adams78 Opublikowano 8 Czerwca 2009 Opublikowano 8 Czerwca 2009 Wiecie co? Na sliskim, to sobie można nawet rowerem podriftować Moje zdanie jest takie. Po to kupuje się Q, żeby się nie ślizgało. Bez urazy, ale nie wiesz co piszesz. Chcę sie ślizgać, kupuję FWD Brak mi słów... Może kiedyś wsiądziesz do Q z kimś kto umie to obsługiwać, a zapewniam że zmienisz zdanie
wuju Opublikowano 8 Czerwca 2009 Opublikowano 8 Czerwca 2009 Chcę sie ślizgać, kupuję FWD Brak mi słów... trochę śniegu i FWD bardzo bardzo daje rade baka nie skręcisz ale bokiem sie pięknie lata Może kiedyś wsiądziesz do Q z kimś kto umie to obsługiwać, a zapewniam że zmienisz zdanie
ono Opublikowano 8 Czerwca 2009 Opublikowano 8 Czerwca 2009 Ale sie smyracie, na śniegu, wodzie można sie bawić ,ale na suchym nie polecam ,Q jest za delikatne i lubi sie parę rzeczy posypać od takich zabaw
pet3r Opublikowano 8 Czerwca 2009 Opublikowano 8 Czerwca 2009 o czym Wy mówicie? bokiem FWD? to powstało tylko po to, żeby kapelusznicy się nie pozabijali w RWD bo 4x4 jest zbyt drogie w masowej produkcji. do driftu jest RWD. AWD służy bezpiecznej jeździe ale po pierwsze, jak już pisałem, jest drogie w produkcji i eksploatacji, po drugie łatwo przechodzi z podsterowności w nadsterowność i odwrotnie, co dla wielu kierowców z nawykami wyuczonymi z przednionapędówki może okazać się zdradliwe. mimo wszystko wybacza mnóstwo błędów i już lepiej latać bokami Q z nadmiarem mocy niż FWD. ja wiem, jest przecież Ken Block i jego Subaru pokazujący, że AWD też można polatać bokiem ale on ma tam na prawdę spory nadmiar mocy a jeżeli z niego nie korzysta, to podchodzi do winkli na pełnej piździe żeby Subarynka bokiem poszła. w WRC czterołapy też latają bokami ale akurat nie dla zabawy
rav Opublikowano 8 Czerwca 2009 Opublikowano 8 Czerwca 2009 nie chodzi o to zeby caly czas sie slizgac ale od czasu do czasu mozna niezla pokazowke odstawic. ... Kup BMW -> będziesz zadowolony. Wtedy to będziesz "pokazówki odstawiać", :gwizdanie: :gwizdanie: a nie z Quattro się męczysz.
viktor098 Opublikowano 8 Czerwca 2009 Opublikowano 8 Czerwca 2009 ino w zima na pustym placu mozna sie bawic
szkopek Opublikowano 8 Czerwca 2009 Opublikowano 8 Czerwca 2009 Kup BMW -> będziesz zadowolony.Wtedy to będziesz "pokazówki odstawiać", gwizdanie gwizdanie a nie z Quattro się męczysz. juz 2-wie BUMKI zjezdzilem wiec wiem jak to jest :)teraz tylko
wuju Opublikowano 8 Czerwca 2009 Opublikowano 8 Czerwca 2009 o czym Wy mówicie? bokiem FWD? po śniegu..
ono Opublikowano 9 Czerwca 2009 Opublikowano 9 Czerwca 2009 myslisz ze Q jest delikatne Strzel pare razy ze sprzęgła na suchym to zobaczysz co sie stanie , dwumas ,docisk (sprzęgło)na pierwszy ogień do wymiany,nie są to bryki przygotowane do takich zabaw jak rajdowe subaru itd .
