Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B8 CDN] Black Widow quattro GmbH -----> RS4 Avant B9


turdzi

Rekomendowane odpowiedzi

Ale kultura pracy TDI na pompowtryskach

dramatyczna , ten silnik psuje cale to auto.B7 to na prawde super i mysle ze jak bym to kupil od razu w benzynie to jeszcze dlugo bym nim jezdzi. PD to moze fajne byly 15 lat temu jak silnik byl prosty jak budowa cepa i mial 100KM , a nie dwa walki 16 zaworow do tego PD miliony ruchomych czesci napedzajacych sie wzajemnie.CR to juz inna bajka.[br]Dopisany: 26 Czerwiec 2011, 10:36_________________________________________________Co ciekawe na zagranicznych forach wyczytalem ze pare osob dostalo w zastepstwie modele MY11 zostawiajac w serwisie swoje MY 08 czy 09 i opisuja ogramna roznice w w reakcji silnika na pedal gazu :mysli: Mi sie ciezko wypowiedziec bo swojego i gniote ale w tych predkosciach w ktorych sie poruszam czuje faktycznie roznice do ostatniego MY09 2.0TFSI ktorym jezdzilem wtym roku.

Wrazenie jest takie jak by moje auto mialo delikatny program lub dobrych pare KM i NM wiecej , a roznica jest tym bardziej zastakujaca ze tamto auto bylo sedanem a moje Avant wiec powinno byc dokladnie odwrotnie z nacji na mase.

Jakis nowy soft w ECU :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z kazdym dniem auto zaskakuje , dzis sobie sprawdzilem zakres gazu i wychodzi mi na to ze jak na razie to uzywam 1/3 no moze polowy , myslem ze zdecydowanie wiecej a auto idzie tak :kox: az wierzyc sie nie chec..... , albo buda ma 200 kg mniej albo motor 30 KM wiecej :rolleyes: Jezeli po dotarciu i pelnym gazie pojedzie moze z 1/3 lapiej to moge powiedziec ze ja na tak mala moc i silnik i tak duza mase naprawde zapitala :kox:......a spalanie spada :naughty:

Oczywiscie zeby nie bylo pieknie to Audi musiao cos zj***c :wallbash: w pale mi sie nie miesci ze przez prawie 15 lat nie potrafia zrobic kola dwumasowego ktore nie bedzie wprawadzalo ukladu napedowego w wibracje na wyzszych biegach w silnikach wzdluznych.

Ale wypadalo by zaczac od sedna i zapytac co za k........... debil wymyslil zeby wsadzac kolo dwumasowe do silnika benzynowego :kwasny: Moze sie ulozy pod pelnym obciazeniem ale jak na razie to bedzie to jzu rzecz ktora mie mega wk..... :disgust:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie do konca wiem o co wam chodzi musze dokladniej zerknac pod maske.

Tymczasem po 3 tygodniach dostalem odpowiedz SPORTECa w sprawie tego wykresu:

dynosporteck04.jpg

Hi Pawel, No, it’s an OEM A4 B8 Turbo modified by us. It’s A4 with a SPORTEC Turbo, Sport catalytic converter,air filter, modified ecu and fitting parts. The kit is stage 3 : (ecu upgrade, turbocharger, sports cat., airfilter, fitting parts) will cost CHF. 9445.30 exkl. VAT.

Niezle jak na tylko sportowy kat i turbinke :kox: ale z cena to ich pieknie przygrzalo :rolleyes:

Nie do konca tez sie moge sie polapac odnosnie wystarczalnosci modow, albo tu musi byc bardzo agresywny program , albo polscy tunerzy podchodza bardzo bezpiwcznie do sprawy.Kompoty powiedzialy ze musi byc FMIC wtryski , pompa paliwa , K04 i kompletny wydech i moze zaatakuja 300-310 i z 420 Nm.Tu niby tylko turbo i HFC i efekt powalajacy :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cena totalny kosmos, ciekawe jaka żywotność silnika po takim modzie :mysli: jak widać po aucie Malika to soft + mała korekta wydechu i 270 jest, Kuredu na samym ostrym sofcie ~280, więc jak na 310 to zlekka szalona kasa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trudzi jestem ciekaw czy po prawie cztero-letniej produkcji poprawili przednie nadkola tuż przy przednich kielichach-pewnie jeszcze nie jezdziłes w czasie deszczu.Lipa totalna . A tak to u mnie wyglada:

222.jpg

223.jpg

Mam ku..a to samo to jest porażka.

