mastus Opublikowano 4 Lipca 2023 Opublikowano 4 Lipca 2023 (edytowane) 5 godzin temu, Wandej napisał(a): Masz po prostu c**jowe klocki. Słabo dopasowane będą wibrować i piszczeć. To już 4 zestaw tarcz i klocków ... Nie wierzę w to.. były Bosch , były Brembo, były ATE.. obecnie Mikody w zestawie z klockami oryginalnie ... Na każdym zestawie ten sam problem ... Jak zaczyna piszczeć na łuku to po wciśnięciu hamulca i puszczeniu przestaje ... Edytowane 4 Lipca 2023 przez mastus
mastus Opublikowano 4 Lipca 2023 Opublikowano 4 Lipca 2023 (edytowane) 12 minut temu, Dev napisał(a): Masz gdzieś luz Wow, tylko gdzie ? Może być to powód jarzma lub tulei na wózku ? Edytowane 4 Lipca 2023 przez mastus
Wandej Opublikowano 4 Lipca 2023 Opublikowano 4 Lipca 2023 6 godzin temu, mastus napisał(a): To już 4 zestaw tarcz i klocków ... Nie wierzę w to.. były Bosch , były Brembo, były ATE.. obecnie Mikody w zestawie z klockami oryginalnie ... Na każdym zestawie ten sam problem ... Jak zaczyna piszczeć na łuku to po wciśnięciu hamulca i puszczeniu przestaje ... Klocki tez tych samych firm?
mastus Opublikowano 4 Lipca 2023 Opublikowano 4 Lipca 2023 (edytowane) W dniu 3.07.2023 o 10:28, afroo. napisał(a): @mastus Trzpienie prowadzące w gumowych tulejach w dobrym stanie i pracują z lekkim oporem? Może smaru tam napaćkałeś i teraz tulejka zamiast pracować to się ślizga i nie utrzymuje zacisku i klocka w odpowiedniej odległości od tarczy. Wszystko jest jak należy . @Wandej tak , też tych samych firm . Edytowane 4 Lipca 2023 przez mastus
Dev Opublikowano 4 Lipca 2023 Opublikowano 4 Lipca 2023 1 godzinę temu, mastus napisał(a): Wow, tylko gdzie ? Może być to powód jarzma lub tulei na wózku ? musisz szukac, wcale nie bedzie oczywisty
mastus Opublikowano 4 Lipca 2023 Opublikowano 4 Lipca 2023 2 minuty temu, Dev napisał(a): musisz szukac, wcale nie bedzie oczywisty Już nie wiem czego szukać , w przyszłym tygodniu wymieniam drążki i tuleje na wózku zobaczymy efekt , jeśli nie pomoże to zmienię jarzma , a jak już to nie pomoże to wtedy możecie szukać mojego auta na OtoMoto 😛
bLaCkDeViL94 Opublikowano 18 Lipca 2024 Opublikowano 18 Lipca 2024 Kiepskie klocki hamulcowe . Załóż coś lepszego . Bosch lub BREMBO P 85 084 Ja osobiście polecam BREMBO . Droższe ale porządne. Link masz poniżej BREMBO P 85 084 Klocki hamulcowe - sklep z częściami Deler.pl DELER.PL Zamów Klocki hamulcowe BREMBO P 85 084 w najlepszej cenie. Szybka wysyłka. Zwrot do 21 dni.
trampowsky Opublikowano Niedziela o 21:07 Opublikowano Niedziela o 21:07 Witam. Też spotyka mnie ten sam problem - piszczące hamulce. Problem pojawił się znikąd, latem, najpierw hałas "pi pi pi pi" na prostej drodze. Cały czas pojawia się problem z lewym przednim zaciskiem, z żadnym innym nie ma problemu. Co zrobiłem: -zestaw naprawczy oryginalnego zacisku, bez skutku -wymiana łożysk, klocki TRW, tarcze TRW, zacisk oryginalny regenerowany, wymiana jarzma, sprawdzenie działania pompy hamulcowej, bez skutku -wymiana zacisku na ABE przez mechanika (paradoksalnie na "nowym" regenerowanym zacisku było gorzej niż właśnie na tym ABE), poprawa na 100km, bez skutku -wymiana przewodu elastycznego -przetoczenie oryginalnych tarcz, założenie kolejnych nowych klocków Quaro Ceramic, poprawa na 100km, bez skutku -wymiana kompletnych prowadnic zacisku oryginał ATE, sprężyny dociskowej ATE, poprawa na kilka kilometrów, bez skutku. Oczywiście przy każdej ingerencji układ był odpowietrzany podciśnieniem kolejnością: LP, PT, LT, PP. Płynu hamulcowego już nie wiem ile litrów zostało przelane. Cały czas tylko ten jeden zacisk. Dodatkowo czasem przy hamowaniu słychać stuknięcie, w zależności od stuku piszczenie jest mniejsze na jakiś czas. Nic nie jest luźne, wszystko składane tak jak być powinno. Chyba, że ten zacisk ABE do niczego się nie nadaje i jego obwiniam, że ma za mało "materiału" sam w sobie. W posiadaniu miałem kilka samochodów w których sam wymieniałem klocki, tarcze, zaciski i nigdy nie było takiego problemu jak tutaj. Rozkładam ręce. Niektórzy tutaj pisali o luzach w zawieszeniu - na stacji diagnostycznej szarpaki nic nie wykazały, potem brechą wahacz po wahaczu przetrzepane zawieszenie no nie ma sie do czego przyczepić. Zainteresowałem się też poduszkami silnika, na początek wymieniłem odbój silnika, ta od strony tego zacisku (z czujnikiem) ma naciętą gumę wierzchnią, prawa nie wygląda źle. Teraz pytanie, czy "uszkodzona" poduszka silnika może być tego przyczyną? Przede wszystkim stukania przy hamowaniu lub ruszaniu? Jeżeli nie, to wymienić zacisk na inny, przykład TRW? Przypomnę, że problem jest z lewym przodem, reszta nie generuje żadnych problemów. Coś słyszałem o pompie ABS jak i o serwo, aczkolwiek pedał hamulca nie "wpada", więc według mnie to ostateczność. Będę wdzięczny za pomoc i wyczerpujące odpowiedzi.
Langista Opublikowano wczoraj o 07:28 Opublikowano wczoraj o 07:28 Jesteś pewien, że to hamulce piszczą, a nie ociera przy hamowaniu o osłonę przeciwpyłową I to tak piszczy?
trampowsky Opublikowano 17 godzin temu Opublikowano 17 godzin temu (edytowane) 10 godzin temu, Langista napisał(a): Jesteś pewien, że to hamulce piszczą, a nie ociera przy hamowaniu o osłonę przeciwpyłową I to tak piszczy? Jak nacisne lekko hamulec to przestaje tak jak u kolegów powyżej, więc jestem pewien, że to hamulce, a nie osłona i dodatkowo to się dzieje podczas jazdy, a nie przy hamowaniu, bo przy hamowaniu to by sobie mogło piszczeć, ale nie w trakcie jazdy i przy skrecie. Trzech mechaników próbowało swoich sił i każdy nie rozwiązał problemu, więc jeżeli ktoś ma naprawdę dobry pomysł to osobiście przyjadę i wręczę mu nagrodę... Edytowane 17 godzin temu przez trampowsky
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się