Cuber Opublikowano 9 Czerwca 2009 Opublikowano 9 Czerwca 2009 myslisz ze Q jest delikatne Strzel pare razy ze sprzęgła na suchym to zobaczysz co sie stanie , dwumas ,docisk (sprzęgło)na pierwszy ogień do wymiany,nie są to bryki przygotowane do takich zabaw jak rajdowe subaru itd . zgadzam z Oniakiem Dwumas juz wymieniałem ;(
ono Opublikowano 9 Czerwca 2009 Opublikowano 9 Czerwca 2009 Ja to już w życiu ze 7 wymieniłem Do zabawy kupujemy RWD najlepiej z lekką szperą , a Audi Q można szybko do pracy dojechać
szkopek Opublikowano 9 Czerwca 2009 Opublikowano 9 Czerwca 2009 aha to lepiej nie bede przeginal,wczesniej mialem 2xBMW,honde crx(VTECH) to powiem ze byly to auta nie do zajechania......
ono Opublikowano 9 Czerwca 2009 Opublikowano 9 Czerwca 2009 No tak ,ale piszesz o ośkach w których takie obciążenia dla podzespołów napędu są nie do osiągnięcia.
szkopek Opublikowano 9 Czerwca 2009 Opublikowano 9 Czerwca 2009 mi sie wydaje ze w Q wszystko powinno byc stosunkowo mocniejsze niz w osce ale wole sie otym nie przekonywac na wlasnym aucie
kosiniak Opublikowano 9 Czerwca 2009 Opublikowano 9 Czerwca 2009 honde crx(VTECH) nie ma takiego auta!i nie narzekajcie na te Q bo to kozaki naped zarowno do przemieszczania sie jak i upalania! oczywiscie z glowa ale tu to juz nie ma roznicy czy to fwd, rwd czy awd!
szkopek Opublikowano 9 Czerwca 2009 Opublikowano 9 Czerwca 2009 honde crx(VTECH) sorko mialo byc vtec
adams78 Opublikowano 9 Czerwca 2009 Opublikowano 9 Czerwca 2009 mi sie wydaje ze w Q wszystko powinno byc stosunkowo mocniejsze niz w osce ale wole sie otym nie przekonywac na wlasnym aucie Wydaje Ci się. Sprzęgło padnie szybciutko, bo jest dla emeryta. To że czasem zaśmierdzi to akurat nic strasznego. Ten napęd średnio się nadaje do ostrych startów i szarpania nim na pełnej mocy - może się szybko ro***bać. Poza tym nie widzę przeciwwskazań do upalania Q np. przy kręceniu bączków. Zabawa jest przednia ono, nielicznych stać na Audi do pracy, a RWD ze szperą do fanu.
kosiniak Opublikowano 9 Czerwca 2009 Opublikowano 9 Czerwca 2009 Wydaje Ci się. Sprzęgło padnie szybciutko, bo jest dla emeryta. To że czasem zaśmierdzi to akurat nic strasznego. Ten napęd średnio się nadaje do ostrych startów i szarpania nim na pełnej mocy - może się szybko ro***bać. prosze wytlumacz mi swoja teorie, czemu tak jest? bo ja zawsze myslalem ze to nie naped zabija sprzeglo a nieudolnosc kierowcy? Moje sprzeglo mimo iz momentu jest wiecej o 120 a koni o 70 niz przewiduje producent jakos doskonale daje sobie rade i nie jezdze jak emeryt? Malo tego znam s4 na k04 ktore z moca 400ps i 600Nm rownierz lata na seryjnym sprzegle i doskonale daje sobie rade? jak to wytlumaczysz?
A3 Opublikowano 9 Czerwca 2009 Opublikowano 9 Czerwca 2009 Ja znam dwie takie S4 z mocą lekko ponad 400KM i jedną 360KM i dają rade. Sam w swoim aucie niby nie S4 ale też 4x4 wale ostre stary prawie codziennie i sprzęgło daje rade bez problemu Wiadomo że coś w końcu kiedyś polegnie ale takie to już hobby
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się