tb_momek Opublikowano 24 Stycznia 2008 Opublikowano 24 Stycznia 2008 Witam. Prosze o pomoc. Moje auto na III biegu powyżej 3000 obr/min wpada w tryb awaryjny. Sprawdzałem błedy oto one: VAG-COM Version: Release 311.2-N Control Module Part Number: 028 906 021 JJ Component and/or Version: 1,9l R4 EDC G000SG 2016 Software Coding: 00002 Work Shop Code: WSC 00020 2 Faults Found: 17958 - Charge Pressure: Control Deviation P1550 - 35-10 - - - Intermittent 17563 - Manifold Pressure Sensor (G71): Short to B+ P1155 - 35-00 - - Ponadto zrobiłem logi: Statyczne 000 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f3dd53e131970a40.html 001 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ebc55b341e69b9a3.html 003 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c9150780f3da5df6.html 004 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/9cda4f6818057b66.html 007 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e98106aab4fd6c4d.html 013 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/fd024083a8d98669.html Bs: 000 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/9bd39f5e1ae10dff.html 003 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/579d90aebc024be4.html 004 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/dbc123789c4766bd.html 011 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6341b11b79bcf416.html Dynamiczne: 001 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/66176a4fd47d502d.html 003 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ca6927747b037474.html 004 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f547ca28a05e02b3.html 008 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6f88d125abcc772e.html 010 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/0e288c4c30e33e4c.html 011 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/89b71bbdc1f86080.html Prosze o pomoc.
baskecior Opublikowano 24 Stycznia 2008 Opublikowano 24 Stycznia 2008 1. Twoje auto nie wpada w tryb awaryjny. 2. Masz problem z układem kontroli ciśnienia doładowania. Analizując błąd związany z czujnikiem ciśnienia doładowania, sugeruję abyś dokładnie mu się przyjrzał i doprowadził go do porządku (jeśli błąd po wykasowaniu powraca). Sądzę, że u Ciebie skumulowało się kilka defektów, czyli: zapieczone kierownice spalin (przeładowania na niskich i wysokich obrotach), dodatkowo zwarcie/a (okresowe) na czujniku ciśnienia doładowania. Doprowadź do porządku najpierw ten czujnik (G71) lub jego otoczenie i jeśli błąd 17563 ustąpi, wykonaj ponownie odczyt błędów i zloguj ponownie 011 dynamicznie. Oczywiście nie sądzę, że overboosty ustąpią, ale dla porządku naprawiaj po kolei ... 3. Kąt wtrysku do korekty, mocno w górę 4. Układ wtryskowy ok. 5. 007 logowałeś na rozgrzanym silniku po jeździe ?? Jeśli nie - termostat do wymiany (na oryginał z ASO).
tb_momek Opublikowano 24 Stycznia 2008 Autor Opublikowano 24 Stycznia 2008 Dzięki za odpowiedż. Robiąc logi 001 dynamiczne wpadło w tryb awaryjny, ale powtórzyłem ten log. Zauważyłem taką zależnoś że jeśli auto nie jest dośc rozgrzane to wpada w tryb awar. a jeśli temp jest odpowiednia to rzeczywiście masz racji ten tryb nie występuje. Kąt wtrysku do korekty? ile ma wynosic(czy ustawia się go pompą?)
baskecior Opublikowano 24 Stycznia 2008 Opublikowano 24 Stycznia 2008 W dziale "Zrób to sam" jest tutoriał na temat regulacji kąta wtrysku. Powinien wynosić 51 jednostek w 000 BS, pozycja 2. Jeśli na nierozgrzanym silniku wpada w tryb awaryjny , mogę to zrozumieć - na zimnym silniku jednostka wylicza większą dawkę. Ale z tych logów nie wynikał notlauf.
tb_momek Opublikowano 24 Stycznia 2008 Autor Opublikowano 24 Stycznia 2008 5. 007 logowałeś na rozgrzanym silniku po jeździe ?? Jeśli nie - termostat do wymiany (na oryginał z ASO). No cóż . Termostat był wymieniony ale nie orginał
spanky Opublikowano 25 Stycznia 2008 Opublikowano 25 Stycznia 2008 Sądzę, że u Ciebie skumulowało się kilka defektów, czyli: zapieczone kierownice spalin (przeładowania na niskich i wysokich obrotach), dodatkowo zwarcie/a (okresowe) na czujniku ciśnienia doładowania. Doprowadź do porządku najpierw ten czujnik (G71) lub jego otoczenie i jeśli błąd 17563 ustąpi, wykonaj ponownie odczyt błędów i zloguj ponownie 011 dynamicznie. basket ... ten czujnik jest w ECU i generalnie uchodzi za niezniszczalny .... a z reguły bład wywala wtedy gdy doladowanie osiaga wartosci ponad norme tego czujnika [tylko ze w tym przypadku tego nie ma] albo porostu pokazuje sie jako brat blizniak bledu [00575] ... miom zdaniem masaz prawa stopa powininie pomoc ... reszta zostala juz napisana ....
baskecior Opublikowano 25 Stycznia 2008 Opublikowano 25 Stycznia 2008 Możliwym jest również, że uszkodził się wężyk biegnący do ECU, ktoś już opisywał taki przypadek.
