Kukis Opublikowano 5 Lipca 2011 Opublikowano 5 Lipca 2011 panowie, nie wydaje wam się, że to może być wina paliwa? np. przez dodatki biokomponentów a po za tym, jeśli tylko sam dymek drażni i nie ma innych problemów z motorem to wg. mnie nie ma co na siłę kombinować
axel_gumis Opublikowano 5 Lipca 2011 Opublikowano 5 Lipca 2011 żeby sprawdzić czy na 100% leją to raczej tylko demontaż i do pompiarza Nie koniecznie do pompiarza, odkręcasz wtrysk jak końcówka mokra to znaczy że leje, cała różnica polega na tym że lejący wtrysk daje czarnego bąka. Przy szaroniebieskim pojechałbym na ciśnienie najprawdopodobniej uszczelniające lecą Wyciągnij bagnet przy zapalonym i zobacz co się tam dzieje, jak pójdzie chmurka jak z komina znaczy że motorownia się o remont prosi
Danieel Opublikowano 5 Lipca 2011 Opublikowano 5 Lipca 2011 na zimnym czy rozgrzanym wyciągać bagnet ???[br]Dopisany: 05 Lipiec 2011, 20:02_________________________________________________ panowie, nie wydaje wam się, że to może być wina paliwa? np. przez dodatki biokomponentów a po za tym, jeśli tylko sam dymek drażni i nie ma innych problemów z motorem to wg. mnie nie ma co na siłę kombinować ja też tak myślałem na początku ale jak rano do roboty wyjeżdżam a sąsiad za mną na ulicy światła włącza to lipa się robi
axel_gumis Opublikowano 5 Lipca 2011 Opublikowano 5 Lipca 2011 Czy na zimnym czy rozgrzanym dymu nie powinieneś zobaczyć, powietrze będzie bo to normalne, ale jak jest dym to znaczy że spaliny się do bloku dostają
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się