Vinox Opublikowano 15 Czerwca 2011 Opublikowano 15 Czerwca 2011 Witam, mam pytanie do wszystkich posiadaczy audi a4. Czy w momencie szybkim przyciśnięciu pedału gazu obroty natychmiast lecą w górę? czy jest taki czas oczekiwania 2-3 sekundy ? Dodam że błędów na VAG brak ;p jak powoli dodaje to ładnie rosną, jest to na PB i LPG. Proszę o sprawdzenie w swoich autkach i dać mi znać i jaka może być usterka Z góry za pomoc dziękuje.
grzes1150 Opublikowano 15 Czerwca 2011 Opublikowano 15 Czerwca 2011 No niev spotkałem się jeszcze z czymś takim jak oczekiwanie 2-3 sekundy Może pół sekundu w niektórych autach - depniesz, zrobi takie fsss-dźwięk zassanego powietrza z przepustnicy i wskakuju na obroty :gwizdanie:
Vinox Opublikowano 15 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 15 Czerwca 2011 fajnie by tak było heh u mnie trzeba poczekać z 2 sekundy i niekiedy nie wskakuje na obroty (tzn dusi się i po jakiś hmm 5 sekundach wskoczy na obroty) muszę puścić pedał i od nowa i leci nie mówię można tak jeździć po prostu nie wciskać gwałtownie pedału tylko "łagodnie" czyli to nie normalne ciekawe co za usterka. te "łagodne" ciskanie pedału gazu ma swoje + mniejsze spalanie hah xD nie no ale chciałbym mieć w 100% sprawne auto. Ma ktoś pomysły co to może być może od czego zacząć
Vinox Opublikowano 16 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 16 Czerwca 2011 była wymieniana z złomu miała błąd na Vagu szarpało samochodem po wymianie ten problem znikł pojawił się właśnie wymieniany wyżej.
pawelfnw Opublikowano 16 Czerwca 2011 Opublikowano 16 Czerwca 2011 Zgadzam się z kolegą grzes1150 jest taki doslownie chwilowy moment opóźnienia - czyli zassanie powietrza
Luka3s Opublikowano 16 Czerwca 2011 Opublikowano 16 Czerwca 2011 zależy w którym momencie wciśniesz ten pedał, jak będziesz jechał piątką i miał 1200 obrotów to nie spodziewaj się olbrzymiego wzrostu obrotów...
Vinox Opublikowano 16 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 16 Czerwca 2011 nie, mówimy tu o postoju na parkingu ;p
Luka3s Opublikowano 16 Czerwca 2011 Opublikowano 16 Czerwca 2011 Osobiście nie zauważyłem jakiegoś opóźnienia, lub nie zwróciłem uwagi, ale gdyby było to odczuwalne to na pewno bym wiedział..bo jestem wrażliwy na wszystko. Dzisiaj lookne
Labiel Opublikowano 16 Czerwca 2011 Opublikowano 16 Czerwca 2011 Coś takiego występuje też u mnie, ale na pewno nie jest to opóźnienie rzędu 3-4 sekund tylko ułamka sekundy i to jest raczej normalne. Występuje tylko przy niskich obrotach. Jak trzymam go na wysokich i szybko depnę gaz do podłogi to nie ma żadnego opóźnienia.
dixon39 Opublikowano 16 Czerwca 2011 Opublikowano 16 Czerwca 2011 U mnie to samo jest opóznienie jakies 2 sekundy a jak trzymam na wyzszych obrotach i wcisne do podlogi to odrazu reaguje. Moj kumpel ma stare cinquecento i u niego np obroty odrazu ida w gore bez zadnego opoznienia jak kur....a w scigaczu
Vinox Opublikowano 18 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 18 Czerwca 2011 filtry hm 20 tys? pewnie zasyfiały he ;D może też gdzieś lapie lewe powietrze? od mechaników\/ diagnoza mówi o wtryskiwaczach paliwa za późno się otwierają błędów na vag nie ma, mówią że za 120 zł przestawia mi na szybsze otwarcie (tylko nie są pewni czy w ADR jest taka opcja, w komputerze pojazdu) ale po roku może problem może się znów pojawić bo podobno lpg tak to robi. 2 opcja to aby KLEMRY odłączyć na noc i rano pojeździć na pb do zagrzania silnika. co sądzicie o tym? Doszli do tego bo emisje CO2 mam ponad 10% a w normalnie jest 1. Sonda jest tu ważna i jest sprawna ;p
domjenick Opublikowano 18 Czerwca 2011 Opublikowano 18 Czerwca 2011 wolnossący silnik reaguje szybko na gaz-wciskasz gaz-otwiera się przepustnica,która w tym momencie pozwala na zassanie większej ilości powietrza,które z kolei przemieszcza się przez przepływomierz,który z kolei podaje sygnał do komputera o dawce powietrza i ECU dostosowuje do tego ilość paliwa-jak nie ma błędu-to znaczy,że wszystko jest w porządku,ewentualnie mieści się w granicach tolerancji,gdyby czas wtrysków był za krótki-efekt byłby taki,że ECU wyrzucałby błąd o zbyt ubogiej mieszance-wyjmij filtr pow całkowicie z puszki i zobacz,czy jest poprawa,-testy rób na benzynie odłączenie klem-to zwykły reset ECU-wystarczy około 40-45 minut
Vinox Opublikowano 23 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 23 Czerwca 2011 oki sprawdzę i dam znać ;D może coś w tym być z tym filtrem ;p [br]Dopisany: 21 Czerwiec 2011, 16:24_________________________________________________dolna cześć obudowy jest połamana może to być tego przyczyna?
domjenick Opublikowano 23 Czerwca 2011 Opublikowano 23 Czerwca 2011 dolna cześć obudowy jest połamana może to być tego przyczyna? nie będzie miało nic wspólnego-jedynie miało by wpływ,jeśli byłaby nieszczelność pomiędzy przepływką,a przepustnicą,ew. odma i nieszczelność gdzieś tam,ale wtedy byłyby błędy i korekty
SSHADOWW5 Opublikowano 25 Czerwca 2011 Opublikowano 25 Czerwca 2011 u mnie to samo - delikatne wciskanie gazu i niunia odpowiada tak jak się ją traktuje - również delikatnie z mała zwłoką. nie przeszkadza mi to
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się