g1zm0 Opublikowano 21 Czerwca 2011 Opublikowano 21 Czerwca 2011 Witam Pojawił mi siędzis dziwny komunikat na fisie http://imageshack.us/photo/my-images/12/dsc00813b.jpg/ wiem że prawie nic nie widać ale moze mi ktoś podpowie co to może być. Jak dla mnie to jest bardzo podobny komunikat jak w tym poście http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=58540.0;highlight=dziwny+komunikat Opisze moze jak "do tego doszło" wymieniłęm dziś zawór N75 przejechałem kilka km i wtedy właśnie wyswietlił się ten komunikat. Dojechałme na miejsce zgasiłem silnik i po jakichś 1,5 godziny odpaliłem ponownie komunikat ponownie się pojawił i dodatkowo zaczęła się świecić kontrolka świec żarowych. Wróciłem do domu wstawiłem ponownie stary zawór odpaliłem auto pogazowałem trochę i komunikaty nie było jak i kontrolka świeć też się nie paliła. Sprawdziłęm ten nowy zawór i okazało się że jest zapchany bo nie jestem w stanie ustami w nim zaciagnąć powietrza. W starym jestem w stanie to zrobić. Po przejechaniu kilku metrów i wciśnięciu hamulca znowy wyskoczył ten komunikat. Grzebałem szukałem ale nie mogę nic znaleźć, moze ktoś wie co to jest? Z góry dziękuję i pozdrawiam Aktualizacja: podpiąłem auto pod komputer wywaliło mi takie błędy; 00553 Przepływomierz powietrza G70 - zwarcie do plusa ( ten bład jest w kompie cały czas nie wiem o co chodzi bo jak patrzyliśmy przy kręceniu do ok 3400 RPM jednostki zwiększa do jakichś 700-800 czegoś, ile dokładnie nie pamiętam i nie wiem jakie powinny być przy takich obrotach 01441 Czujnik braku paliwa G210 - otwarty zwarty obwód do plusa Jeśli chodzi o ten błąd czujnika G210 to po wstawieniu starego zaworku N75 i przestaniu nocy błąd już nie wyskoczył, a zrobiłem ze 20 kilometrów. Jeszcze taka ciekawostka kiedy ściągam przewód od pompy vacum z zaworka z błędem przy zgaszonym silniku zasysa powietrze, natomiast przy starym zaworku tego nigdy nie było. Czy możliwe że przez te 2 rzeczy jakikolwiek "ciąg" czuć przy ok 2400 RPM kiedy to wcześniej przy 2000 RPM kierownicę z ręki wyrywało - takie miało odejście Walczę z tym już cholernie długo i nie mam już siły na ten samochód.
pieciajek Opublikowano 21 Czerwca 2011 Opublikowano 21 Czerwca 2011 BREMS LICHT to po niemiecku światła stop czyli w tłumaczeniu tzn, że w którejś lampie na stopie masz spaloną żarówkę. Sprawdź wymień i już wszystko wiesz
tomasz-gorz Opublikowano 22 Czerwca 2011 Opublikowano 22 Czerwca 2011 kiedys czytałem, ze kontrolka od swiec zarowych pokazuje rozne błedy, m.in. spalona zarowke w trzecim stopie
mlodyy Opublikowano 22 Czerwca 2011 Opublikowano 22 Czerwca 2011 dokładnie tak jak napisał tomasz-gorz lampka od świec sygnalizuje dużo błędów nie tylko spalona żarówkę ale tez np uszkodzenie czujnika światła wstecznego
g1zm0 Opublikowano 23 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 23 Czerwca 2011 Witam Pojawił mi siędzis dziwny komunikat na fisie http://imageshack.us/photo/my-images/12/dsc00813b.jpg/ wiem że prawie nic nie widać ale moze mi ktoś podpowie co to może być. Jak dla mnie to jest bardzo podobny komunikat jak w tym poście http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=58540.0;highlight=dziwny+komunikat Opisze moze jak "do tego doszło" wymieniłęm dziś zawór N75 przejechałem kilka km i wtedy właśnie wyswietlił się ten komunikat. Dojechałme na miejsce zgasiłem silnik i po jakichś 1,5 godziny odpaliłem ponownie komunikat ponownie się pojawił i dodatkowo zaczęła się świecić kontrolka świec żarowych. Wróciłem do domu wstawiłem ponownie stary zawór odpaliłem auto pogazowałem trochę i komunikaty nie było jak i kontrolka świeć też się nie paliła. Sprawdziłęm ten nowy zawór i okazało się że jest zapchany bo nie jestem w stanie ustami w nim zaciagnąć powietrza. W starym jestem w stanie to zrobić. Po przejechaniu kilku metrów i wciśnięciu hamulca znowy wyskoczył ten komunikat. Grzebałem szukałem ale nie mogę nic znaleźć, moze ktoś wie co to jest? Z góry dziękuję i pozdrawiam Aktualizacja: podpiąłem auto pod komputer wywaliło mi takie błędy; 00553 Przepływomierz powietrza G70 - zwarcie do plusa ( ten bład jest w kompie cały czas nie wiem o co chodzi bo jak patrzyliśmy przy kręceniu do ok 3400 RPM jednostki zwiększa do jakichś 700-800 czegoś, ile dokładnie nie pamiętam i nie wiem jakie powinny być przy takich obrotach 01441 Czujnik braku paliwa G210 - otwarty zwarty obwód do plusa Jeśli chodzi o ten błąd czujnika G210 to po wstawieniu starego zaworku N75 i przestaniu nocy błąd już nie wyskoczył, a zrobiłem ze 20 kilometrów. Jeszcze taka ciekawostka kiedy ściągam przewód od pompy vacum z zaworka z błędem przy zgaszonym silniku zasysa powietrze, natomiast przy starym zaworku tego nigdy nie było. Czy możliwe że przez te 2 rzeczy jakikolwiek "ciąg" czuć przy ok 2400 RPM kiedy to wcześniej przy 2000 RPM kierownicę z ręki wyrywało - takie miało odejście Walczę z tym już cholernie długo i nie mam już siły na ten samochód. Nikt się nie spotkał z takim problemem?
monter Opublikowano 23 Czerwca 2011 Opublikowano 23 Czerwca 2011 U mnie tęż mrugała kontrolka świec żarowych, po podłączeniu vag-a, wynik czujnik stopu do wymiany koszt około 60zł
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się