Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 B8 LIFT 2014 QUATTRO S LINE EXTERIEUR CARBON MMI 3G+ SIM AKEBONO 370/330 mm 20" KW


wrclaguna

Rekomendowane odpowiedzi

Na pewno trzeba go zmienić ze wzgledu pewnie na błedne informacje o obrotach dla sterownika .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 6.3 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Zmieniałeś go u siebie jak dołożyłeś tego ADSa ? masz jakieś błędy teraz ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bledow nie mam po załozeniu i zakodowaniu servotronika , to sie tyczy sterownika ADS ( zawieszenie)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem czyli wymiana czujnika ESP ma tylko wtedy sens jeżeli dokładamy cały ADS wraz z amorami do których trzeba sterownik ADS inaczej będą błędy i system nie będzie działał prawidłowo ?. Dobrze rozumiem ?

Jeżeli teraz mam fabryczny servotronic koduję sobie ADS dorzucam przycisk i z poziomu przycisku mogę zmieniać tryb jazdy i odczuję go tak ? błędów nie będę miał żadnych ? rozumiem że tak masz to teraz rozwiązane ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do zrobienia zawieszenia ADS trzeba jeszcze zmienic wszystkie czujniki od samopoziomu .

Przy takim zawieszeniu jest ich 4 ( 1 na kazde kolo ). Dodatkowo musiemy miec sterownik

===> STEROWNIK ZAWIESZENIA AUDI A4 A5 Q5 8K0907144D (4162188050) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.

Oczywiscie wszystko musimy zakodowac oraz wykonać pewnie NASTAWY ZAWIESZENIA (kalibracja :thumbdown:)

Co do dzialania ADS w pelnej funkcjonalnsci potrzeba nam własnie zmiana zawieszenia.

===> http://a4-klub.pl/audi-a4-b8-133/odblokowanie-audi-drive-select-323249/index5.html#post4182225

Czyli mała rozpierdowka wszystkiego w aucie?

Dlaczego kalibracja? Przecież nie zmienia się wysokość jak przy poduszkach, tylko twardość amortyzatorów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy każdej wymianie amortyzatorów musisz robić kalibrację do tego masz 2 nowe czujniki samopoziomu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do zrobienia zawieszenia ADS trzeba jeszcze zmienic wszystkie czujniki od samopoziomu .

Przy takim zawieszeniu jest ich 4 ( 1 na kazde kolo ). Dodatkowo musiemy miec sterownik

===> STEROWNIK ZAWIESZENIA AUDI A4 A5 Q5 8K0907144D (4162188050) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.

Oczywiscie wszystko musimy zakodowac oraz wykonać pewnie NASTAWY ZAWIESZENIA (kalibracja :thumbdown:)

Co do dzialania ADS w pelnej funkcjonalnsci potrzeba nam własnie zmiana zawieszenia.

===> http://a4-klub.pl/audi-a4-b8-133/odblokowanie-audi-drive-select-323249/index5.html#post4182225

Czyli mała rozpierdowka wszystkiego w aucie?

Dlaczego kalibracja? Przecież nie zmienia się wysokość jak przy poduszkach, tylko twardość amortyzatorów.

Podaje co mówi ELSA :

Programowanie położenia regulacyjnego od nowa za pomocą testera

Niezbędne narzędzia specjalne, urządzenia kontrolne i pomiarowe oraz wyposażenie pomocnicze

UWAGA!

W przypadku jazdy próbnej przyrządy kontrolne i pomiarowe należy zawsze mocować na tylnym siedzeniu.

W trakcie jazdy przyrządy te może obsługiwać tylko drugi mechanik.

– Podłączyć tester.

– Włączyć tester.

Tester jest gotowy do pracy, gdy pokazywane są pola przycisków trybów pracy.

– Włączyć zapłon.

Warunki

Samochód musi stać na równej powierzchni.

Samochód nie może być obciążony.

Sterownik elektronicznie regulowanego tłumienia -J250- musi być zakodowany.

W pamięci usterek nie może się znajdować żaden zapis dotyczący czujników wysokości zawieszenia.

Jeśli wymienione zostały sterowniki lub podzespoły elektryczne / elektroniczne, należy wykonać

dopasowanie podzespołu w trybie „Prowadzone funkcje”.

– Wybrać na ekranie Prowadzone funkcje.

