Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 B8 LIFT 2014 QUATTRO S LINE EXTERIEUR CARBON MMI 3G+ SIM AKEBONO 370/330 mm 20" KW


wrclaguna

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 6.3 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Nie no wkurzylem się lecę od 280 tej str jest str 284 a tu dalej koła nie na aucie. WRC! !

GRZEŚ kiedy będziesz przez Moją wieś leciał? ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na koła cały czas czekam :) ............. moze dojda w przyszłym tygodniu .

Gwinta miałem zakładać ale wyleciał ten dwumas :kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szuka stronica i do silnika sterownika żeby mieć z tym problemem na zawsze spokój :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

s-tronik też jest awaryjny i też posiada dwumas . do tego mechatronika się sypie. Na szczęście już ją naprawiają za około 3000-3500zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak z twoim sprzeglem? Po wymianie tarczy slizganie ustalo? Docisk tez zmieniales?

Wymieniłem co tylko było mozliwe :) : dwumas , docisk , łozyska itd.

aha.........komplet jest 2.0 TDI 177 KM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z 177km jest jakieś wzmocnione te sprzęgło czy takie samo jak w 143km

wyslane z LG F60

Jaką cena gratów nez robocizny ?

wyslane z LG F60

Edytowane przez skrab
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak dobrze pójdzie to wsadzam sprzegło od A6 4G ;)

Tak dla jasności weszło to 2.0 TDI 177 KM z A6

Dobrze rozumiem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chyba raczej chodziło o 177KM czyli o dwumas z polifta

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przecież pisał Grzesiu że od a6 4 G

Kolego ja to wszystko doczytałem, jeżeli chodziło ci o tą sugestię. Ale Grześ zmieniał komplet i moje pytanie dotyczy czy całość weszła od A6 :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak :) wrzuciłem cały komlet z polifta

Czy mocniejsze ? wytrzymalsze ? nie wiem zobaczymy po czasie .

ETKA mowie ze nie pasi ;)

LUK

0B1 114 117 K
0B1 105 266 AL


Gwint KW na pokładzie :) bedzie ? czy jeszcze w dół ?

Jeszcze na 18" ZIMOWYCH , 20" gdzies na dniach będa .........czekam cierpliwie

Flaszka miesci sie :decayed:

KW_001.jpg
KW_002.jpg
KW_003.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeszcze troche w dol :) z 2cm i bedzie git malinka :kox::kox: , ladnie siadzie na 20'' :banan:

p.s. Grzes a ile juz siadlo w dół ( z 5cm) ?

Edytowane przez kristof2009
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

widzę że Ci się flaszka poniewiera

mogę ją przygarnąć :jerk:

Edytowane przez skotmen
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możesz jeszcze obniżyć jak by co to BOLS jest spłaszczony na etykiecie :) Powinien się zmieścić :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Grześ powiedz mi teraz lepiej czy będziesz ustawiał zbierzność ? słyszałem że w b8 są z tyłu problemy ze śróbą w zwrotnicy i nie ma chu** zeby jej nie zerwac ? ktoś cos sie orientuje w tym temacie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiscie ze bede ustawiał :)

Rok temu zakładałem QUATTRO poprzebiegu 35 tys. km wiec nie bedzie problemu :wink:

Mechanior był przerazony ze ja zakładam Gwinta :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...