kadafi Opublikowano 20 Czerwca 2011 Opublikowano 20 Czerwca 2011 witam wszystkich mam taki problem a mianowicie: Tryb ECON jest cały czas włączony - nie dało się wyłączyć. nabilem klime i nic podpielem pod VAG-a i 00819 high pressure sensor g65 co trzeba zrobic zeby klima dzielala? z gory wielkie dzieki pozdrawiam
kadafi Opublikowano 20 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 20 Czerwca 2011 i bedzie dzialac? a dlaczego ECON nie da sie wylaczyc?
Badboy84 Opublikowano 21 Czerwca 2011 Opublikowano 21 Czerwca 2011 Kolego wymień czujnik na chłodnicy klimy, jak otworzysz maskę to znajdziesz go po prawej stronie pod lampą. Oczywiście gazu z układu nie musisz wyciągać........
bosmaneq Opublikowano 21 Czerwca 2011 Opublikowano 21 Czerwca 2011 łap kolego...wszystko jest na forum :> http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=194916.0
kadafi Opublikowano 22 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 22 Czerwca 2011 łap kolego...wszystko jest na forum :> http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=194916.0 oki wielkie dzieki a orietuje sie ktos ile tego czynnika ma byc nabite w A4 b6?
bosmaneq Opublikowano 22 Czerwca 2011 Opublikowano 22 Czerwca 2011 a orietuje sie ktos ile tego czynnika ma byc nabite w A4 b6? powinna być wlepka jeśli jeszcze Ci się zachowała i jest napisane... jak do pełna to ~500g prosze: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=45039.0
Dev Opublikowano 23 Czerwca 2011 Opublikowano 23 Czerwca 2011 przy okazji wymień dławik i osuszacz[br]Dopisany: 23 Czerwiec 2011, 13:41_________________________________________________dławik: 8E0 820 177 osuszacz w zaleznosci od nr nadwozia: -> 8E-3-285000 8E0 820 193 C 8E-3-285001 -> 8E0 820 193 E
kadafi Opublikowano 11 Lipca 2011 Autor Opublikowano 11 Lipca 2011 high presure sensor(g65) wymieniony,klima nabita i dalej sie "ECON"swieci nie da sie go wylaczyc co moze byc? z gory wielkie dzieki
Yaqb Opublikowano 11 Lipca 2011 Opublikowano 11 Lipca 2011 Jaki masz opis bledu?? moze ktorys kabelek czujnika sie przetarl???
kadafi Opublikowano 11 Lipca 2011 Autor Opublikowano 11 Lipca 2011 Jaki masz opis bledu?? moze ktorys kabelek czujnika sie przetarl??? 00819 high pressure sensor g65
Yaqb Opublikowano 11 Lipca 2011 Opublikowano 11 Lipca 2011 mowiac jaki masz opis chodzilo o np Open or Short to Ground lub Signal too Low
kadafi Opublikowano 12 Lipca 2011 Autor Opublikowano 12 Lipca 2011 dzisiaj podlaczylem znowu pod dwa inne vagi i wyskoczylo takie cos 00716-silniczek klapy powietrza zuzytego -V 113 01320- confort module for climatronick (J 255)49-10 no comunication pomozecie?
Yaqb Opublikowano 12 Lipca 2011 Opublikowano 12 Lipca 2011 00716-silniczek recyrkulacji powietrza, do sprawdzenia, tzn. rozebrac, wytrzyscic i przesmarowac. nie ma wplywu na dzialanie klimy. 01320- control module for climatronick (J 255)49-10 no comunication. czy panel klimatronika byl wymieniany??? brak komunikacji po can z climatronikiem. do sprawdzenia kabelki, kodowanie A powiedz mi w jaki sposob nabiles klime skoro nie wlacza ci sie kompresor ????
kadafi Opublikowano 13 Lipca 2011 Autor Opublikowano 13 Lipca 2011 nabita byla przez te dwa zawory pod maska,ale nie wiem dlaczego sie kompresor nie wlacza
Yaqb Opublikowano 13 Lipca 2011 Opublikowano 13 Lipca 2011 No to trzeba by bylo teraz organoleptycznie sprawdzic czy kompresor nie jest przypadkiem zatarty i sprzegielko spalone ??? bo tak sie moglo stac jak miales za malo czynnika i tak jezdziles uzywajac klimy
roberts311 Opublikowano 13 Lipca 2011 Opublikowano 13 Lipca 2011 zobacz bezpieczniki miałem to samo jeden był przepalony i caly czas świecił ECON. Albo robiłęś coś przy bezpiecznikach i źle włożyłeś jeden
andy_sky Opublikowano 13 Lipca 2011 Opublikowano 13 Lipca 2011 No to trzeba by bylo teraz organoleptycznie sprawdzic czy kompresor nie jest przypadkiem zatarty i sprzegielko spalone ??? bo tak sie moglo stac jak miales za malo czynnika i tak jezdziles uzywajac klimy jak jest za mało czynnika to kompresor się nie włączy a co za tym idzie nie zatrze
kadafi Opublikowano 13 Lipca 2011 Autor Opublikowano 13 Lipca 2011 z bezpiecznikami jest wszystko ok [br]Dopisany: 13 Lipiec 2011, 21:10_________________________________________________ No to trzeba by bylo teraz organoleptycznie sprawdzic czy kompresor nie jest przypadkiem zatarty i sprzegielko spalone ??? bo tak sie moglo stac jak miales za malo czynnika i tak jezdziles uzywajac klimy jak jest za mało czynnika to kompresor się nie włączy a co za tym idzie nie zatrze a mi wposcil na razie 460 i powiedzial ze juz powinna chodzic
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się