Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B6] Zbieżność prawidłowa a kierownica skręcona


fly07

Rekomendowane odpowiedzi

Tylko czasem o jeden ząbek to za dużo ;).

Ja mam delikatnie przesunięta, jak przestawiłem o ząbek to miałem już za***iście przesuniętą tyle że w drugą stronę ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tez byłem na zbieżności audi, kiera równiutko zablokowana, sam sprawdzałem. Ustawiona zbieżnośc idealnie (sprzęt naprawde za gruba kase do ustawiania). A po wyjeździe na ulice musze trzymać kierke w lewo delikatnie.

Dzień potem pojechałem ojca galaxy, i tak samo, kierka zablokowana idealnie i po ustawieniu zbieżności na trasie juz idealnie nie jest.

Nie wiem w czym problem.

Koleś (znajomy) wszystko robi dobrze, bo sam ustawiam kierke idealnie i widze na kompie jakie ma wartości. Lewa i prawa strona jest identycznie.Wszystko na zielono

Ręce opadają. :wallbash:

:decayed: po prostu mechanior nie wzioł poprawki na to że jezdnie przeważnie mają kilkustopniowy spad od lewej do prawej strony ( przynajmniej w części EU o ruchu prawostronnym :cool1: ) i żeby autko jechało na wprost to trzeba leciutko skontrować w lewo :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U kolegi jak nie mogli zdjąć kierownicy bo śruby od AIR bag :thumbdown: żeby ją ustawić równo to przestawili ją na drążkach kierowniczych i wyprostowali. A są swoja drogą to mam firmowego roomstera i w zależności po jakiej drodze jade to raz mam kiere prosto a raz lekko w prawo. Poprostu delikatnie zawsze bedzie przekręcona podczas jazdy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

żeby ją ustawić równo to przestawili ją na drążkach kierowniczych i wyprostowali.

I to jest prawidłowa praktyka, przestawianie kierownicy to generalnie jest dłubanina jak się komuś nie chce dobrze zbieżności ustawić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sory, że tak późno... Założenie: samochód NIE BITY. Sytuacja: samochód jedzie prosto przy puszczonej kierownicy i skręconej minimalnie (3-5 st.), co powoduje u bystrego i dokładnego kierowcy dyskomfort, należy (ja tak zrobiłem) zdemontować poduszkę kierownicy, zaznaczyć zastane położenie kierownicy, ściągnąć ją a następnie zamontować z przesunięciem kątowym stosownie do wymagań (koła ustawione na wprost). Po takiej operacji czujnik ABS świeci na desce do momentu adaptacji i gaśnie. Myślę, że można tak zrobić, gdy w grę wchodzi tylko kilka stopni przesunięcia kierownicy. Temat można zamknąć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...