spanky Opublikowano 25 Stycznia 2008 Opublikowano 25 Stycznia 2008 Możliwym jest również, że uszkodził się wężyk biegnący do ECU, ktoś już opisywał taki przypadek. tez tak moze byc ...
tb_momek Opublikowano 25 Stycznia 2008 Autor Opublikowano 25 Stycznia 2008 Błąd G71 kilka tygodni temu go niebyło. Dzisiaj znowu sprawdziłem błędy i pozostał tylko ten 17958 - Charge Pressure: Control Deviation P1550 - 35-10 - - - Intermittent Tamtego odnośnie g71 nie ma
spanky Opublikowano 25 Stycznia 2008 Opublikowano 25 Stycznia 2008 Błąd G71 kilka tygodni temu go niebyło. Dzisiaj znowu sprawdziłem błędy i pozostał tylko ten 17958 - Charge Pressure: Control Deviation P1550 - 35-10 - - - Intermittent Tamtego odnośnie g71 nie ma 17958 - Ladedruck Regeldifferenz = Cisnienie doladowania odbiega od wymaganego informuje Cie ze jest niestabilne ... jak zreszta widac na logach ... pojezdzij troszke moze sie rozjezdzi ...
tb_momek Opublikowano 30 Stycznia 2008 Autor Opublikowano 30 Stycznia 2008 Masz problem z układem kontroli ciśnienia doładowania. Analizując błąd związany z czujnikiem ciśnienia doładowania, sugeruję abyś dokładnie mu się przyjrzał i doprowadził go do porządku (jeśli błąd po wykasowaniu powraca). Moge prosić o dokładniejsze wyjaśnienie o co chodzi?[br]Dopisany: 25 Styczeń 2008, 16:51 _________________________________________________ Sądzę, że u Ciebie skumulowało się kilka defektów, czyli: zapieczone kierownice spalin (przeładowania na niskich i wysokich obrotach), dodatkowo zwarcie/a (okresowe) na czujniku ciśnienia doładowania. Doprowadź do porządku najpierw ten czujnik (G71) lub jego otoczenie i jeśli błąd 17563 ustąpi, wykonaj ponownie odczyt błędów i zloguj ponownie 011 dynamicznie. Błąd odnośnie czujnika G71 jak dotąd się nie pojawił.Pozostał tylko (aż) ten. 17958 - Charge Pressure: Control Deviation P1550 - 35-10 - - - Intermittent Kąt wtrysku statycznego ustawiony. Zrobiłem logi grup http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/2e2178c7936a48a9.html 000-BS ; 001-statyczne(dawka paliwa u mnie to 4,a powinno by chyba więcej około 3) ; 011-dynamiczne (notlauf) ; 011-dynamiczne ( bez notlauf). Wydaje mi się też że troche za dużo pali 8,3 L/100km Prosze o jakieś wskazówki co dalej.
kalina Opublikowano 30 Stycznia 2008 Opublikowano 30 Stycznia 2008 Szybkie pytanie - masz czujnik ciśnienie w rurze dolotowej, czy w ECU?
tb_momek Opublikowano 30 Stycznia 2008 Autor Opublikowano 30 Stycznia 2008 wydaje mi się że w ECU ( ale na 100% nie jestem pewny). Ewentualnie jak to moge sprawdzic ?
Pikuś Opublikowano 30 Stycznia 2008 Opublikowano 30 Stycznia 2008 kalina w 99 czujnik cisnienia byl montowany w kompie??
kalina Opublikowano 30 Stycznia 2008 Opublikowano 30 Stycznia 2008 Raczej nie, dlatego zapytałem - Basket zamieszał
spanky Opublikowano 31 Stycznia 2008 Opublikowano 31 Stycznia 2008 macie racje .. czujnik juz jest na rurze ....
tb_momek Opublikowano 31 Stycznia 2008 Autor Opublikowano 31 Stycznia 2008 to co-mam poszukac i wymienic ten czujnik? Jesli tak to gdzie go szukac?. A co sadzicie o grupie 011 czy turbina przeładowuje, czy czujnik tutaj miesza?
spanky Opublikowano 1 Lutego 2008 Opublikowano 1 Lutego 2008 to co-mam poszukac i wymienic ten czujnik? Jesli tak to gdzie go szukac?. A co sadzicie o grupie 011 czy turbina przeładowuje, czy czujnik tutaj miesza? w palstikowej rurze dolotowej [przed kolektorem ssacym] .... tak jak pisalem wczesniej , naarzie nie ma powodow do zmartwien,popracuj prawa noga i powinno byc dobrze ....
tb_momek Opublikowano 1 Lutego 2008 Autor Opublikowano 1 Lutego 2008 Więc może nie podałem pełnej informacji.Błąd 17958 - Charge Pressure: Control Deviation P1550 - 35-10 - - - Intermittent Pojawia się tylko wtedy gdy nastąpi notlauf. Gdy jade delikatnie i nie ma trybu awaryjnego to tego błędu nie pokazuje. Czy dalej myślec o wymianie tego czujnika??
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się