komoornik Opublikowano 9 Lutego 2016 Opublikowano 9 Lutego 2016 W B8.5 też było oferowane 3.0T, tak jak w S4. Tylko w zupełnie innej odmianie mocy.
turdzi Opublikowano 9 Lutego 2016 Autor Opublikowano 9 Lutego 2016 No wlasnie wiec tu zapewne tez tak bedzie.
Norbas Opublikowano 9 Lutego 2016 Opublikowano 9 Lutego 2016 Faktycznie 3.0 TDi marzenie. Szkoda tylko, że już nie oferują ręcznej skrzyni... Żeby nie robić więcej OT to powiedz jak się sprawuję twoje 2.0TFsi ? Trochę już nim nalatałeś, jakieś problemy, jak ze spalaniem trasa PL-NO oraz w cyklu miejskim?
turdzi Opublikowano 10 Lutego 2016 Autor Opublikowano 10 Lutego 2016 80KKM. na razie odpukac żadnych problemów i musi tak wytrzymać do końca roku. Oleju nie bierze.Od nowości na kompie mam średnie 8.5l .w mieście pali poniżej 10L na trasie do 100-120 potrafi nawet poniżej 7L.Mega ekonomiczne auto jak na masę i osiągi.Przy tym spalamu o diesel u nawet nie ma co myśleć.
griga-st Opublikowano 10 Lutego 2016 Opublikowano 10 Lutego 2016 To na N ulepszone wersje robili:-) Ja mam na austriackim forum znajomkow co też mówili że nie bierze. Później okazało się że owszem nie bierze. Więcej jak w instrukcji pisze:-D Ale turbo musi przecież brać:-D Oczywiście skoro tak piszesz, nie mam żadnych podstaw żeby cokolwiek tu insynuowac. Porostu się cieszyć bo bardzo przyjemnie się tym audikiem jeździ.:-)
Gibons Opublikowano 10 Lutego 2016 Opublikowano 10 Lutego 2016 Tutaj widzę że na forum nikomu nie bierze
turdzi Opublikowano 10 Lutego 2016 Autor Opublikowano 10 Lutego 2016 No widzicie z tym olejem to tak jak z tymi moimi 300KM. Jak wystroilem to była wielka afera jak to CS chu.... odstawia i rysuje wykresy , po czym tym moim "oszukanym" autem ulalem bez problemu auto lżejsze od mojego wystrojone na te rzekomo prawdziwe 290KM " bo tyle te motory dają " prze tunera ktory miał najwiecej w tym temacie do powiedzenia.Ot i tyle w temacie jednego i drugiego.Wnioski proszę sobie wyciągnąć samemu
komoornik Opublikowano 10 Lutego 2016 Opublikowano 10 Lutego 2016 Tutaj widzę że na forum nikomu nie bierze Mi bierze. Jakieś 0,3L / 1000km, więc nie płaczę.
turdzi Opublikowano 11 Lutego 2016 Autor Opublikowano 11 Lutego 2016 W przypadku aut używanych temat oleju jest banalnie prosty bo da się to sprawdzić i wizualnie czy dane auto bierze olej czy nie jak i po VINie.O wiele gorzej było w przypadku aut nowych.
griga-st Opublikowano 11 Lutego 2016 Opublikowano 11 Lutego 2016 Niezupelnie. Wprowadzenie nowych tlokow w drugiej połowie 11 nie było lekiem na całe zło:-( Sytuację poprawiła zmiana honowania bloku wprowadzona wraz z trzecia generacją. Po Vinie ciężko sprawdzić bo liczy się data produkcji SILNIKA.
turdzi Opublikowano 11 Lutego 2016 Autor Opublikowano 11 Lutego 2016 (edytowane) Ten olej w tfsi to juz prawdziwy urban legen jest Mam auto z maja 2011 z poprawionym motorem.Bierze ok 250 ml od wymiany do wymiany czyli co 10-12 kkm. A tak wygląda mój wydech po 80kkm. To taki tips ze nawet nie musisz po vinie sprawdzać bo mozna to jednym rzutem oka zweryfikować jak wiesz czego szukać Odnośnie sprawdzenia VIN to oczywiscie ze da sie to sprawdzić.Klucz ? Znow trzeba wiedzieć co masz sprawdzić i nie sa to żadne czesci silnika rzeby było śmieszniej To troche tak jak z zaciskami S4 wszyscy sie na nie rzucają za chore pieniądze a jest piękny OEMowy komplet za polowe tej ceny i do tego 4 razy lepszy tylko znow trzeba wiedzieć czego szukać Edytowane 11 Lutego 2016 przez turdzi
zabiello Opublikowano 11 Lutego 2016 Opublikowano 11 Lutego 2016 Końcówki nie są do końca adekwatne do określenia czy spala olej czy nie, mi od 10 tys km czyli po stage 2 nic nie ubywa oleju a i tak końcówkę mam w czarnej suchej sadzy, ciekawe czy i kiedy wypali się cały osad w układzie wydechowym po wcześniejszym "chlaniu" oleju, wcześniej faktycznie końcówka była tłusta i ociekał wręcz olejem.
griga-st Opublikowano 12 Lutego 2016 Opublikowano 12 Lutego 2016 Widziałem kilka dziesiątek aczworek na spotach. Sam miałem trzy silniki cdnc. Technik który "opiekował" się moim autem na serwisie też jeździ TFSI. Nie spotkałem się z przypadkiem żeby cdnc wyprodukowany przed 2013 nie brał oleju.Tym bardziej można się cieszyć jak nie bierze bo auto bez tego problemu można sprzedać za naprawdę dobre pieniądze. :-)
griga-st Opublikowano 12 Lutego 2016 Opublikowano 12 Lutego 2016 Zrób zdjęcie nalepki z pokrywy łańcucha. Moze w obrębie tego numeru seryjnego silnika faktycznie puścili kilka zdrowych sztuk To ułatwić może komuś szukanie .
