Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B8 CDN] Black Widow quattro GmbH -----> RS4 Avant B9


turdzi

Rekomendowane odpowiedzi

No co ty ale ja myslalem kupic nowke w ASO do mojego auta na podstawie VINU a nie uzywke.

Ja mam dwa KOMFORTY na mój VIN i obydwa działają :wink:

Myslę ,że nie bedzie problemów z kompem .

Turdzi, ja natomiast zdejmowalem w radiu CP po czym dzialaly obydwa w moim aucie. Moj znajomy rezacz jezdzi na 4 roznych kompach q8. Powinno dzialac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No bylo by super

---------- Post dopisany 13-07-2012 at 13:00 ---------- Poprzedni post napisany 09-07-2012 at 22:11 ----------

Dzisiaj niezla akcja , jade sobie w okolicach Drammen z mala , nagle jeb , halas taki jak by sie caly wydech urwal i szorowal po ziemi.

Zjechalem z autostrady zatrzymalem auto i nic nie widac , ale ruszam i znowu metaliczny huk.Doczlapalem sie do aso pare km bo bylo w poblizu , deszcz leje jak nie wiem , mala w ryk bo sie wystraszyla i chce spac , w ASO lunch wiec musze czekac 30min. poruszalem troche oslonami za tarcza hamulcowa , podjechalem do przodu do tylu nic.OK poszedlem do kierownika zeby szybko rzucili okiem , mala ryczy mi na rekach bo chce spac , ogolnie zapowiada sie super.

OK zabrali auto , ale stalem akurat przy drzwiach jak gos odjezdzal na hale i dzwiek ustal.Pewnie kamien tam siedzial i wypadl , ale goscie trzymali mnie tam jeszcze prawie dwie godziny i jeszcze skasowali szesc stow :facepalm:Ogolnie to nie ma jak piatek trzynastego :kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj byl montaz IC od 3.0 TDI dzis byly testy co prawda nie na moim ale na znajomego aucie ( razem rzezbilismy )

Jeszcze cieple logi z dzisiaj.Roznica 8 C w stosunku do serii.

revo2.ic.iat.compare.stock-ic.vs.30tdi-ic.jpg

Na sam program wiecej nie trzeba , ale na K04 badzie trzeba isc w 3.0 TDI BiT.Ale nie jest zle bo roznica u mnie wyczuwalna nawet teraz.

Montaz bezproblemowy , nic nie trzeba przerabiac na wieksze wyjscia wchodza spokojnie orginalne weze ( trzeba je tylko troszke naciagnac ) a kanaly powietrza pasuja z 3.0 TDI.Montaz w powiedzmy 2 godzodz monzna przeprowadzic nawet na ulicy czy parkingu.

Z zalet to wszystko P&P , pelen OEM look tak ze mozna zmadzic na gwarancji bo w ASO nikt sie nie polapie , zero turbo lag ( czego sie obawiam przy duzych FMIC ) i w miare tania modyfikacja.

Jak dostane zdjecia wrzuce dla potmnych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak , ale to dziecinnie proste mozna to zrobic w domowych warunkach.Potrzebne dwa TORXy 25 i 30 , grzechotka z przedluzka 10 i tyle.

---------- Post dopisany at 08:25 ---------- Poprzedni post napisany at 07:55 ----------

Male prorownanie , seryjny ma ok. 6L , 3.0 TDI ok. 8L , jezeli przyjac zasade 3L na 100 KM powinien styknac do 290-300 KM

3.0TDI_IC.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w uzywke bym sie nie pakowal , bie w przyppadku IC bo niedy nie wiesz czy szczelny ( zlwaszcza ze ma plastikowe boki ktore latwo pekaja przy dzwonku )Koszta to 1100 za IC w ASO plus 80 zl za kierownice powietrza.Da sie kupic ten IC z Valeo za ok.500 zl.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

trzeba pomyśleć czy zakładać przy okazji przyszłego programu :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

do programu zdecydowanie !

---------- Post dopisany 17-07-2012 at 14:22 ---------- Poprzedni post napisany 16-07-2012 at 11:53 ----------

20120714761.jpg

20120714767.jpg

20120714778.jpg

20120714779.jpg

20120714784.jpg

20120714785.jpg

20120714793.jpg

20120714795.jpg

20120714797.jpg

20120714801.jpg

20120714802.jpg

20120714802.jpg

20120714808.jpg

20120714810.jpg

20120714811.jpg

wrzuce jeszcze nr. czesci i co potrzebne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no jest różnica rozmiaru :kox: ale tak mi się wydaje że do mojej serii to jest zbędne, że seryjny daje rade - co innego do programu - wtedy jak najbardziej :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ciezko mi powiedziec , ja czuje roznice , ale moze ma to zwiazek z tym ze mam tez uwolniony wydech.

---------- Post dopisany 19-07-2012 at 21:29 ---------- Poprzedni post napisany 17-07-2012 at 16:59 ----------

No i sa na aucie , do co niemcy spartolili zrobil doskonale krakowski Medsport , czyli dystanse 10 mm.

p1060527r.jpg

p1060532k.jpg

p1060533.jpg

p1060529e.jpg

p1060530t.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

grill od 3.0 TDI zrobiłby robotę :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w 3.2 był chyba ten sam grill o ile dobrze mi się wydaje :decayed: i jest on o niebo ładniejszy (moim zdaniem), ale kto co lubi :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

znaczy ze jest pomalowany na polysk a nie mat , bo tak to sa dokladnie identyczne , ni chyba ze sa jakies inne roznice ktorych ja kompletnie nie widze ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dokładnie, jest w połysku. jak zobaczyłem to na aucie WRC na żywo to od razu mi się spodobał i dlatego szukałem żeby mieć też grill w połysku :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...