Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B6] Problem z klimą


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam wszystkich mam taki problem a mianowicie: Tryb ECON jest cały czas włączony - nie dało się wyłączyć.

nabilem klime i nic podpielem pod VAG-a i

00819 high pressure sensor g65

co trzeba zrobic zeby klima dzielala?

z gory wielkie dzieki

pozdrawiam

Opublikowano

czujnik masz do wymiany

Opublikowano

i bedzie dzialac?

a dlaczego ECON nie da sie wylaczyc?

Opublikowano

Kolego wymień czujnik na chłodnicy klimy, jak otworzysz maskę to znajdziesz go po prawej stronie pod lampą. Oczywiście gazu z układu nie musisz wyciągać........

Opublikowano

dzieki :good:

Opublikowano

przy okazji wymień dławik i osuszacz[br]Dopisany: 23 Czerwiec 2011, 13:41_________________________________________________dławik: 8E0 820 177

osuszacz w zaleznosci od nr nadwozia:

-> 8E-3-285000 8E0 820 193 C

8E-3-285001 -> 8E0 820 193 E

Opublikowano

high presure sensor(g65) wymieniony,klima nabita i dalej sie "ECON"swieci nie da sie go wylaczyc :confused4: co moze byc?

z gory wielkie dzieki

Opublikowano

Jaki masz opis bledu??

moze ktorys kabelek czujnika sie przetarl???

Opublikowano

Jaki masz opis bledu??

moze ktorys kabelek czujnika sie przetarl???

00819 high pressure sensor g65

Opublikowano

mowiac jaki masz opis chodzilo o np

Open or Short to Ground

lub

Signal too Low

Opublikowano

dzisiaj podlaczylem znowu pod dwa inne vagi i wyskoczylo takie cos

00716-silniczek klapy powietrza zuzytego -V 113

01320- confort module for climatronick (J 255)49-10 no comunication

pomozecie?

Opublikowano

00716-silniczek recyrkulacji powietrza, do sprawdzenia, tzn. rozebrac, wytrzyscic i przesmarowac. nie ma wplywu na dzialanie klimy. :)

01320- control module for climatronick (J 255)49-10 no comunication. czy panel klimatronika byl wymieniany??? brak komunikacji po can z climatronikiem. do sprawdzenia kabelki, kodowanie

A powiedz mi w jaki sposob nabiles klime skoro nie wlacza ci sie kompresor ????

Opublikowano

nabita byla przez te dwa zawory pod maska,ale nie wiem dlaczego sie kompresor nie wlacza :mysli:

Opublikowano

No to trzeba by bylo teraz organoleptycznie sprawdzic czy kompresor nie jest przypadkiem zatarty i sprzegielko spalone ;) ??? bo tak sie moglo stac jak miales za malo czynnika i tak jezdziles uzywajac klimy

Opublikowano

zobacz bezpieczniki miałem to samo jeden był przepalony i caly czas świecił ECON. Albo robiłęś coś przy bezpiecznikach i źle włożyłeś jeden

Opublikowano

No to trzeba by bylo teraz organoleptycznie sprawdzic czy kompresor nie jest przypadkiem zatarty i sprzegielko spalone ;) ??? bo tak sie moglo stac jak miales za malo czynnika i tak jezdziles uzywajac klimy

jak jest za mało czynnika to kompresor się nie włączy a co za tym idzie nie zatrze :rolleyes:
Opublikowano

z bezpiecznikami jest wszystko ok

47746e7854d31d92m.jpg

[br]Dopisany: 13 Lipiec 2011, 21:10_________________________________________________

No to trzeba by bylo teraz organoleptycznie sprawdzic czy kompresor nie jest przypadkiem zatarty i sprzegielko spalone ;) ??? bo tak sie moglo stac jak miales za malo czynnika i tak jezdziles uzywajac klimy

jak jest za mało czynnika to kompresor się nie włączy a co za tym idzie nie zatrze :rolleyes:

a mi wposcil na razie 460 i powiedzial ze juz powinna chodzic

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...