turdzi Opublikowano 2 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2012 nie pamietam jak jest w B7 ale problem w B8 polega na tym ze pierscien centrujacy na piascie jest 8-9mm od tarczy wiec nie ma jak zrobic pierscienia centrujacego na dystansie 10mm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flyer Opublikowano 2 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2012 W B6/B7 jest podobnie, dlatego nikt na allegro nie oferuje mniejszych od 15mm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mystic.pl Opublikowano 2 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2012 W B6/B7 jest podobnie, dlatego nikt na allegro nie oferuje mniejszych od 15mm Dokładnie, robiłem rdzewkowi rysunki z moich dystansów ECS Tuning 10mm z pierścieniem i jeszcze dodatkowo na ich podstawie pod piastę B7 z pierścieniem pod B8. Z tego co mówił coś jeszcze w nich poprawiał. Mam taki komplet dystansów 10mm pod piastę B7 od niego i wszystko jest cacy zrobione jak ori ECS Tuning Popatrz tu turdzi: OEM / Performance Parts for Audi, BMW, Mercedes Benz, Mini, Porsche & Volkswagen - ECS Tuning Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdzi Opublikowano 2 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2012 do B7 na kolo od B8 to nie prolem bo sam takie robilem , ale 10mm w B8 to juz mega wyzwanie wszystko idzie na mm. tu mam rys. co trzeba zrobic w tych FK.Zebrac to czerwone pole 2mm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mystic.pl Opublikowano 2 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2012 Co to jest bo nijak nie mogę skumac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdzi Opublikowano 2 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2012 wycinek z polowy przekroju przez dystans.Z prawej nakladasz na piaste , a z lwej zakladasz kolo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mystic.pl Opublikowano 2 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2012 A ok, i see. Szczerze to bym się bał na takie coś koło założyć. Podaj maila (gdzieś miałem ale nie mogę znaleźć u siebie) to Ci wyślę jak to wygląda z ECS. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdzi Opublikowano 2 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2012 Tak jest wykonanych wiekszosc dystansow do B8.Ten pierscien centrujacy jest tylko do wycentrowania felgi jak w wiekszosci dystansow.Inaczej nie ma szns wycentrowac idealnie i beda bily. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rdzewek_RdK Opublikowano 16 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2012 mystic, te ECSi moje też są dosyć cienkie w tym miejscu.. ale to aż tak nie wpływa na wytrzymałość, bo tam sily działają w trochę inną stronę. Koło nie wisi przecież na tym dystansie tylko na śrubach. Dystans pomaga tylko wycentrować felgę na piaście. Mój kumpel na tych 10 co mi wzór podesłałeś zrobił z 40tys km i nic się z nimi nie dzieje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdzi Opublikowano 19 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2012 Dokladnie o to chodzi.Ja juz jajko znosze bo czekam na druga pare.W sklepie zabraklo tych co zamowilem to wzieli i wyslali jakie kolwiek byle by wyslac ---------- Post dopisany 19-06-2012 at 21:12 ---------- Poprzedni post napisany 16-06-2012 at 19:49 ---------- Ale ten czas leci , tak sobie dzisiaj przypomnialem ze to juz prawie rok , jakos kolo 20 czerwca odbieralem auto Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jedrekx Opublikowano 19 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2012 leci, leci. ja swojego kupiłem 11 lipca, a 2 lipca go rezerwowałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdzi Opublikowano 19 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2012 I jak podsumujesz rok ?Zadowolony nie , warto bylo , czy nie bardzo ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jedrekx Opublikowano 19 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2012 ja podsumuję to tak: rewelacyjny zakup, jestem bardzo zadowolony. jest jak dla mnie kilka wad, ale które auto ich nie ma? prowadzenie dużo lepsze od A3, wygodniejsze, większe, ładniejsze co prawda jak wsiadam w moje byłe A3 to mam jakiś sentyment (w końcu to było moje pierwsze Audi), ale potem jak wsiadam w A5.. nagle zapominam o A3 a Ty jak podsumujesz rok? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rosemeyer Opublikowano 19 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2012 Rok? Panowie... Ja DWA lata temu lecialem obejrzec swojego! A ja wrazenie jakby to bylo wczoraj... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdzi Opublikowano 20 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2012 No leci leci , ale ja mam dalej wrazenie ze to nowe auto , przynajmniej jeszcze pachnie nowoscia w srodku dlatego nie otwieram szyb zeby utrzymac ten zapach jak naj dluzej A jak podsumowc , super prawie 30K odpukac zero problemow , dolany 1L oleju wiec da sie zyc , za kazdym razem mam banana na twarzy jak nim jade i nie przegladam ogloszen wiec mysle ze zostanie ze mna troche.Mam pare fantow w garazu czekajacych na zalozenie ( hamulce S4 , IC 3.0 TDI ) ale kompletnie nie mam czasu zeby sie za to zabrac.Program niestety tez nie bedzie wczesniej niz na Swieta A wady , na razie takowych brak , za wyjatkiem dwumasy , zglosilem ja nawet w ASO ale cie wypieli wiec bede musial zrobic myk taki jak w BRD , ale to nie takie proste. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jedrekx Opublikowano 20 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2012 trochę nastukałeś, ja 15k jak do tej pory zrobiłem A5tką, ale niedługo zaczną mi się dłuższe trasy do robienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamyk Opublikowano 20 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2012 panowie, u mnie 105 k nakrecone i jest caly czas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jedrekx Opublikowano 20 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2012 no tak, Ty od nowości masz auto ja moje kupowałem jak miało 104k Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdzi Opublikowano 20 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2012 panowie, u mnie 105 k nakrecone i jest caly czas tylko sie cieszyc ja tez mam w planie robic min. 100K moze i wiecej , tylko w NO samochody strasznie zaczynaja tracic na wartosci po przekroczeniu 100 k wiec zobaczymy jaka bedzie sytuacja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Młody_drog Opublikowano 20 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2012 Turdzi dalej jesteś bardzo zadowolony z silnika? Rozważam swap na przyszły rok i się zastanawiam nad taką właśnie benzynką chciałem 2.7 bit ale podatek w Irlandii to chore pieniądze niestety Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się