turdzi Opublikowano 18 Maja 2012 Autor Opublikowano 18 Maja 2012 Nie on raczej nie jest na VACN.Tu milltekiem sie slabo handluje bo wszystko na TDI lata , TFSI to egzotyka
mech15 Opublikowano 19 Maja 2012 Opublikowano 19 Maja 2012 turdzi, wkleiłeś tą fotkę z niebieskim i czarnym b8, który sposób montażu rotorów jest prawidłowy?
PABLO Opublikowano 19 Maja 2012 Opublikowano 19 Maja 2012 BTW: Ten bug forum z podwojnymi postami to jakis shiiiiit. Póki nie jest jeszcze rozwiązany ten problem to edytujcie i skracajcie posty by normalnie wyglądały.
turdzi Opublikowano 19 Maja 2012 Autor Opublikowano 19 Maja 2012 turdzi, wkleiłeś tą fotkę z niebieskim i czarnym b8, który sposób montażu rotorów jest prawidłowy? moj bo moje to orginal , tamte za to maja fajniejsze ET 32 o ile dobrze pamietam i ladniej siedza w nadkolu.Musze akis delikatny dystans zorganizowac.
Młody_drog Opublikowano 19 Maja 2012 Opublikowano 19 Maja 2012 Chyba mu chodziło o kształt tych felg, jak mają być poprawnie założone, moim zdaniem niebieska ma chyba dobrze
krzysiek23 Opublikowano 19 Maja 2012 Opublikowano 19 Maja 2012 kumpel z SAS/VACN tego rotora w 20'' ori z rs5 ale tam ramiona sa znacznie bardziej do srodka wchodzace dzieki czemu to kolo robi za***ista robote
variocustoms Opublikowano 20 Maja 2012 Opublikowano 20 Maja 2012 I jedna indruga ma dobrze zamontowane, inaczej sie nie da
pawel1380 Opublikowano 20 Maja 2012 Opublikowano 20 Maja 2012 kumpel z SAS/VACN tego rotora w 20'' ori z rs5 ale tam ramiona sa znacznie bardziej do srodka wchodzace dzieki czemu to kolo robi za***ista robote I ET 26 to w B8 oznacza obcierkę przy 9 calach. ---------- Post dopisany at 04:54 ---------- Poprzedni post napisany at 04:54 ---------- kumpel z SAS/VACN tego rotora w 20'' ori z rs5 ale tam ramiona sa znacznie bardziej do srodka wchodzace dzieki czemu to kolo robi za***ista robote I ET 26 to w B8 oznacza obcierkę przy 9 calach.
turdzi Opublikowano 20 Maja 2012 Autor Opublikowano 20 Maja 2012 Chyba mu chodziło o kształt tych felg, jak mają być poprawnie założone, moim zdaniem niebieska ma chyba dobrze racja , ale i tak z jednej strony zawsze beda zalozone w odwrotna strone , dlatego jego sa w inna a moje w inna.
KOval81 Opublikowano 20 Maja 2012 Opublikowano 20 Maja 2012 Chyba mu chodziło o kształt tych felg, jak mają być poprawnie założone, moim zdaniem niebieska ma chyba dobrze racja , ale i tak z jednej strony zawsze beda zalozone w odwrotna strone , dlatego jego sa w inna a moje w inna. Dokładnie - prawa jest odwrotnie w stosunku do lewej, dlatego ja zawsze preferowałem symetryczne felgi:wink:
Młody_drog Opublikowano 20 Maja 2012 Opublikowano 20 Maja 2012 No jak dwie są w jedną stronę a dwie w drugą to chyba wystarczy zamienić lewą na prawą? :eusathink:Tylko wtedy opony pewnie też przełożyć
variocustoms Opublikowano 20 Maja 2012 Opublikowano 20 Maja 2012 Mlody ale bredzisz ---------- Post dopisany at 17:46 ---------- Poprzedni post napisany at 17:07 ---------- Felgi to nie buty, nie ma lewych i prawych. ---------- Post dopisany at 17:46 ---------- Poprzedni post napisany at 17:46 --------
turdzi Opublikowano 20 Maja 2012 Autor Opublikowano 20 Maja 2012 dokladnie , to tak jak z oponami asymetrycznymi.
