Cayman Opublikowano 25 Stycznia 2008 Opublikowano 25 Stycznia 2008 Witam Dzisiaj odebrałem OOOO z warsztatu. Wymieniono rozrząd (z ustawieniem kąta wtrysku), termostat, zawór N75, przeczyszczono turbinę i dolano płynu chłodniczego. Akurat gdy przyjechałem po samochód, był już złożony i odpalony (sprawdzali światła). Zauważyłem, że miga kontrolka od świec. Mechanicy odpowiedzieli, że zgaśnie gdy silnik złapie temperaturę. Przyjechałem do domu, silnik zdążył się nagrzać a kontrolka nie zgasła Czy ktoś zna przyczynę? Dodam, że nie ma problemu z odpalaniem, moc w czasie jazdy prawidłowa, żadnych niepokojących objawów.... /Właśnie siedzę z VAG-iem Wywaliło błędy : 00542 - Needle lift Sensor (G80) 30-00 - Open or Short to B+ 01262 - Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75) 31-00 - Open or Short to Ground Po skasowaniu błędów, kontrolka zgasła Czy możliwe, że mechanicy coś spaprali przy robocie?
lukjar7 Opublikowano 25 Stycznia 2008 Opublikowano 25 Stycznia 2008 moze odłączali wtyczke od n75 na wlaczonym zapłonie i dlatego wywaliło bład
Wihajster Opublikowano 26 Stycznia 2008 Opublikowano 26 Stycznia 2008 Zauważyłem, że miga kontrolka od świec. Mechanicy odpowiedzieli, że zgaśnie gdy silnik złapie temperaturę. a ja myslalem ze juz nie ma mechaników konowałow bo jak normalny mechanior moze takie bzdury opowiadac
sokolnh Opublikowano 26 Stycznia 2008 Opublikowano 26 Stycznia 2008 niech Ci skasują te błedy to powinno przestac migac pozdro
Wihajster Opublikowano 26 Stycznia 2008 Opublikowano 26 Stycznia 2008 niech Ci skasują te błedy to powinno przestac migac pozdro przeciez napisał juz ze to zrobił Czy możliwe, że mechanicy coś spaprali przy robocie? mysle ze nie podłaczyli jakies wtyczki po wymianie rozrzadu i załączyli zapłon i stad te bledy ale jak wykasowales powinno juz byc w porzadku
sokolnh Opublikowano 26 Stycznia 2008 Opublikowano 26 Stycznia 2008 niech Ci skasują te błedy to powinno przestac migac pozdro przeciez napisał juz ze to zrobił piotr1602, już sie tak nie czepiaj, jest sobota rano nie doczytałem, jak sie juz nie pojawią błedy to powinno być ok
baskecior Opublikowano 26 Stycznia 2008 Opublikowano 26 Stycznia 2008 Mechanicy przed uruchomieniem silnika nie zapieli wtyczki wtrysku sterującego i zaworka N75. Za opowiadanie takich bajek powinni oberwać ...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się