Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL TDI PD] Regeneracja siłownika klapy gaszącej


michcio1985

Rekomendowane odpowiedzi

Przy zakupie używanej klapy trzeba zaciągnąć ustami powietrze i sprawdzić czy membrana od klapy gaszącej dobrze trzyma. Ja tego nie zrobiłem i niestety kupiłem uszkodzoną klapę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Można też podpiąć sam wężyk podciśnienia ze swojego auta zapalić silnik zgasić i będziemy mieli jak na dłoni czy zamyka klapę czy nie..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

WItam, Chciałbym poruszyć temat ponieważ mam pały problem z Moją A4 B6 TDI 130KM.

Otóż przy gaszeniu trzęsie silnikiem i wydobywa się sycząco- strzelający odgłos, nie wiem skąd ( moim zdaniem również podczas odpalania są za duże telepawki silnika).Tak jak pisaliście zająłem sie zaworem-gaszkiem , rozebrałem go sprawdziłem membranę -jest w porządku, ale gry zgasiłem samochód ręcznie poprzez ten zawór było zupełnie inaczej ( gaszenie troche dłuższe i dużo spokojniejsze). Martwi nie to nagłe gaszenie z trzęsieniem silnika wraz z wydobywanym się dźwiękiem. Może przyczyna leży całkiem gdzie indziej.

Co może być przyczyną ponieważ nie wiem za co się zabrać?

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdziłem u siebie w Audi bo też trzęsło przy gaszeniu, membrana cała lecz przy zaworku pęknięty był przewód, po wymianie dużo lepiej ale jeszcze trochę trzęsie lecz juz nie tak mocno. Przy egr widac że zamyka klapę tylko do połowy, recznie moge zamknąć ją całą bez zadnego problemu .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, jak ściągnąć plastikowe ramie z tego bolca od klapy gaszacej ? Na srodku jest przeciecie, ale przy wyjmowaniu boje się, że to pęknie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja normalnie podważyłam śrubokrętem i zeszło, nic nie pęknie ,zdejmuj jak silnik ciepły to plastik bardziej elastyczny będzie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, mam techniczne pytanie. Wciskam tą gruszkę ale silnik nie gaśnie, tylko chodzi nie równo. Rozumiem, ze powinno to całkowicie wygasić silnik? Przyczyna tego zjawiska może być uszkodzona membrana? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak wciskasz gruszkę i ramię przesuwa mechanizm klapy gaszącej, to albo masz syf w EGR i zostaje jakaś nieszczelność (niepełne domknięcie klapy), albo jest gdzieś nieszczelność za klapą gaszącą...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...