BEKACZU Opublikowano 23 Września 2006 Opublikowano 23 Września 2006 Czesc!! Moją A4 mam nieco ponad miesiac, sprowadzona z niemiec... od paru dni zaczela glosniej chodzic pompa wspomagania kierownicy, sprawdzilem poziom plynu i okazalo sie ze jest go ponizej minimum. Nie moge dolac plynu bo podobno nie wolno mieszac a nie wiem jaki tam byl wlany. Czy moze mi ktos udzielic jakze cennej informacji gdzie sie spuszcza stary plyn ze wspomagania ?? i jaki typ plynu mam kupic?? Z goty thx za odp
Gajzer Opublikowano 24 Września 2006 Opublikowano 24 Września 2006 Czesc, w temacie pytasz o plyn hamulcowy ale ok, najlepiej podjedz gdzies do wrsztatu niech oni dobrze to zrobia bo trzeba go poznij odpowietrzyc,ja wyciagnelem pyn ze zbiorniczka strzykawka i dolewalem krecilem kiera raz w lewo raz w prawo az sie wymieszal, kilka razy to powtorzylem, tylko ze ja wiedzialem jaki mam plyn i moglem mieszac:) najlepiej podjedz do warsztatu i za 20-30 zl Ci to zrobia chwilunia i masz zrobione :)pozdr
oizdog Opublikowano 24 Września 2006 Opublikowano 24 Września 2006 Z przodu za zderzakiem jest przed chłodnicą klimy taka mała chłodniczka płynu wspomagania, są tam dwie opaski zaciskowe, tam jest chyba najłatwiej spuścic stary płyn. trzeba zdjąć osłone silnkika... Z przepłukaniem jest gorzej bo cisnienie w układzie jest bardzo duże i jak próbowałem popuszczeć te opaski to płyn sikał we wszystkie strony.... A potem sie okazało że mam walnieta maglownice więc sprawą zają sie warsztat:)
Gość zdeniu Opublikowano 24 Września 2006 Opublikowano 24 Września 2006 nie wiem jaki tam byl wlany na samym zbiorniczku od płynu musi byc napisane jaki ma byc lany do wymiany płynu wskazane sa dwie osoby wyciągasz stary płyn szczykawką ze zbiorniczka zdejmujesz jeden przewod ze zbiorniczka (powrotny) owy przewod kierujesz pod auto (do jakiejs wanienki) palcem zatykasz kruciec w zbiorniczku z którego zdjołeś przewód zalewasz nowy płyn kolega odpala na chwile autko a Ty patrzysz jak znika płyn ze zbiorniczka i dolewasz nowego gdy zacznie przelwac sie juz czysty kolega gasi autko, Ty zakladasz przewód uzupelniasz stan i odpowietrzasz skrecając kierownice na max w lewo i prawo i po zawodach
Wihajster Opublikowano 25 Września 2006 Opublikowano 25 Września 2006 przed chłodnicą klimy taka mała chłodniczka płynu wspomagania, to jest tylko w autach o duzej pojemnosci w 1,9,1,6 i 1,8 tego nie ma na bank
oizdog Opublikowano 25 Września 2006 Opublikowano 25 Września 2006 przed chłodnicą klimy taka mała chłodniczka płynu wspomagania, to jest tylko w autach o duzej pojemnosci w 1,9,1,6 i 1,8 tego nie ma na bank ale intencje miałem dobre :mrgreen:
golab24 Opublikowano 19 Maja 2007 Opublikowano 19 Maja 2007 Mnie po wymianie plynu na roginalny AUDI wcale pompa nie przstala mniej buczec, po 2 miesiacach zastosowalem preparat motor-life jakies pol butelki, wyczuwalny efekt byl zaraz po wlaniu i z czasem jeszcze narastal (pompa cichla coraz badziej) i teraz po miesiacu juz wogole jej nie slychac jednak to co pisza na opakowaniu to prawda. Zdaje sobie sprawe ze to moze byc srodek dorazny ale poki nie wyje nie bede jej wymieniac.
adadur Opublikowano 21 Maja 2007 Opublikowano 21 Maja 2007 W A4 tego nie robiłema ale Przy B3 miałem okazję i płyn spuszczałem odkręcając przewód przy pompie wspomagania. Do tego wymienia się miedziane uszczelki i skręca. Potem powoli zalewa płyn kręcąc kołami na obie stronay na maksa bez odpalania silnika po kliku takich ruchach upewniemy się że mamy poziom w zbiorniczku, odpalami spr. czy nie pociągną płynu i wykonujemy skrajne skręty ponownie cały czas pilnując poziomu.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się