Piotr Czarnojan Opublikowano 12 Lutego 2016 Opublikowano 12 Lutego 2016 Ten olej w tfsi to juz prawdziwy urban legen jest Mam auto z maja 2011 z poprawionym motorem.Bierze ok 250 ml od wymiany do wymiany czyli co 10-12 kkm. A tak wygląda mój wydech po 80kkm. To taki tips ze nawet nie musisz po vinie sprawdzać bo mozna to jednym rzutem oka zweryfikować jak wiesz czego szukać Odnośnie sprawdzenia VIN to oczywiscie ze da sie to sprawdzić.Klucz ? Znow trzeba wiedzieć co masz sprawdzić i nie sa to żadne czesci silnika rzeby było śmieszniej To troche tak jak z zaciskami S4 wszyscy sie na nie rzucają za chore pieniądze a jest piękny OEMowy komplet za polowe tej ceny i do tego 4 razy lepszy tylko znow trzeba wiedzieć czego szukać a jakie to te zaciski o połowe tansze jak mozesz to podaj:P
griga-st Opublikowano 13 Lutego 2016 Opublikowano 13 Lutego 2016 Ten olej w tfsi to juz prawdziwy urban legen jest Mam auto z maja 2011 z poprawionym motorem.Bierze ok 250 ml od wymiany do wymiany czyli co 10-12 kkm. A tak wygląda mój wydech po 80kkm. To taki tips ze nawet nie musisz po vinie sprawdzać bo mozna to jednym rzutem oka zweryfikować jak wiesz czego szukać Odnośnie sprawdzenia VIN to oczywiscie ze da sie to sprawdzić.Klucz ? Znow trzeba wiedzieć co masz sprawdzić i nie sa to żadne czesci silnika rzeby było śmieszniej To troche tak jak z zaciskami S4 wszyscy sie na nie rzucają za chore pieniądze a jest piękny OEMowy komplet za polowe tej ceny i do tego 4 razy lepszy tylko znow trzeba wiedzieć czego szukać a jakie to te zaciski o połowe tansze jak mozesz to podaj:P Poczytaj temat;-) Wszystko ładnie opisane:-)
turdzi Opublikowano 13 Lutego 2016 Autor Opublikowano 13 Lutego 2016 (edytowane) Ten olej w tfsi to juz prawdziwy urban legen jest Mam auto z maja 2011 z poprawionym motorem.Bierze ok 250 ml od wymiany do wymiany czyli co 10-12 kkm. A tak wygląda mój wydech po 80kkm. To taki tips ze nawet nie musisz po vinie sprawdzać bo mozna to jednym rzutem oka zweryfikować jak wiesz czego szukać Odnośnie sprawdzenia VIN to oczywiscie ze da sie to sprawdzić.Klucz ? Znow trzeba wiedzieć co masz sprawdzić i nie sa to żadne czesci silnika rzeby było śmieszniej To troche tak jak z zaciskami S4 wszyscy sie na nie rzucają za chore pieniądze a jest piękny OEMowy komplet za polowe tej ceny i do tego 4 razy lepszy tylko znow trzeba wiedzieć czego szukać a jakie to te zaciski o połowe tansze jak mozesz to podaj:PA z Q5 3.0 TDI a jak jeszcze dostaniesz z polifta to masz kawiorowe Brembo z 4 tloczkami kontra TRW na jednym.Wracając jeszcze na chwilę do tematu oleju to przecież są auta między 2008 a 2013 które nigdy oleju nie brały bo trefna była tylko pewna partia więc temat honowania nie bardzo tu coś zmienia. Zreszta jaki mam interes w pisaniu nieprawdy? Jak bym był niezadowolony z tego auta to bym go pogonil tak szybko jak pogonil poprzednie diesele a nie jeździł nim 6 lat. Odnośnie wydechu i wizualnej kontroli to nawet jak ktoś myje końcówki środek ma zawsze dużo czarnej sadzy w przeciwieństwie do zdrowych aut i jest to absutnie przerasta rzecz do sprawdzenia a auta które nie biorą a chleba olej mają wydech czarny jak w 40 letnim Jelczu Edytowane 13 Lutego 2016 przez turdzi
Norbas Opublikowano 13 Lutego 2016 Opublikowano 13 Lutego 2016 80KKM. na razie odpukac żadnych problemów i musi tak wytrzymać do końca roku.Oleju nie bierze.Od nowości na kompie mam średnie 8.5l .w mieście pali poniżej 10L na trasie do 100-120 potrafi nawet poniżej 7L.Mega ekonomiczne auto jak na masę i osiągi.Przy tym spalamu o diesel u nawet nie ma co myśleć. Spalanie faktycznie masz niezłe jak na tą moc, żony c5 2.4v6 w tipie bierze do 13l po mieście. Wracając jeszcze na chwilę do tematu oleju to przecież są auta między 2008 a 2013 które nigdy oleju nie brały bo trafna była tylko pewna partia więc temat holowania nie bardzo tu coś zmienia.Zreszta jaki mam interes w pisaniu nieprawdy? Jak bym był niezadowolony z tego auta to bym go pogonil tak szybko jak pogonil poprzednie diesele a nie jeździł nim 6 lat. Moim zdaniem silnik silnikowi nie równy. Jeden jeździ bez żadnego problemu, bez siorbania oleju jak smok, a z kolei inny użytkownik ma zawsze jakieś problemy.
komoornik Opublikowano 13 Lutego 2016 Opublikowano 13 Lutego 2016 Poniżej 10L w mieście, pytanie w jakim. Bo w Warszawie to nierealne.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się