Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B6] Zawór kombinowany


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

tak jak mi powiedzieli nic to nie da żadne przedłużki za czułe mamy silniki euro 4 i tak będzie

Opublikowano

No tak to co w linku to czytałem o tym ponad miesiąc temu, tylko o co chodzi ,że ten zawór kombi jak by od niego odłączył ten cienki wężyk to powinien wyskoczyć błąd związany z usterką układu EGR lub samego EGR a tak nie jest,w kodach gotowości EGR przechodzi testy a SAI nie, jezdziłem ponad miesiąc bez cienkiego wężyka od kombizaworu i błędy jakie były to tylko słaby przepływ powietrza w SAI a od strony EGR-a żadnych.

Opublikowano

jutro jadę sprawdzić ten zawór czy się otwiera ?

Opublikowano

to jest to tylko inny symbol jest a ten symbol co podałeś to jest łącznik co idzie do bloku podstawa tego zaworu 06B131101H

Opublikowano

posiadam taki zawor do opchniecia po przebiegu 65000km

Opublikowano

Sorki faktycznie żle podałem.

Opublikowano

ile chcesz

za niego

Opublikowano

No tak to co w linku to czytałem o tym ponad miesiąc temu, tylko o co chodzi ,że ten zawór kombi jak by od niego odłączył ten cienki wężyk to powinien wyskoczyć błąd związany z usterką układu EGR lub samego EGR a tak nie jest,w kodach gotowości EGR przechodzi testy a SAI nie, jezdziłem ponad miesiąc bez cienkiego wężyka od kombizaworu i błędy jakie były to tylko słaby przepływ powietrza w SAI a od strony EGR-a żadnych.

U mnie było to samo. Miałem odpięty wężyk idący od kolektora do EGR i jak miałem błąd to tylko że słaby przepływ SAI a nic o EGR. W piątek biorę się za czyszczenie jeśli nie pomoże to wywalam układ.

Opublikowano

Witam dziś sprawdziłem zawór kombinowany i jest zrypany tzn czy działa zrobiłem podciśnienie tym małym wężykiem i nic jest zatkany przewód co idzie od pompy nie ma ujścia do kolektora czyli zatkany poleżał troszkę w płynach rożnych ale to nic nie dało i pytanie czy można zastosować inny model tzn z inna końcówka ten zawór

Opublikowano

Witaj podłącz pompę powietrza na krótko pod aku i załóż przełącznik abyś mógł ją załączyć,kombizawór wyjęty i połączony wężem tym grubym do pompy powietrza,podłącz ten cienki wężyk do kombizaworu zaciągnij dobrze powinien się otworzyć i załącz pompę,jak sprawny to będzie przelot przez niego dopóki jest podciśnienie na cienkim wężyku,komp na zimnym silniku załącza zaworek pod kolektorem ssącym i załącza pompę na 30 do 90 sekund,a czy można stosować inny tego nie wiem.1.8T AVJ był krótko produkowany ale wiele gratów pasuje od 1.8T BFB pomimo innych numerów końcowych,więc inny powinien pasować.

Opublikowano (edytowane)

i pytanie czy można zastosować inny model tzn z inna końcówka ten zawór

Podbijam pytanie, muszę wymienić w moim BFB zawór kombinowany (CV). Wg Audi Europe do AVJ, AMB, BFB i BEX pasują zaworki 06B131101 o końcówkach C, G i H, natomiast etka online carprog2 podaję już tylko 06B131101H. Klikając na część etka podaję, że część została wycofana w 2008 i prawidłowa jest 06B131101K. Jak to jest z tymi końcówkami, bo różnice w cenie są znaczące. Przykłady:

http://www.getem.pl/index.php?action=katalog&kat=5

06B131101C- 304PLN

06B131101G- niedostępny

06B131101H- niedostępny

06B131101K- 440PLN

http://www.sklep.motorpol.pl/sklep/

06B131101C- 608PLN

06B131101G- niedostępny

06B131101H- 424PLN

06B131101K- 545PLN

Rozstrzał niesamowity, zatem czy część z końcówką C (wycofana w 2003) podejdzie pod moje BFB rocznik 2004?

Edytowane przez Away

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...