mech15 Opublikowano 20 Maja 2012 Opublikowano 20 Maja 2012 no nie do końca tak samo, bo opony asymetryczne dokupisz na lewą i prawą stronę, a rotorów nie - do tej pory te felgi były całkiem niezłe
turdzi Opublikowano 20 Maja 2012 Autor Opublikowano 20 Maja 2012 no nie do końca tak samo, bo opony asymetryczne dokupisz na lewą i prawą stronę, a rotorów nie - do tej pory te felgi były całkiem niezłe nie ma opon na lewa i prawa strone , lub inaczej wystepuja bardzo okazyjnie zwzwyczaj dwie sie kreca w inna strone i tyle. Co do samych felg to nie wiem jakie to ma znaczenie jak nigdy auta nie widzsz jednoczesnie z prawej i lewej strony. To tak marginalna sprawa ze juz mam ten samochod rok i pierwszy raz zwroclem na to uwage , a raczej nawet nie ja tylko ty.Nawet na tym zdjeciu nie zwrocielm na to uwagi.Mi to wogle nie przeszkadza.
Yoghurt Opublikowano 21 Maja 2012 Opublikowano 21 Maja 2012 no nie do końca tak samo, bo opony asymetryczne dokupisz na lewą i prawą stronę, a rotorów nie - do tej pory te felgi były całkiem niezłe nie ma opon na lewa i prawa strone , lub inaczej wystepuja bardzo okazyjnie zwzwyczaj dwie sie kreca w inna strone i tyle. Co do samych felg to nie wiem jakie to ma znaczenie jak nigdy auta nie widzsz jednoczesnie z prawej i lewej strony. To tak marginalna sprawa ze juz mam ten samochod rok i pierwszy raz zwroclem na to uwage , a raczej nawet nie ja tylko ty.Nawet na tym zdjeciu nie zwrocielm na to uwagi.Mi to wogle nie przeszkadza. Panowie, opony (z kierunkowym bieznikiem) nie kreca sie w inna strone, opona w przeciwienstwie do felgi ma obie strony takie same (lewa strona opony i prawa strona opony jest taka sama). Natomiast niektore maja zaznaczony kierunek obrotu zgodnie, z ktorym nalezy je montowac. Jak przerzucamy kolo (felge z opona), na ktorej jest opona z kierunkowym ulozeniem bieznika to mozemy takie kolo przerzucic tylko z tylu na przod lub odwrotnie w obrebie danej strony samochodu. Natomiast osobiscie nigdy nie spotkalem sie z lewa lub prawa opona, moze takie i sa nawet jesli to musza wystepowac mega rzadko.
turdzi Opublikowano 21 Maja 2012 Autor Opublikowano 21 Maja 2012 jak nie np: ten nokian WR bedzie sie krecil w inna strone na prawej stronie auta a inna jak bedzie zalozony na lewa.Troche wyobrazni.
Yoghurt Opublikowano 21 Maja 2012 Opublikowano 21 Maja 2012 jesli bedzie to znaczy ze jest zle zamontowany. ma bieznik kierunkowy (dodatkowo niesymetryczny wiec moze dla takiej opony wystepuje wersja lewa i prawa) ale jak byk na boku ma napisane ROTATION ---------- Post dopisany at 07:57 ---------- Poprzedni post napisany at 07:56 ---------- ale tekst "troche wyobrazni" mi sie podoba
turdzi Opublikowano 21 Maja 2012 Autor Opublikowano 21 Maja 2012 jesli bedzie to znaczy ze jest zle zamontowany. ma bieznik kierunkowy (dodatkowo niesymetryczny wiec moze dla takiej opony wystepuje wersja lewa i prawa) ale jak byk na boku ma napisane ROTATION dla WRa nie ma wersji prawej i lewej , po prostu jedna strona kreci sie w jedna strone a przeciwna w odwrotna.Robienie opon prawych i lewych jest zwyczajnie za drogie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się