Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Przekladka zegarów z benzyniaka do diesla


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam jakie moge miec problemy jeżeli przełoże liczniki z benzyniaka do diesla ten sam rocznik kostki te same. Czy wszystko bedzie działać?

Opublikowano

Ale że po co taki zabieg? Żeby mieć ciekawiej wyskalowany licznik? :evil:

Kup zwykły dieslowski i na pewno nie bedzie problemu problemu- pełno tego.

No chyba ze immo bedzie sie jeszcze stawiał :mysli:

Opublikowano

rocznik 96 immo nie jest w liczniku a wymiana potrzebna bo padł fis i ni pierona nie moge znależć drugiego. Kupa tego ale od nowszych rocznikiem

Opublikowano

jak kupisz licznik z beny, to wgranie wsadu i zmiana tarcz na on i masz licznik,

kwestia ceny, jak masz tanio to bierz. jak nie to szukaj ori ON

Opublikowano

jak kupisz licznik z beny, to wgranie wsadu i zmiana tarcz na on i masz licznik,

kwestia ceny, jak masz tanio to bierz. jak nie to szukaj ori ON

Jak dla mnie to dużo pieprz*nia a cenowo pewnie malutka różnica :dontknow:

Opublikowano

A tam, przekodowujesz na ON ten licznik i wskazuje Ci normalnie obroty tylko masz dluzsza skale i czerwone pole dalej jak to w pb. nie odczuwalne podczas jazdy.. [br]Dopisany: 15 Czerwiec 2011, 22:54_________________________________________________

jak kupisz licznik z beny, to wgranie wsadu i zmiana tarcz na on i masz licznik,

kwestia ceny, jak masz tanio to bierz. jak nie to szukaj ori ON

Jak dla mnie to dużo pieprz*nia a cenowo pewnie malutka różnica :dontknow:

Pewnie malo o tym wiesz..

Opublikowano

Pany tu nie chodzi o cenę tu chodzi o sam licznik nigdzie niema i tu jest problem. Jakby był ON to biorę, szukam od miesiąca i lipa u mnie tylko padł wyświetlacz pełen fis taśma z wyświetlacza była klejona do płytki ,na allegro sporo jest liczników ale po 98roku tam jest wyświetlacz lutowany do płytki taśmą na której jest procek. Mnie bardziej zależy na wyświetlaczy bo nie wiem jaki problem wyskakuje jest jedynie sygnał dżwiękowy

Opublikowano

Po 98 tez zalozysz, kwestia przelozenia pinow lub zrobienia przejsciowek, no i zakodowanie immo.. dla chcacego nic trudnego

Opublikowano

Wiem że z każdej sytuacji jest jakieś wyjście ale mnie jest notorycznie brak czasu jak to w XXI w po za tym za tydzień na urlop chce się wybrać a bez wyświetlacza to mi sie za bardzo nie uśmiech. Może jednym to nie przeszkadza ale mnie nawet przepalona żarówka denerwuje wszystko musi być ok

Opublikowano

No to co mam Ci wyczarowac? Masz wyrazna odpowiedz, malo mnie interesuje gdzie jedziesz i jak Ci sie bedzie jechalo, licznik z beny mozna zalozyc tylko trzeba zakodowac i tyle, a jak Ci to przeszkadza to kupuj z ropniaka i nie zawracaj d*py.

Opublikowano

danielom dziekuje Ci za odpowiedz i nie życze sobie takich postów na Moje pytanie. Temat uwazam za zamkniety po pomoc zgłoszę sie do sprawdzonych forumowiczów ale już prywatnie :hi:

Opublikowano

Nie rozumiem o co sie obrażasz, dostałeś odpowiedz, to chyba za Ciebie Tobie tego nie założe nie ? Troche własnej inwencji, a jeśli chcesz prosto zawsze mozesz kupić licznik z on .

Opublikowano

Obrazic Mnie jest cięzko. Wiem że najprościej byłoby kupic zegary takie jak się ma i po zawodach ale nie zawsze jest ot tak je dostać . Pozdrawiam :good:

Opublikowano

No to innego rozwiązania nie ma jak kupić z benzyny. przekodowanie vagiem to prosta sprawa i napewno ktoś w Twojej okolicy ma kabel i Ci to zrobi.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...