Mogę tam babki z gliny kleić :wallbash: :wallbash:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cena totalny kosmos, ciekawe jaka żywotność silnika po takim modzie :mysli: jak widać po aucie Malika to soft + mała korekta wydechu i 270 jest

to sa zupelnie inne silniki , ale pewnie zaczne od wydeszku i programu

Kuredu na samym ostrym sofcie ~280

oooo to cos spadlo bo bylo 297 :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cena totalny kosmos, ciekawe jaka żywotność silnika po takim modzie :mysli: jak widać po aucie Malika to soft + mała korekta wydechu i 270 jest

to sa zupelnie inne silniki , ale pewnie zaczne od wydeszku i programu

Kuredu na samym ostrym sofcie ~280

oooo to cos spadlo bo bylo 297 :wink4:

Fajne autko. Gratuluje. Kiedy zdjecia z nowymi obręczami? :kox:

Do zestawu jaki wymieniłeś wyżej pomyśl dodatkowo nad fimc. Patrox wstawiał do swojej B8 więc zapytaj o cenę.Wynik po sofcie będzie znaczniejszy :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdjecia opony beda dopiero w poniedzialek wtorek ,wiec zaloze nie wczesniej jak polowa przyszlego tygodnia.

FMIC raczej odpada , auto ma zostac jak na bardziej seryjne, jedynie wydech , a jak bedzie wiecej fantazji to turbo :wink4:

Turdzi, ja jestem realistą :) 2.0 TFSI 211 PS mogą się chyba różnić detalami ale bez wiekszych różnic

sa , sa to inna generacja silnika niez ten z TT do tego ma zmienne fazy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moment ładny w tym wykresie sporteca - nie zachwyca jednak moc jak za taką kasę..

ja bym zrobił dobrego downpipe'a, program i starczy :wink4: podejrzewam, że 290/400 spokojnie do osiągniecia.. też już coś jechać będzie..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Turdzi oznaczenie silnika ma to samo co ja ale podejrzewam że czymś się tam mogą różnić delikatnie, w końcu to prawie lata różnicy między autami jest. [br]Dopisany: 28 Czerwiec 2011, 09:36_________________________________________________jak ktoś ma możliwość zrobienia fajnego wykresu to mam dane z hamowni tzw przewoźnej jak po programie sprawdzaliśmy auto na autostradzie. jak ktoś może zrobić taki wykres to niech wyśle maila na PW to podeślę arkusz z danymi i wtedy będzie widać co i jak[br]Dopisany: 28 Czerwiec 2011, 10:20_________________________________________________Engine torque Engine speed Power

Nm /min PS

0 2099 0

44,6 2057 13

201,8 2107 61

375,3 2284 122

385,9 2501 138

385,4 2741 151

393,1 2953 166

380,8 3188 173

399,6 3381 193

403,8 3616 209

400,1 3846 220

399,6 4027 230

392,1 4242 238

386,5 4412 244

378,6 4598 249

375,6 4742 254

373,2 4893 261

375,7 5042 270

364,1 5171 269

354,2 5293 268

354,1 5401 273

350,1 5517 276

347,9 5613 279

347,3 5699 283

347,5 5794 288

343,1 5884 288

345,9 5950 294

347,2 6036 299

342,3 6106 298

332,7 6169 293

329,9 6244 294

324,6 6300 292

307,1 6339 278

296 6378 270

285,7 6421 262

277,4 6443 255

275,3 6463 254

co by było łatwiej - pomiar 4 bieg, dodam że auto uzyskało na 4 biegu 260km/h, jak ktoś zrobi wykres to z góry dzięki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niezle , :cool1:[br]Dopisany: 28 Czerwiec 2011, 16:48_________________________________________________

ja bym zrobił dobrego downpipe'a, program i starczy :wink4: podejrzewam, że 290/400 spokojnie do osiągniecia.. też już coś jechać będzie..

no taki jest plan ale Compoty mowia ze na taka moc nie ma co liczyc.Zobaczymy , jedno jest pewne Sportek pieknie strzyże klientow :rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...