Następnie:

– Wybrać odpowiedni program w trybie „Prowadzone funkcje”.

– Postępować zgodnie z instrukcjami wyświetlonymi na ekranie.

Jeśli na nowo zaprogramowane zostało położenie regulacyjne, to w samochodach z asystentem kontroli pasa ruchu należy na nowo wykonać kalibrację sterownika asystenta kontroli pasa ruchu -J759- ze zintegrowaną kamerą

Rozumiem czyli wymiana czujnika ESP ma tylko wtedy sens jeżeli dokładamy cały ADS wraz z amorami do których trzeba sterownik ADS inaczej będą błędy i system nie będzie działał prawidłowo ?. Dobrze rozumiem ?

Jeżeli teraz mam fabryczny servotronic koduję sobie ADS dorzucam przycisk i z poziomu przycisku mogę zmieniać tryb jazdy i odczuję go tak ? błędów nie będę miał żadnych ? rozumiem że tak masz to teraz rozwiązane ?

Tak :wink:

Tu masz cały opis jak załozyc przyciski i zakodowac itd.

===> http://a4-klub.pl/audi-a4-b8-133/odblokowanie-audi-drive-select-323249/index5.html#post4182225

---------- Post dopisany 02-05-2014 at 13:37 ---------- Poprzedni post napisany 28-04-2014 at 21:55 ----------

Servotronic , ADS zrobiony :kox: przetestowany na MMI 3G+ :wink:

Kolega Paweł zadowolony :decayed:

CAM00024.jpg

CAM00022.jpg

CAM00016.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem bardzo zadowolony po dwóch latach męki ze zwykłym wspomaganiem zawitał serwotronic :banan::banan::banan:, w opcji dynamic faktycznie bardziej czuły jest pedał gazu :kox:. Naprawdę polecam tego Moda :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Naprawde czuć róznice z servotronickiem :thumbup1: MMI 3G+ robi robote :slina:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest jakis opis na montaz servotronica? Czy moze jakies kodowania i gdzie dokladnie te dwa kabelki wpiac? Jaka kostka i piny? Pozdrawiam

Wysłane z mojego GT-N8000 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pin 1 z zaworu do T17i pin 1

Pin 2 z zaworu do T17i pin 12

T17i to czarna wtyka D w mce.

Kodowanie

Wybierz STG 09

STG Długie Kodowanie -> Funkcja 07

Bajt 7

Włącz Bit 0

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo proste. Wyjęcie magla to parę śrubek a efekt moda fantastyczny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem ze nie ma roznicy w wersjach silnikowych? Oby nr sie zgadzal?

Wysłane z mojego GT-N8000 przy użyciu Tapatalka

Nie ma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Potrzebne czesci :

8T1 422 066 B SERVOTRONIC

4D0 971 992 WTYKA 2 PIN

000 979 016 E PINY 2 szt. ( jeden kabelek 2 PINY)

000 979 034 E PINY 2 szt. ( jeden kabelek 2 PINY)

---------- Post dopisany 14-05-2014 at 17:55 ---------- Poprzedni post napisany 04-05-2014 at 11:09 ----------

Jakbym cos nie przyrezał to byłbym chory :zdjecie:

Musiałem kupic całe oparcie aby miec ten Macdonalds :grin:

CAM00026.jpg

CAM00027.jpg

CAM00028.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ty tego nie miałeś :shock3:

Wlasnie ze mam :grin: tylko wole przełozyc niż kombinować z przerobką

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Potrzebne czesci :

8T1 422 066 B SERVOTRONIC

4D0 971 992 WTYKA 2 PIN

000 979 016 E PINY 2 szt. ( jeden kabelek 2 PINY)

000 979 034 E PINY 2 szt. ( jeden kabelek 2 PINY)

---------- Post dopisany 14-05-2014 at 17:55 ---------- Poprzedni post napisany 04-05-2014 at 11:09 ----------

Jakbym cos nie przyrezał to byłbym chory :zdjecie:

Musiałem kupic całe oparcie aby miec ten Macdonalds :grin:

http://s19.postimg.org/hk0x83ns3/CAM00026.jpg

http://s19.postimg.org/5w6vdjyn7/CAM00027.jpg

http://s19.postimg.org/jedrpuasj/CAM00028.jpg

Niby goofienko a czasem przydatna sprawa. Czasem 2 kubki z przodu to malo ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...