dla mie czarna magia. Bede musial zawiesc auta na warsztat. A na co Ty obstawiasz??? świece?? cewki czy moze cos innego ??? A co to jest testu evap ok lub evap not ok ??
itor Opublikowano 12 Czerwca 2011 Opublikowano 12 Czerwca 2011 uhhh to raczej nie dam rady... mechnika to dla mie czarna magia. Bede musial zawiesc auta na warsztat. A na co Ty obstawiasz??? świece?? cewki czy moze cos innego ??? A co to jest testu evap ok lub evap not ok ?? cewki albo nieszczelnosc dolotu
iktorn_s Opublikowano 12 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 12 Czerwca 2011 hmmm ... cewki.. wszystkie 4?? Czy to mozliwe??? Nie wiem czy dobrze rozumuja ale jakby padly 4 cewki to silnik by nie odpalil tak??? Mój odpal tylko ze nie ma mocy i telepie nim wiec moze to tylko 1 lub 2 cewki co myslisz??
itor Opublikowano 12 Czerwca 2011 Opublikowano 12 Czerwca 2011 hmmm ... cewki.. wszystkie 4?? Czy to mozliwe??? Nie wiem czy dobrze rozumuja ale jakby padly 4 cewki to silnik by nie odpalil tak??? Mój odpal tylko ze nie ma mocy i telepie nim wiec moze to tylko 1 lub 2 cewki co myslisz?? jest jeszcze jedna mozliwosc uszkodzenie ECU
iktorn_s Opublikowano 12 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 12 Czerwca 2011 Witam dzieki za porady ale mam juz rozwiązany problem. Najprostszym sposobem aby sprawdzic czy padła cewka to: - właczys silnik i po koleji rozłaczac elektryke z cewki, jezeli silnik zareaguje to znaczy ze palil na dany gar wiec cewka jest OK. Idziemy do kolejnej cewki i robimy to samo jezli silnik zareaguje to znaczy ze cewka jest ok. - idizemy do klejnej cewki i to w mooim przypadku było to. Odłaczyłem zasilanie a slinik jak telepotał tak telepotał, zero zmian wiec jzu wiedzialem ze to ta cewka. Dla pewnosci sprawdziłem ostanio i wg moich przemyslen silnik zareagowal i nie palił na gar.... wiec juz wiedziałem ze nie działa jedna cewka. W bagazniku naszczescie mialme zapasowa i po wyminie zero klopotów i problemów. Silnik pali na wszystkie gary wiec ogien na tłoki i do przodu!! Dziekuje za pomoc!! Do usłyszenia
itor Opublikowano 12 Czerwca 2011 Opublikowano 12 Czerwca 2011 Witam dzieki za porady ale mam juz rozwiązany problem. Najprostszym sposobem aby sprawdzic czy padła cewka to: - właczys silnik i po koleji rozłaczac elektryke z cewki, jezeli silnik zareaguje to znaczy ze palil na dany gar wiec cewka jest OK. Idziemy do kolejnej cewki i robimy to samo jezli silnik zareaguje to znaczy ze cewka jest ok. - idizemy do klejnej cewki i to w mooim przypadku było to. Odłaczyłem zasilanie a slinik jak telepotał tak telepotał, zero zmian wiec jzu wiedzialem ze to ta cewka. Dla pewnosci sprawdziłem ostanio i wg moich przemyslen silnik zareagowal i nie palił na gar.... wiec juz wiedziałem ze nie działa jedna cewka. W bagazniku naszczescie mialme zapasowa i po wyminie zero klopotów i problemów. Silnik pali na wszystkie gary wiec ogien na tłoki i do przodu!! Dziekuje za pomoc!! Do usłyszenia no i brawo
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się