Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 ASN] Wycinać katy czy nie?


Dave81

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Czy przedstawiłby mi ktoś prawidłowe i sprawdzone informacje na temat wycinania katow w tym modelu? Jedni piszą ,że będzie palił o wiele więcej paliwa, jeszcze inni ,że będzie palił tak samo.

Mam zapchany kat w serwisie chcą jakieś chore pieniądze. Nie zależy mi na żadnych extra dźwiękach i super osiągach, chciałbym aby nie świecił check i autko chodziło jak należy.

Dodam ,że zauważyłem iż kiedy zaczęły się problemy z katami auto pali więcej. (w serwisie stwierdzili ,że kat kompletnie zapchany)

Jeśli ktoś posiada rozwiązanie tego problemu , prosiłbym o odpowiedź lub kontakt. Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdz czy masz jedna sondę na stronie czy dwie

jeżeli jedna to wywalaj

jeżeli są dwie to musisz podjechac do jakiegos tunera który wyłaczy Ci druga sonde w ECU

wówczas mozesz wyrzucic kata

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam dwie sondy, kat wywalony i nie ma błędów ecu, wszystko hula aż miło. Z tego co się orientuję tą drugą sondę trzeba jakoś oddalić, ale nie jestem pewien chłopaki ze sport tig mi to robili a ja nie wnikałęm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co się orientuję tą drugą sondę trzeba jakoś oddalić, ale nie jestem pewien chłopaki ze sport tig mi to robili a ja nie wnikałęm

Na tulejce pewnie robili.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co wiem to głośność wydechu zwiększa się ale nieznacznie co do spalania to nie mam pojęcia. Podpytaj kogoś z forum kto wyciął kata bo nie jestem pewien ale wydaje mi się że osiągi też są odrobinę lepsze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego w moim poprzedniej a4 też mi padł katalizator, zlikwidowałem go i auto chodziło bez zarzutów, na pewno lepiej wstawić rurkę niż pustą puszkę po katalizatorze, bo dźwięk się zmieni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego w moim poprzedniej a4 też mi padł katalizator, zlikwidowałem go i auto chodziło bez zarzutów, na pewno lepiej wstawić rurkę niż pustą puszkę po katalizatorze, bo dźwięk się zmieni.

Nie porównuj AFNa do 1.8T lub 3.0ASN bo to całkiem inna bajka :naughty: W benzynie będzie troszkę głośniej ale spalanie nie powinno wzrosnąć. Pozostaje problem drugiej sondy o ile jest bo wtedy albo wyłączanie jej u tunera albo check na zegarach. Tulejki i upychanie kłębka waty szklanej to półśrodek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1.8T z jedna sonda i diesel po wycieciu kata bedzie palil mniej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...