Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Jak ściągnąc koło pasowe z pompy wspomagania ?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Znalazłem przyczynę piszczącego paska wielorowkowego - zużyte stawiające za duży opór łożysko od wiskozy. Niestety żeby je wymienić muszę zwalić całą łapę, odkręcić pompę wody, alternator, pompę wspomagania.

Niestety utknąłem już na pompie wspomagania, za chiny nie chce mi spaść koło pasowe. Odkręciłem te trzy śruby, a koło siedzi i tak jak przyspawane.

Pukałem młoteczkiem i poza poobijanym kołem nic się nie zmieniło.

Może mi ktoś napisać jak to k..estwo ściągnąć ? :) trzeba coś jeszcze odkręcić ?

Będę wdzięczny

Opublikowano

kolo sie zbija, dobry młotek kawałek deski i jazda , kolo zazwyczaj zapieka sie wiec jakieś wd40, ja osobiście lekko podgrzałem je palnikiem i dwa uderzenia i zeskoczyło

Opublikowano

Ja do wymiany wisko zdejmowałem tylko alternator :decayed:

Opublikowano

wisko spoko, ale ja mam całe łożysko co w łapie siedzi do wymiany, trzeba na prasie wyciskać :/

Opublikowano

to tak jak Ci pisałem popryskaj wd jak nie masz palnika i młotkiem, ogólnie do zdejmowania tego kola jest ściągacz ale nie podejdziesz nim jesli przodu nie zdejmiesz

Opublikowano

Przód mam zwalony, wd już od 3 dni leję, dzisiaj podejdę z palniczkiem ;) może zejdzie w końcu ;)

Opublikowano

to jeśli masz przód ściągnięty to zwykły ściągacz do sworzni itp i ładnie zeskoczy[br]Dopisany: 22 Czerwiec 2011, 11:06_________________________________________________tylko z tym paliczkiem to delikatnie żebyś za bradzo nie rozgrzał bo pompa pójdzie w piz....

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...